قیمت گاوآهن بشقابی با قابلیت تنظیم عرض کار به همراه آموزش استفاده از آن

از مهمترین ابزارهای آماده سازی زمین برای کاشت محصولات، گاوآهن است، برای دریافت قیمت گاوآهن بشقابی با قابلیت تنظیم عرض کار به همراه آموزش استفاده از آن به سایت ما مراجعه کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گاوآهن بشقابی با قابلیت تنظیم عرض کار به همراه آموزش استفاده از آن

قیمت گاوآهن بشقابی

قیمت گاوآهن بشقابی جنس و کیفیت ساخت یکی از عواملی است که بر قیمت گاوآهن بشقابی تأثیر می گذارد، گاوآهن خریداری شده باید از یک شرکت معتبر خریداری شود زیرا در صورت عدم اطمینان و خرید محصولی ارزان اما بی کیفیت، خریدار علاوه بر هزینه خرید، باید به زودی هزینه تعمیرات را نیز متحمل شود که این موضوع مصرف کننده را متضرر می کند، بنابراین خرید یک کالای اصیل حتی اگر قیمت آن بالاتر باشد، عاقلانه و به صرفه خواهد بود.

نوع آلیاژهای استفاده شده در گاوآهن بشقابی تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول دارد، طبیعی است که آلیاژ با کیفیت گرانتر می شود، اما به عمر و دوام دستگاه شما می افزاید، محصولات وارداتی معمولاً به دلیل وجود هزینه های جانبی مانند هزینه های حمل و نقل، گمرک، کارمزد دلالان و غیره نسبت به محصولات داخلی با کیفیت مشابه گران تر هستند، بنابراین خرید محصولات از شرکت های باسابقه و معتبر ایرانی عاقلانه به نظر می رسد.

با توجه به اینکه کاشت صیفی جات در مراحل مختلفی انجام می شود، هر مرحله نیاز به تجهیزات متفاوتی دارد و از جمله آنها می توان به گاوآهن هایی که در مدل های قدیمی و مدرن وجود دارند اشاره کرد، خرید مستقیم گاوآهن به صورت عمده نسبت به سایر تجهیزات کشاورزی بسیار افزایش یافته است و در این خرید مستقیم مشتری محصول را از خود تولیدی تهیه می کند.

گاوآهن بشقابی برای شخم زدن انواع زمین های کشاورزی و چرخاندن خاک برای آماده سازی کاشت استفاده می شود، لازم به ذکر است که تیغه های این گاوآهن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و می توان از آن برای شخم زدن زمین هایی با خاک بسیار سخت استفاده کرد، در خرید هر نوع دستگاه صنعتی باید به نکاتی توجه کرد تا خرید بهتر و رضایت بخشی تری را تجربه کنید.

با توجه به تنوع زیاد در تولید انواع گاوآهن، بهتر است بدانید در چه زمینی می خواهید از آن استفاده کنید و با اطلاع از مشخصات دقیق خاک زمین کشاورزی خود، گاوآهن را خریداری کنید.

اگر می خواهید زمین های کشاورزی معمولی را شخم بزنید بهتر است از گاوآهن های ساده یا گاوآهن های باغی که تیغه های کوتاه تر و کمتری دارند استفاده نمایید و برای شخم زدن زمین های با خاک سفت بهتر است از گاوآهن های با قدرت بالاتر استفاده کنید، به عنوان مثال گاوآهن بشقابی یکی از بهترین و قوی ترین گاوآهن های تولید و عرضه شده توسط شرکت های مختلف است و زمین را با سهولت بیشتری شخم می زند.

همانطور که می دانید در بخش کشاورزی از ابزار و وسایل مختلفی استفاده می شود که هر کدام در مراحل جداگانه کاشت، داشت و برداشت مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از مهم‌ ترین این ابزار گاوآهن بشقابی است که خاک را زیر و رو می کند و بستر لازم برای کاشت محصولات و اقلام مختلف کشاورزی را فراهم می نماید، در ادامه متن نکاتی را در مورد گاوآهن بشقابی بیان می کنیم و به عبارتی ویژگی های یک گاوآهن با کیفیت را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • نوع شاسی گاوآهن نشان دهنده کیفیت آن است و محصولات با شاسی سنگین تر از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.
  • همچنین بهترین نوع گاوآهن مجهز به مهره تفلون است و این را می توان به مزایای این محصول اضافه کرد.
  • همچنین یکی از انواع این محصول که کیفیت بسیار بالایی دارد و برای انتخاب مناسب به نظر می رسد، گاوآهن بشقابی می باشد.

گاوآهن بشقابی یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که دارای تیغه های فلزی از فولاد مرغوب است و این محصول از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار بوده و به دلیل نوع و ساختار آن می تواند تا عمق 10 تا 40 سانتی متری نفوذ کند و در زیر و رو کردن خاک و شخم زدن مزارع کشاورزی بسیار کمک کننده است.

گاوآهن بشقابی با توجه به کیفیت و مدلی که دارد برای مصارف کشاورزی بسیار مفید است و از آنجایی که می تواند مقاومت خوبی در برابر سنگ ها، کلوخه ها، نم و رطوبت، سرما و گرما و عوامل مختلف دیگر از خود نشان دهد، آن را برای کاربردهای مختلف کشاورزی مناسب ساخته است.

تجهیزات زیادی وجود دارند که امروزه به کمک صنعت کشاورزی آمده اند و باعث رونق این صنعت شده اند، به طوری که یکی از مهمترین صنایع کشور صنعت کشاورزی است که در رونق اقتصادی کشور بسیار تاثیرگذار است.

در اینجا قصد داریم در مورد گاوآهن بشقابی صحبت کنیم و نکاتی را در مورد خرید این محصول به شما بگوییم، قطعات اصلی یک گاوآهن بشقابی شامل چرخ شیاری عقب، یاتاقان دیسک، شاسی، ساقه دیسک، محور متقاطع قسمت جلویی گاوآهن، چارچوب گاوآهن، پایه، چرخ تثبیت عمق، پیچ تنظیم عرض برش خاک ، پیچ تنظیم عمق، سیلندرهای هیدرولیک مجهز به ریموت کنترل و غیره است که هر کدام کارکرد مهمی دارند.

از گاوآهن های بشقابی مانند سایر گاوآهن ها در تهیه خاک کشاورزی استفاده می شود، نحوه کار این گاوآهن ها تقریباً مانند گاوآهن های برگشت پذیر است، این دستگاه ها از یک سری صفحات دوار تشکیل شده اند که به طور جداگانه بر روی یک محور نصب می شوند، البته عمق شخم صفحات را می توان با یک یا چند چرخ و یا بسته به مدل دستگاه با سیستم هیدرولیک خود تراکتور کنترل کرد که مزیت مهمی محسوب می شود.

امروزه تمامی افرادی که قصد خرید گاوآهن بشقابی را دارند می توانند بدون مراجعه به مراکز شلوغ از طریق فروشگاه های اینترنتی این محصول را خریداری کرده و محصول مورد نظر خود را به راحت ترین شکل تهیه کرده و مبلغ ناچیزی را برای محصول خریداری شده بپردازند.

بازار گاوآهن بشقابی در اقصی نقاط کشور از رونق بسیار بالا و منحصر به فردی برخوردار است و تمامی مصرف کنندگان عزیز می توانند به صورت مستقیم به مراکز معتبر عرضه و فروش گاوآهن کشاورزی مراجعه و این محصول فوق العاده را جهت استفاده خریداری نمایند.

برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش گاوآهن بشقابی می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در واحد پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایید، همکاران ما خدمات لازم را برای خرید بهتر شما به ارمغان خواهند آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما