مرکز خرید گاوآهن ارتشی درجه یک با قیمت استثنایی در قم

در گذشته هنگامی که می خواستند زمین را شخم بزنند و برای کاشت بذر آماده کنند از گاو آهن های سنتی استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت علم تکنولوژی، گاو آهن های سنتی جای خود را به گاو آهن های پیشرفته داده اند. گاوآهن ارتشی یکی از این نمونه ها می باشد. این گاو آهن ها به صورت پنج خیش و پایه بلند تولید می شوند و در اختیار کشاورزان عزیز قرار می گیرند.

گاو آهن ارتشی مورد علاقه بسیاری از کشاورزان می باشد. شما می توانید این گاو آهن با کیفیت و درجه یک را از مراکز خرید در قم با قیمت استثنایی و مقرون به صرفه خریداری کنید.

مرکز خرید گاوآهن ارتشی درجه یک با قیمت استثنایی در قم

توضیحاتی درباره ویژگی های بارز گاوآهن درجه یک

توضیحاتی درباره ویژگی های بارز گاوآهن درجه یک گاو آهن ها به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند که هر دسته ویژگی های خاص خودش را دارد. اما به طور کلی از ویژگی بارز گاو آهن ایرانی می توان زیر کردن خاشاک و تهویه خاک و افزایش نفوذ جریان آب در خاک و از بین بردن علف های هرز و حشرات و تخم های آن و مخلوط کردن کود های مختلف و ایجاد بستر مناسب برای کاشت بذر و غیره نام برد.

گاو آهن ها به چهار نوع گاو آهن برگردان دار، گاو آهن بشقابی، گاو آهن دوار، گاو آهن چیزل تقسیم می شوند. یکی از ویزگی های مهم گاو آهن برگردان دار این است که از قدرت بالایی بر خوردار است و از اتصال هیدرولیک استفاده می کند و برای کار های عمومی بسیار مناسب می باشد. کشاورز بسته به نیاز خود می تواند این نوع گاو آهن یا انواع دیگر آن را با توجه به ویژگی های مختلف برای زمین خود انتخاب کند. گاو آهن بشقابی نیز بسیار کار آمد می باشد از ویژگی های بارز این نوع گاو آهن این است که با توجه به قرار گیری بشقاب بر روی خاک، به همان میزان خاک زیر رو می شود و خاشاک ها به راحتی خورد می شوند. گاو آهن دوار یک گاو آهن همه چی تمام است. این گاو آهن علاوه بر شخم زدن و زیر رو کردن خاک می تواند محصول را نیز کاشت کند و یا علف های هرز را به طور کلی نابود کند. گاو آهن چیزل نیز قوی بوده و اعماق خاک را به طور کامل زیر و رو می کند.

بیشتر بخوانید: چیزل پشت تراکتوری صادراتی ایران

 

بررسی چگونگی قیمت گذاری گاوآهن باکیفیت

بررسی چگونگی قیمت گذاری گاوآهن باکیفیت همانطور که قبل تر برایتان شرح دادم گاو آهن انواع مختلفی دارد پس قاعدتا با توجه به نوع و کاربرد هر یک، گاو آهن ها قیمت گذاری می شوند. همچنین در بعضی از موارد تولیدی و کارخانه های تولید گاو آخن این محصول را بر اساس میزان تقاضا و عرضه قیمت گذاری می کنند. به این صورت که هر چقدر تقاضا برای هریک از انواع گاو آهن در بازار بیشتر باشد کارخانه از آن نوع بیشتر تولید می کند و قیمت بیشتری برای آن در نظر می گیرد. این روش یک نوع استراتژی اقتصادی است که به وسیله آن فرد تولید کننده سود بسیاری می کند. البته باید این را هم بگویم که اگر عرضه در بازار زیاد شود و تقاضا کم تولید کننده مجبور می شود گاو آهن را با قیمت پایین تری قیمت گذاری کند و به دست مشتری برساند که در این صورت سود کمتری نصیب وی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دیسک سنگین تراکتور عمده

یکی دیگر از روش های قیمت گذاری گاو آهن با کیفیت، قیمت گذاری با روش بهای تمام شده می باشد. در این روش فرد تولید کننده بر اساس هزینه هایی که در هنگام تولید متحمل می شود مثل هزینه آب و برق و گاز و غیره و با در نطر گرفتن سود خود قیمتی برای گاو آهن تولید شده، در نظر می گیرد. این روش قیمت گذاری برای گاو آهن متغیر می باشد به این دلیل که قطعات به کار رفته در تولید گاو آهن گاها با افزایش و کاهش قیمت مواجه هستند.

در روش بعدی تولید کننده گاو آهن با نظارت بر بازار فروش و رقبای این محصول و بدون در نظر گرفتن بهای تمام شده ی کالا و یا عرضه و تقاضا قیمتی را اعلام می کند. با یک استراتژی درست و با کمی زیرکی برای تعین قیمت می تواند به راحتی رقبا را از میدان به در کند و بازار فروش گاو آهن ها را به تصاحب خود درآورد.

میزان سرمایه لازم برای صادرات گاوآهن

میزان سرمایه لازم برای صادرات گاوآهن زمانی که می خواهیم دست به کار های بزرگی همچون صادرات بزنیم باید تمام جوانب کار را بسنجیم و سپس اقدام کنیم تا در همان مرحله اول با شکست مواجه نشویم. به نظر من بهتر است اول مشخص کنیم چه کشوری به عنوان کشور مقصد می تواند برای صادرات گاو آهن چرخشی گزینه مطلوب و خوبی باشد. در جواب این سوال باید به شما بگویم که کشور هایی مثل عراق و افغانستان و ترکمنستان از جمله کشور های مفید برای صادر کردن گاو آهن می باشند.

در قدم بعدی بهتر است به کارخانه های تولید گاو آهن مراجعه کنید و قیمت هر نوع از گاو آهن ها را برای خرید عمده پرسیده و سپس یادداشت کنید. تا اینجا به صورت حدودی میزان سرمایه لازم برای صادرات را می توانید حدس بزنید. در قدم بعدی باید برای مجوز صادرات اقدام کنید که مراحل بسیاری دارد و دارای هزینه های زیادی نیز می باشد. سپس باید یک انبار برای گاو آهن های خریداری شده اجاره یا خریداری کنید که این مورد هم جزو هزینه های لازم برای صادرات به حساب می اید و در آخر با کرایه یک ماشین برای حمل گاو آهن های خریداری شده به گمرک و انبار کردن این محصولات در گمرک 80 درصد مراحل را طی کرده اید. در این مرحله باید انتخاب کنید که می خواهید گاو آهن ها را با چه روشی به کشور مقصد برسانید که انتخاب هر نوع روش باربری دارای هزینه می باشد و نیازمند سرمایه است.

بیشتر بخوانید: علف زن پشتی صادراتی ایران

 

فروش فوق العاده گاوآهن ارتشی باکیفیت در فروشگاه های معتبر

فروش فوق العاده گاوآهن ارتشی باکیفیت در فروشگاه های معتبر همان طور که قبل تر گفتم، گاو آهن های ارتشی بسیار کار آمد و مورد علاقه ی کشاورزان می باشد. با این محصول می توانید زمین را به خوبی شخم بزنید و خاک ها را زیر و رو کرده و برای کاشت محصول اماده کنید. شما با مراجعه به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور می توانید این گاو آهن ارتشی را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت های معتبر به صورت آنلاین با قیمت فوق العاده گاو آهن ارتشی را به صورت جزئی و عمده خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما