پخش مستقیم روتیواتور زراعی به سراسر کشور

روتیواتور زراعی توسط کارخانه های مطرح و باسابقه ساخت انواع ادوات کشاورزی، تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. شهرهای همدان، اراک، تبریز و تهران، دارای کارخانه های صاحب نامی در این حوزه هستند که انواع تجهیزات ساخت شده توسط آنها، به طور مستقیم و با قیمتی ارزان، در سراسر کشور پخش و به دست مشتریان می رسد. سیستم کار روتیواتور با دیگر ادوات خاک ورزی مرسوم مانند انواع گاوآهن، متفاوت بوده و بازده بهتری دارد.

پخش مستقیم روتیواتور زراعی به سراسر کشور

مهم ترین ویژگی روتیواتور درجه یک

مهم ترین ویژگی روتیواتور درجه یک کشاورزی، یکی از صنایع مهم و حیاتی در هر کشور است که تامین کننده مواد خوراکی مردم آن سرزمین در حوزه های مختلف خواهد بود. برای بهره وری بهتر در کار کشاورزی، جلوگیری از هدر رفت منابع مالی، سرعت بخشیدن به کار و کم کردن تعداد نیروهای انسانی، ادوات و تجهیزات متعددی به کار گرفته می شود. یکی از این ادوات، روتیواتور است که کار خاک ورزی استاندارد و بهینه خاک را برعهده دارد.

شیوه کار روتیواتورها، به طور کلی با انواع گاوآهن، متفاوت است. به دلیل اهمیت یافتن منابع آبی و جلوگیری از هدر رفتن آب در زمین های کشاورزی، روتیواتورها به شکلی ساخته شده اند که دیگر برای خاک ورزی، نیازی به برگرداندن کامل خاک نیست. از مهمترین ویژگی های روتیواتور، این است که فقط خاک را در عمق معینی بریده و مخلوط می کند.

زمانیکه روتیواتور از خاک زراعی عبور داده می شود، میزان فشردگی خاک را کاهش داده، در حالیکه هیچ اثری از شیار و یا پشته در محل عبور روتیواتور، مشاهده نخواهد شد. به دلیل آنکه حرکت تیغه های روتیواتور چرخشی است، می تواند آب را در لابه لای خاک حفظ کرده و تا حد قابل قبولی از هدر رفتن آن جلوگیری کند. در مزارعی که گیاهان علوفه ای کاشته می شود، از روتیواتور استفاده می کنند، زیرا خاک را نرم تر می کند.

روتیواتور در مدل های مختلف کشویی دستی، بازویی سنسوردار، سنسوردار و سنسوردار باغی طراحی و تولید می شود.

مرکز تولید روتیواتور زراعی صادراتی در ایران

مرکز تولید روتیواتور زراعی صادراتی در ایران مرکز تولید روتیواتور زراعی صادراتی در ایران، دارای مدل های متنوعی از این نوع تجهیزات زراعی بوده که با کیفیت عالی، آماده عرضه به بازار شده اند. تمامی قطعات این محصول گالوانیزه و ضد زنگ بوده، دارای مقاومت و استحکام مطلوب می باشد و به همین دلیل در سالهای طولانی، قابلیت استفاده کردن دارند. فروش روتیواتور درجه یک، با ضمانتنامه های معتبر از سوی تولیدکننده همراه است، که کیفیت قطعات، خدمات پس از فروش و تامین قطعات را شامل می شود.

این مجموعه با بهره گیری از برترین تولیدات از کارخانه های مطرح و باسابقه کشور، به کار پخش مستقیم روتیواتور زراعی به تمامی شهرها مشغول بوده و سفارشات را در هر تعدادی که باشد، در کوتاهترین زمان ممکن برای مشتری آماده سازی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما