مراکز فروش نهرکن پشت تیلر با ضمانت کیفیت

مراکز فروش نهرکن پشت تیلر و بیل مکانیکی لیبهر 912 با ضمانت کیفیت، محصول را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان می گذارند، به همین دلیل توانسته اند، به ترغیب خریداران و میزان فروش بیشتر کمک کنند.‌ نهرکن، یکی از تجهیزات کشاورزی می باشد، که از یک زنجیره فلزی با دندان های فولادی که مقاومت بالایی دارند، ساخته شده و می تواند خاک و هر ریشه ای که در راه ایجاد نهر است را همانند بیل مکانیکی جمع آوری کند و برای شکاف بر روی زمین استفاده می گردد و در مدل های مختلفی تولید می شود، به همین دلیل همیشه بازار خرید و فروش پر رونقی دارد.

مراکز فروش نهرکن پشت تیلر با ضمانت کیفیت

بررسی کاربرد نهرکن در کشاورزی

بررسی کاربرد نهرکن در کشاورزی با استفاده از نهر کن، کشاورزان می توانند، برای انتقال آب به گیاهان به ایجاد کانال های زهکشی و نهرها اقدام کنند، در واقع نهرکن باعث می شود، ایجاد نهر به سادگی و بدون نیاز به کلنگ و بیل انجام شود‌. نهرکن ها را می توانید به پشت تیلر یا تراکتور نصب کنید و زمین زراعی را حفاری نمایید و مجدد خاک های کلوخه شده را شخم بزنید. شکل ظاهری نهرکن به صورت زنجیره فلزی با دندان های سخت و مقاوم می باشد، که بر روی زمین شکاف ایجاد می کند‌. در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم، که دندانه های نهرکن نمی توانند از صخره های موجود و از میان سنگ ها عبور کنند، به همین دلیل باید از امنیت زمین زراعی خود، قبل از استفاده از نهرکن آگاهی داشته باشید.

برای ایجاد نهر و خاک ورزی مورد نظر در کشاورزی از نهرکن استفاده می کنند‌ این دستگاه در دو مدل قابل تنظیم و ثابت وجود دارد، نهرکن قابل تنظیم می تواند در عرض و عمق های متفاوتی نهرهای مختلفی را ایجاد کند. نهرکن ها مقاومت بالایی در برابر ساییدگی دارند و از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. برای انتقال آب از جوی ها و نهرها، در کشاورزی و باغبانی از نهرکن استفاده می کنند تا نهر و کانال زهکشی ایجاد و آب داخل آن ها عبور کند و به پای گیاهان برسد. در حالت کشاورزی نهرکن ها به پشت تیلر و تراکتور متصل می شوند تا حفاری و ایجاد نهر به راحتی انجام گردد.

دستگاه نهرکن در دو مدل قابل تنظیم و ثابت تولید می شود. در نهرکن ثابت فاصله باله ها نسب به هم ثابت و غیر قابل تغییر می باشد و عرض جوی که با این نهرکن ایجاد می شود، ثابت می باشد و میزان عمق جوی را با تنظیم بازوی وسط اتصال سه نقطه می توانید، تغییر دهید‌. نهرکن قابل تنظیم، دارای باله های برگردان لولایی می باشد و زاویه باله ها با تنظیم پشت بند بازتر و بسته تر می شوند و می توان جوی هایی با عمق و عرض مختلفی ایجاد کرد.

صرفه جویی در زمان با استفاده از نهرکن

حفر نهر با بیل و به صورت دستی کاری زمان بر و سخت می باشد. ولی امروزه استفاده از نهرکن باعث شده سرعت کار افزایش پیدا کند و در زمان صرفه جویی شود و نیروی کار کاهش یابد، که باعث شده کشاورز و باغدار دیگر نیازی به گرفتن نیروی کارگر برای حفر نهر نداشته باشد تا بتواند در هزینه های خود صرفه جویی کند‌‌. نهرکن کولتیواتور و پشت تراکتوری به کشاورز این امکان را می دهد، که به کولتیواتور و تراکتور تیغه را متصل کند و برای شیار زمین و به حرکت در آوردن نهرکن از نیروی تراکتور استفاده کند.

نهر و جوی آب مورد نیاز در کشاورزی را می توانید با یک بار عملیات خاکورزی به راحتی با استفاده از دستگاه نهر کن انجام دهید. به قسمت اتصال سه نقطه تراکتور، نهرکن ها متصل شده اند و در انواع مختلف قابل تنظیم و ثابت تولید می شوند.‌ هنگامی که تراکتور حرکت می کند، روی زمین نهرکن کشیده می شود و جوی ها تشکیل می گردند‌. جوی های آب شامل جوی های اصلی و فرعی می شوند. به دلیل تقسیم آب، معمولا عرض و عمق جوی های فرعی کمتر از جوی های اصلی می باشند‌. جوی های آب با عرض و عمق مختلفی را می توانید با استفاده از نهرکن ایجاد کنید. نهرکن ها و تیغه های آن ها از مواد ضد زنگ و فولاد ساخته شده اند و در برابر سایش و پوسیدگی مقاومت بالایی دارند.

نهرکن از ناحیه تیغه ها از اتصال دو خیش گاو آهن برگردان دار تشکیل شده است‌ و لایه خاک به وسیله تیغه گاو آهن برگردان دار کنده و برگردانده می شود و به کنار می ریزد. ایجاد نهر و جوی با متصل شدن دو خیش گاو آهن در قسمت پیشانی و برگرداندن خاک دو طرف انجام می شود‌. به دلیل عدم دسترسی به دستگاه نهرکن، گاهی اوقات کشاورزان، خیش های اضافی گاو آهن برگردان دار را باز می کنند و با دو بار شخم زنی و با استفاده از یکی از خیش ها جوی ایجاد می نمایند‌‌ ولی به دلیل میزان تردد تراکتور در زمین کشاورزی و به لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان توصیه نمی شود‌.

بررسی انواع نهرکن بر اساس قدرت موتور

بررسی انواع نهرکن بر اساس قدرت موتور از انواع نهرکن بر اساس قدرت موتور، می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • نهرکن تیلر: برای ایجاد جوی های فرعی و کوچک در باغات استفاده می شود و همانند نهرکن پشت تراکتوری به دو صورت قابل تنظیم و ثابت می باشد‌ و به همه تیلر کولتیواتورهای بیش از 5 اسب بخار به راحتی متصل می شود و برای ایجاد جوی های عمیق تر، باید با استفاده از نهرکن دو مرتبه خاک ورزی انجام شود‌. با اتصال نهرکن به تیلرهای 12 اسب بخار، 10 اسب بخار، 9 اسب بخار و 7 اسب بخار عملکرد نهرکن بسیار مطلوب می شود و به هیچ وجه موتور تیلر تحت فشار قرار نمی گیرد.
  • نهرکن چرخ دار: در اطراف چرخ این نوع نهرکن 6 تا 8 برش می باشد و در خاک های نرم و سخت کاربرد دارد و در اعماق بسیار زیاد، چرخ های این نوع نهرکن عملکرد خوبی دارند و این به دلیل طراحی منحصر به فرد آن می باشد. در مناطقی که سازه های سنگی وجود دارد، این مدل نهرکن بهتر کار می کند، که به آن اسکله سنگی هم می گویند و می تواند در هنگام دسترسی به برق و آب در جاده استفاده شود، چون آسفالت را قطع می کند‌.
  • نهرکن زنجیره ای: شبیه به اره برقی از نظر شکل ظاهری می باشد و از طریق تنظیم زنجیره های پیچیده شده به دور قاب فلزی می تواند تنظیم عمق برش را انجام دهد‌. به برش زمین سخت به دلیل نوع بیل مکانیکی که دارد کمک می کند و سنسورهای عمیق و باریکی را می تواند برای شرکت های خدمات برش خورده ایجاد کند و این به دلیل انعطاف پذیری آن می باشد.
  • نهرکن دو طرفه: در آبیاری غرقابی برای ایجاد حفر نهر استفاده می شود و به آن نهرکن پشت تراکتوری می گویند.
  • نهرکن یک طرفه: برای خاک برداری، کشیدن مرز بین قطعات کاشت و…. استفاده می شود، که خاک را جدا می کند و به چند متر دورتر پرت می نماید و یا به صورت تپه خاک را در کنار لبه کشت در می آورد‌.
  • نهرکن قابل تنظیم: جوی هایی با عرض های قابل تنظیم مختلفی با این نهرکن ایجاد می شود و از موارد استفاده از آن می توان به حفر کانال های فرعی برای انتقال آب، لوله گذاری، حفر کانال برای برق کشی و پایه برای حصار کشی اشاره کرد.‌

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهرکن

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهرکن، می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت قطعات نهرکن: نهرکن باغی از قطعات مختلفی مانند شاسی، تیغه نهرکنی و ساق یا پاشنه تشکیل شده است. شاشی نهرکن، عامل خاک ورز نهرکن و شاسی نهرکن پاشنه را به سه نقطه تراکتور متصل می کند و از قطعات فولادی ساخته شده است. ساق یا پاشنه نهرکن، روی شاسی دستگاه نصب می شود و به صورت قطعه فولادی می باشد، که تیغه های نهرکن به آن متصل شده اند. تیغه های برگردان نهرکن، برای ایجاد جوی و نهر استفاده می شوند و از ناحیه تیغه به هم متصل شده اند. تیغه ها از وسط انحنا دارند و به شکل مثلث می باشند. برخی از صفحات نهرکن ها یا به تنه لولا شده اند و تنظیم می شوند ولی برخی از صفحات نهر کن ها ثابت می باشند. هر چه کیفیت قطعات ساخته شده نهرکن بیشتر باشند، کیفیت نهرکن هم افزایش پیدا می کند.
  • عملکرد دستگاه: هر چه نهرکن قدرت و توان بیشتری داشته باشد و از قابلیت های بالاتری هم برخوردار باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

سفارش اینترنتی نهرکن پشت تیلر با بهترین کیفیت زیر قیمت بازار

سفارش اینترنتی نهرکن پشت تیلر با بهترین کیفیت زیر قیمت بازار سفارش اینترنتی نهرکن پشت تیلر و بیل مکانیکی در ترکیه با بهترین کیفیت زیر قیمت بازار، رونق گسترده ای گرفته است، چون مشتریان می توانند از سراسر کشور، بدون محدودیت زمانی و مکانی با کمترین قیمت کالا را تهیه کنند. نهرکن پشت تیلر یا پشت تراکتوری از سه قیمت تیغه، پاشنه و شاسی تشکیل شده است. این مدل نهرکن می تواند به عمق 45 سانتی متر نهر را حفر کند و تا 97 سانتی متر می تواند عقب تر از تراکتور قرار بگیرد و بهترین گزینه برای زمین های سخت می باشد، که برای مدیریت آب باید حفری عمیق ایجاد شود‌. حفاری خاک را به وسیله این مدل نهرکن می توانید تا عمق زیادی انجام دهید و غیر از حفاری برای مدیریت آب برای کشت انواع سبزیجات، انواع صیفی جات و کودهی هم استفاده می شود.

هنگام نصب نهرکن به پشت کلتیواتور و تیلر عمق نهر کن با توجه به محصول زیر کشت و نوع خاک تنظیم می شود. در خاک شنی چون نفوذ آب زیاد می باشد باید نهرهای ایجا شده به شکل V باشند تا سرعت حرکت آب در کانال، افزایش پیدا کند ولی چون نفوذ آب در خاک های رسی کمتر است به شکل سهموی کانال را احداث می کنند تا آبیاری سریع تر انجام شود و نفوذ آب افزایش یابد.

بهترین فروشندگان نهرکن پشت تیلر با کیفیت در تهران

بهترین فروشندگان نهرکن پشت تیلر با کیفیت در تهران، همیشه دغدغه رفع خواسته مشتریان را دارند، به همین دلیل بدون توجه به شرایط بازار و سود خود همیشه بهترین برند ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان می گذارند. کاربرد های مختلف نهرکن باعث شده، بهترین فروشندگان آن بتوانند سود خوبی را کسب کنند، که از کاربردهای این نوع دستگاه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • برش سنگ فرش: برای برش بتن، سنگ پیاده رو و… می توانید از نهرکن چرخ دار استفاده کنید و در شرایط دشوار زمین با استفاده از نهرکن چرخ دار می توانید به نتیجه مطلوبی برسید. همچنین در پروژه های جایگزینی که برای خیابان های بین المللی، خیابان ها و بزرگراه ها و پروژه های جایگزین پچ استفاده می شود‌.
  • ایجاد زهکشی: برای ایجاد نهر برای زهکشی فاضلاب یا آب می توانید از نهرکن زنجیره ای استفاده کنید و در زمان و وقت خود برای حفر صرفه جویی نمایید. جمع آوری خاک را به وسیله این نوع نهرکن می توانید انجام دهید و سپس در زیر زمین لوله های آبیاری را اجرا کنید.
  • حفاری سیم های برق: برای حفاری زیر زمینی برای سیم های برق و ارتباطی می توانید از قطب برق تا محل اقامت از نهرکن زنجیره ای استفاده کنید. حذف مواد حفاری به وسیله کمربند نقاله نهرکن انجام می شود. نهرکن های قابل حمل به دلیل تیغه ای که دارند، برای از بین بردن ریشه ها استفاده می شوند و به عنوان تیغه چمن زنی چرخشی هم کاربرد دارند‌. اگر با ریشه هنگام کار با خاک مواجه شده اید، باید در حالی که تیغ می چرخد، تیغ زنجیر نهرکن را در جای خود نگه دارید و به آرامی تیغه را به جلو بکشید تا ریشه ها بریده شوند.

خرید مرغوب ترین نهرکن پشت تیلر از نمایندگی انحصاری

خرید مرغوب ترین نهرکن پشت تیلر از نمایندگی انحصاری خرید مرغوب ترین نهرکن پشت تیلر از نمایندگی انحصاری، باعث می شود، مشتری بتواند با قیمت درب کارخانه کالای اصلی را خریداری کند و از خدمات پس از فروش و مشاوره های رایگان هم بهره مند شود. علاوه بر این، مزیت های استفاده از دستگاه نهرکن باعث شده، خرید پر رونقی داشته باشد، که از مزیت های استفاده از نهرکن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قدرت و عملکرد بالایی دارد، چون تمام استاندارد های روز دنیا در ساخت آن رعایت شده است.
  • حفاری با عمق های مختلفی را انجام می دهد.
  • استفاده از نهرکن برای ایجاد کشت ردیفی در کشاورزی می تواند به مراحل کاشت، از بین بردن علف های هرز و مراقبت کمک کند.
  • در مدل های مختلفی تولید می شود و شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین مدل نهرکن را انتخاب کنید و همین ها باعث شده اند، خرید انواع نهرکن خراسان، خرید نهرکن دوقلو دست دوم و خرید نهرکن صنعتی کشویی همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما