مرجع خرید چیزل پیلر ارزان قیمت در ایران

همانطور که می دانید امروزه مراجعه خرید چیزل پیلر و بیل مکانیکی لیبهر 912 ارزان قیمت در ایران توانسته اند به منظور رفع احتیاجات مصرف کنندگان در این زمینه فعالیت‌های بسیار گسترده ای را در سطح کشور به انجام برسانند، همچنین برخی مراکز به صورت شبانه‌ روزی اقدام به خدمات رسانی به مصرف‌ کنندگان کنند که این امر باعث می‌شود که مصرف کنندگان عزیز بتوانند در عرض مدت زمان کوتاهی به صورت شبانه‌ روزی با مراجعه کردن به مراجع خرید از چیزل پیلر ارزان قیمت، با کیفیت مناسب بهره‌مند شوند.

مرجع خرید چیزل پیلر ارزان قیمت در ایران

معرفی مدل های مختلف چیزل صادراتی

معرفی مدل های مختلف چیزل صادراتی همانطور که می دانید، کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده چیزل فرغونی در تمامی خاورمیانه می‌باشد، به همین دلیل می‌توان به بالا بودن کیفیت این محصول تهیه شده در کشور ایران پی برد، و به سبب این امر این محصول به دلیل داشتن کیفیت و همچنین مدل های گوناگونی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که در ادامه با مدل های متنوع چیزل صادراتی آشنا می شویم:

  • چیزل پنجه غازی به دلیل این که یکی از محبوب ترین نوع چیزی در میان تمامی مصرف کنندگان عزیز از جمله کشاورزان می باشد، باعث رضایت شده است چون این محصول به دلیل این که دارای کارایی های بسیار زیاد در کنار کیفیتی مطلوب می باشد که توانسته است رضایت افراد زیادی را به خود جذب نماید و در کل به همین دلیل است که چیزی در پنجه غازی برای مشتریان فراوانی در سطح کشور می باشد.
  • چیزل درجه یک، به دلیل اینکه دارای طول عمر بسیار زیادی می‌باشد، باعث شده است که مصرف کنندگان عزیز اشتیاق زیادی را برای تهیه آن از خود نشان دهند، چون وقتی مردم می‌توانند از یک محصول با طول عمر بسیار بالا بهره مند شوند دیگر دلیلی برای نارضایتی وجود ندارد، چون مصرف کنندگان می توانند از چیزل با طول عمر بسیار زیاد در کنار استحکام بی نظیر و باورنکردنی بهره‌مند شوند.

فروشگاه انواع چیزل پیلر ارزان قیمت در تهران

فروشگاه انواع چیزل پیلر ارزان قیمت در تهران امروزه مراکز فروشگاه انواع چیزل و بیل مکانیکی در ترکیه ارزان قیمت در تهران توانسته‌اند روش های خرید بسیار متنوعی را برای تمامی مردم سراسر کشور به وجود آورده تا مردم بتوانند از این محصول با کیفیت بسیار بالا و بی نظیر بهره مند شوند، در نهایت از ویژگی‌هایی که انواع چیزل پیلر دارد نهایت رضایت و استفاده را داشته باشند.

امروزه تمامی افرادی که از طریق مراکز معتبر خرید و فروش اقدام تهیه انواع چیزل باکیفیت می‌کنند، در نهایت می‌توانند از تخفیف های فراوانی که در این زمینه برای آنها در نظر گرفته می شود بهره مند شده و بابت محصولی که خریداری کرده‌اند هزینه پایینی را پرداخت کنند که این امر شامل حال تمامی مصرف کنندگان می شود.

75

  1. سلام وقت بخیر خیلی جالب بود تا چیزل پیلر ندیده بودم بنطرم چیز جالبیع و کاربردیه قیمتاشونو لطف میکنید داخل سایت قرار بدین

    • سلام خانم شه بخش. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  2. سلام و خسته نباشید
    کارهاتون خیلی با کیفیت و محکم هستند در کنار کاربرد زیاد
    ممنون از زحمات شما

  3. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  4. سلام و درود دارم خدمت عزیزان در کارگروه لیماک و همینطور ادمین و زحمتکشان در سایت ابزار کشاورزی خواستم تشکر کنم از محصولات درجه یک تار و چیزل پیلر ی که با قیمت مناسب برای ما ارسال شد درود بر شما و ممنون از سایت خوبتان

  5. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، دستگاه های چیزل پیلر در صنعت کشاورزی فعالیت کشاورزان را آسان تر و بهره وری آنان را افزایش داده، تشکر از مجموعه لیماک

  6. سلام چیزل هاتون تولید داخل کشورمون هستن؟ایا از چه طریقی میتونیم از شما قیمت رو استعلام کنیم و راهنمایی بخواییم؟

    • سلام مهران عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  7. سلام خدمت شما.من چیزل پیلر رو پارسال خریدم هم ارزون هم بادوام خدا خیرتون بده.

  8. سلام چیزل پیلر یکی از ادوات کشاورزی است که تمامی افراد می توانند از سایت های معتبر خریداری کنند و از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

  9. بسیار مستحکم است و دارای طول عمر بالایی می باشد. خیلی خوب است که میتوان با قیمت مناسب و به همراه تخفیف این محصولات متنوع را تهیه کرد

  10. با سلام و وقت بخیر. لطفاً قیمت چیزل پیلر رو اعلام کنید. با تشکر فراوان

    • سلام امین عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  11. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه لیماک و بابت توزیع و پخش چیزل پیلر با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم این محصول به دلیل این که دارای کارایی های بسیار زیاد در کنار کیفیتی مطلوب می باشد مورد توجه باغداران و کشاورزان قرار گرفته. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

    • سلام علی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  12. با عرض سلام و وقت بخیر ،ما از این سایت چیزل پیلر رو سفارش دادیم ،خیلی از خریدمون راضی هستیم هم قیمتش خیلی مناسب تر بود و هم کیفیت جنس و خدمات رسانی این سایت ،تشکر ویژه دارم از این سایت غنی و امیدوارم در تمام مراحل کسب و کارشان بدرخشند

  13. لطفا در مورد قیمت این محصول منو راهنمایی کنید. این دستگاه رو در چه سایزهایی موجود دارید؟

    • سلام خانم محمدی. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  14. با سلام و خدا قوت. این دستگاه در صورت خرید چند وقته بدستم میرسه و در موره نحوه ارسال و هزینه آن توضیح بدید. با تشکر از سایت خوبتون

    • سلام خانم ارجمند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  15. این دستگاه شخم زدن رو خیلی راحتتر کرده. ممنونم از پاسخ دهی و ارسال به موقتون.

  16. با سلام و وقت بخیر، در مورد گارانتی این دستگاه سوال داشتم. در موقع خرابی قطعات خدمات پس از فروش دارید؟

    • سلام خانم سرافراز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  17. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    من اطلاعاتی در مورد چیزل پیلر ندارم و تا حالا هم ازش استفاده‌ای نکردم ول وقتی مقاله را خوندم و همینطور عکس‌هایی قرار دادید دیدم، فهمیدم یکی از ابزار‌های کشاورزیه که می‌تونه کارایی زیادی هم تو بحث کشاورزی داشته باشه و همینطور این محصول می‌تونه مزیت‌های زیادی داشته باشه برای مثال: با وجود چنین دستگاه‌هایی لازم نیست ادم خودش کار کنه و با استفاده از این دستگاه‌ها می‌تونه هرکاری که توی زمین قرار انجام بشه به این دستگاه انجام بدیم که می‌تونه واقعاً چیز خوبی باشه و کاربرد‌های زیادیم می‌تونه داشته باشه

  18. سلام
    وقتی میبینم محصول ایرانی اینقدر با کیفیت است واقعا خوشحال میشم

    • سلام فرهادی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  19. سلام خسته نباشید
    خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه پر تلاش لیماک بابت تولید باکیفیت و مرغوب انواع تجهیزات کشاورزی که به این سبب نیاز این عزیزان رو با قیمتی به مراتب پایی تر از نمونه خارجی برطرف نمودند

  20. من یک دستگاه از طریق این سایت خریداری کردم. واقعا کیفیتش در حد مطلوبی بود.

  21. سلام روز بخیر.
    چیزل کارایی بسیار دارد و عمر طولانی
    به همین دلیل خرید از این سایت مقرون بصرفه است.
    ممنون بخاطر تولیدات خوبتون

  22. این قطعات بسیار کاربردی هستند و در زمینه های مختلف استفاده میشن قیمتشونم مناسبه

  23. سلام
    ممنون از محصولات باکیفیتتون این محصول رو برای پدر بزرگم سفارش دادم

  24. یکی از نکات مثبت سایتتون همین فراهم بودن تمام ادوات در کنار هم هستش
    چون همه میتونن تمام نیاز هاشون رو یک جا خریداری کنید

  25. سلام
    خسته نباشید
    طاعات قبول
    از سایت خوبتون بابت ارائه محصول باکیفیت سپاسگزارم
    ان شاالله بزودی مجددا خرید خواهیم کرد.

  26. یکی از محصولاتی که بسیار جای پیشرفت داره برای صادرات این محصوله من برای صادرات این کالا اقدام می کنم با همکاری شما

  27. سلام وقت بخیر
    خریداری کردم و عالی بود و برای کسانی که تردید دارند پیشنهاد میشه
    ممنون از سایت خوبتون

  28. چقدر عالی واقعا که ایران در این زمینه ها نیز به خود کفایی و تولید رسیده

  29. سلام و روز بخیر
    بخاطر استحکام و مقاومت بسیار بالای این محصول من پیشنهاد میدم حتما سفارش بدهید.

  30. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید .

    • سلام رضا عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  31. با سلام
    پدرم کشاورز است و برای خرید چیزل بیلر به مراکز و فروشگاه های زیادی در محل سکونت خود مراجعه کرده است. اما با جستجو در سایت لیماک توانستیم این ابزار را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری کنیم. با سپاس فراوان از مجموعه لیماک.

  32. سلام، وقت بخیر سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین. امکان برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی مثل واتس آپ هم وجود داره؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام حسین عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  33. سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت عمده را بفرمائید ممنون از حسن کار شما و سایت عالیتون… امیدوارم همیشه موفق باشید

  34. سلام، وقت بخیر سلام، وقت بخیر ارسال محصولات به قم هم دارید؟ هزینه ارسال چه قدر است؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سلام ابوالفضل عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  35. سلام وقتتون بخیر چیزل پیلر ابزاری پرکاربرد برای نرم کردن خاک سفت در زمین‌های کشاورزی شده ودراین سایت نمونه های متنوعی رو گذاشتن با کیفیت بالا ممنون.

  36. سلام و وقت بخیر . محصول خوب و کاربردی دارین ، کشاورزان میتونن این محصول رو مورد استفاده قرار بدند .

  37. کاش همه ادوات کشاورزی رو درباره شون توضیح کوتاهی می دادین همراه با عکس هاشون

  38. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    من تا به حال چنین وسیله ای ندیده بودم
    خیلی جالب و کاربردی هستن
    ممنون از توضیحات مفید سایت
    موفق باشید

  39. واقعا همه کار های مربوط به کشاورزی رو کار شما شامل می شه و تقریبا اکثر نیاز های کشاورز ها رو در زمینه دستگاه شما برطرف می کنید، دستتون درد نکنه.

  40. سلام
    توضیحات خیلی جالب و کاربردی بود
    کیفیت و طرح این دستگاه ها بسیار بالاس
    بنده خودم از این سایت خرید کردم. و بسیار راضی بودم.پیشنهاد میکنم شما هم از این سایت خریداری کنید.
    ممنون از سایت خوبتون

  41. چیزل ها انواع و اقسام دارد که ازجمله میتوان به چیزل های فرغونی و پنجه غازی اشاره کرد.

  42. سلام
    من از شما خرید کردم هم کیفیت داشت هم قیمت مناسب بود خدا خیرتون بده

  43. سلام و عرض ادب
    این نوع چیزل پیلر من اصلا ازش اطلاعاتی نداشتم ولی تو سایت شما کلی مطالب راجع بهش فهمیدم
    و اینکه آیا شما خودتون مرکز تولید این نوع چیزل پیلر هستید؟یا فقط توزیع کننده هستید؟

    • سلام خانم قربانخانی عزیز
      جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مجموعه فرم مشاوره را تکمیل کرده همکارانم با شما تماس می گیرند.

  44. سلام من خرید از این سایت معتبر به شما پیشنهاد میکنم و اینکه من پدرشوهرم کشاورز هستن و من با سایت شما اشنا شدم و تونستیم با قیمت بسیار کمتری چیزل بخریم

  45. سلام و عرض ادب و احترام

    ببخشید یک سوال دارم شما چیزل پیلر رو به صورت تک می فروشید یا عمده ؟

  46. سلام خسته نباشید
    لطفا مطالب بیشتری در مورد این محصول در سایت قرار بدید با تشکر از زحمات شما

  47. وقت بخیر

    من برای شخم زدن زمین های کشاورزیم از این سایت وسایل مورد نظرم را تحیه کردم،پیشنهاد می کنم شما هم خرید بفرماید

  48. این چیزل پیلر هایی که زدین دقیقا کاربردشون توی صنعت کشاورزی چی هست و چه طور باید ازش استفاده کرد ممنون میشم اگر جواب سوال هایم را بدهید چون خیلی ذهن ام رو مشغول کرده

  49. این مدل‌های اولیه تراکتور دارای چرخهای بسیار بزرگ فلزی بودند که می‌توانستند وزن بسیار زیاد تراکتور را تحمل نمایند. البته فلزی بودن چرخهای تراکتور باعث کاهش سرعت ماشین می‌شد. با این حال این تراکتورها تا اوایل قرن ۲۰ میلادی متداول و مرسوم بودند.

  50. در سال ۱۸۹۲ جان فرولیخ John Froelich اولین تراکتور مجهز به موتور بنزینی را تولید کرد.
    موتور این تراکتور یک موتور تک سیلندر بود که با بنزین کار می‌کرد و قدرت تولید شده
    در این موتور توسط گیربکس ساخته شده بوسیله خود او به چرخ‌ها منتقل می‌شد…….
    دستاورد های فرولیخ مورد استقبال واقع نشد و تجارت او در سال ۱۸۹۵ با افول مواجه شد.

  51. سلام. برای خرید سوالاتی داشتم چجوری میتونم ازتون مشاوره قبل از خرید بگیرم؟
    با تشکر

  52. سلام وقت بخیر.چیزلی هست که پشت کمباین متصل شه برای زمین لوبیا نیاز دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

  53. سلام
    واقعا از لحاظ تنوع عالی هستین فقط اینکه ایا فروش چیزل دارین یا گاو اهن و کولتیواتور هم موجوده؟

  54. سلام وقت بخیر. ارسال به سراسر کشور دارید؟ مواقعی که قطعاتی خراب شد، خدمات پس از فروش دارید؟

  55. سلام. کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده چیزل فرغونی در تمامی خاورمیانه می‌باشد، به همین دلیل می‌توان به بالا بودن کیفیت این محصول تهیه شده در کشور ایران پی برد، و به سبب این امر این محصول به دلیل داشتن کیفیت و همچنین مدل های گوناگونی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

  56. با سلام و احترام محصول شما تو سایتون نگاه کردم و خیلی برام جالب بود و در مورد این محصول چیز نمی دانستم و فقط دیده بود چه طوری استفاده می شه

  57. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است چه عالی که واسطه ها حذف شدن و ما میتونیم با قیمت مناسبتری خرید کنیم ازتون ممنونم

  58. سلام، همانطور که می دانید، کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده چیزل فرغونی در تمامی خاورمیانه می‌باشد، چیزل درجه یک، به دلیل اینکه دارای طول عمر بسیار زیادی می‌باشد، باعث شده است که مصرف کنندگان عزیز اشتیاق زیادی را برای تهیه آن از خود نشان دهند، چون وقتی مردم می‌توانند از یک محصول با طول عمر بسیار بالا بهره مند شوند دیگر دلیلی برای نارضایتی وجود ندارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما