قیمت چیزل تراکتور باغی 5 شاخه دارای تیغه های فولادی ضد سایش

چیزل تراکتور امکان انجام کارهای حفاظتی خاک را فراهم می کند؛ بهترین قیمت چیزل تراکتور باغی 5 شاخته دارای تیغه های فولادی ضد سایش را از ما بخواهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت چیزل تراکتور باغی 5 شاخه دارای تیغه های فولادی ضد سایش

قیمت چیزل تراکتور باغی

قیمت چیزل تراکتور باغی چیزل تراکتور باغی یک ابزار خاک ورزی عمودی است که امکان خاک ورزی خاک را بدون وارونه کردن آن ایجاد می کند.

آماده سازی خاک با این نوع ابزار اجازه می دهد تا سطح با بقایای گیاهی در برابر فرسایش آبی محافظت شود بدون اینکه لایه های مختلف به طور محسوسی مخلوط شوند؛ چیزل می تواند این خاک فشرده را بشکند و در نتیجه باعث نفوذ آب می شود.

کار گاوآهن چزیلی به عنوان خاک ورزی عمودی شناخته می شود، زیرا باعث ایجاد ترکیدن (شکستن، شکستن) خاک با عناصر عامل و تکیه گاه های عمودی می شود.

این ابزار کشاورزی است که از زمانی که انسان شروع به کشت خاک کرده کمترین تغییرات را داشته است با این حال، مواد مورد استفاده امروزه دوام و کیفیت کار خود را تقویت کرده اند.

چیزل فرآیندهای خاصی مانند نفوذ بهتر آب باران، کاهش فرسایش، حفظ بهتر رطوبت، کاهش فرسایش و غیره را فراهم می کند.

این شامل تعداد معینی قوس فولادی است (هر چیزل بین 7 تا 10 اسب بخار برای کشیده شدن مصرف می کند) که به طور کلی 35 سانتی متر از یکدیگر جدا شده اند و یک سنبله فولادی سخت شده در انتهای پایین آنها قرار می گیرد.

این ابزار در عمق بین 18 تا 25 سانتی متر از میدان عبور داده می شود، استفاده از آن با سرعت بین 7 تا 10 کیلومتر در ساعت راحت در نظر گرفته می شود. آنها ابزار تنظیم آسان، حداقل نگهداری هستند.

در حین عمل چیزل در اثر پیشروی تیغه و ارتعاشات ناشی از بازوی الاستیکی که سنبله را نگه می دارد، زمین می شکند علاوه بر این، انحنای قوس مذکور، شرایط اختلاط بقایای سطحی را بدون ایجاد وارونگی زمین، بهبود می بخشد.

به این ترتیب افق های خاک مخلوط نمی شوند و لایه هایی با بهترین ساختار روی سطح حفظ می شوند. کار باید در دو پاس (در موارد شدید، سه) انجام شود.

اولین پاس باید کم عمق (12-18 سانتی متر) و با سرعت بالا انجام شود تا اختلاط مناسب حاصل شود.

عبور دوم را می توان با سرعت کمتر و عمق بیشتر انجام داد زیرا در اینجا برای دستیابی به اثر آمیختگی و توده ای که قبلاً در مرحله اول به دست آمده است لازم نیست.

وسیله ای است که از یک ساختار لوله ای تشکیل شده است که در آن چیزل های سهموی با نقاط مربوط به خود تعبیه شده است؛ علاوه بر این، دارای دو چرخ برای کنترل عمق گاوآهن است.

در زمین های متوسط، چیزل بین 15 تا 20 اسب بخار در هر چیزل نیاز دارد برای زمین های سخت یا کارهای بالای سطح دریا لازم است این نیازها با توجه به شرایط افزایش یابد.

لایه‌های فشرده را از بین می‌برد و اجازه نفوذ هوا و آب را می‌دهد که به رشد بیشتر ریشه‌ها دست می‌یابد که بوسیله آن گیاهان بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شوند و با سرعت زیاد در اعماق زمین سخت شخم می زند.

نیاز به برق کمتری نسبت به وسایل مشابه، در نتیجه سایش کم تراکتور و مصرف برق کمتر است؛ این وسیله ای است که از چندین مجموعه چیزل ارتعاشی تشکیل شده است که بر روی یک قاب ساخته شده از ساختار لوله ای نصب شده است.

چیزل های گاوآهن ارتعاشی دارای یک نقطه در انتهای خود هستند؛ این ابزار برش است و بنابراین موردی است که بیشترین سایش را دارد، این قابل برگشت است و در هر دو طرف استفاده می شود.

بقیه عناصر اجرا به آن متصل می شوند باید به اندازه کافی قوی باشد و در عین حال تا حد ممکن وزن سبکی داشته باشد تا مقداری از تقاضای برق تراکتور را کاهش دهد.

تیغه می تواند یک قاب ثابت یا تاشو باشد تا بتواند عرض چیزل ه را ابعاد دهد؛ این تکیه گاه است که قاب را با شبکه کار می پیوندد.

سفتی بازوها سه نوع است: صلب، نیمه صلب و انعطاف پذیر بازوهای منعطف، برای کار در زمین های سبک و بدون موانع نشان داده شده اند، اما برای سخت ترین زمین ها، بازوهای صلب یا نیمه صلب مجهز به فنر یا فنر توصیه می شود.

در زمین های متوسط، با عمق کار 30 تا 40 سانتی متر، شخم به قدرت خالص تقریباً 10 اسب بخار در هر چیزل نیاز دارد؛ برای زمین های سخت یا برای کارهای بالای سطح دریا لازم است این نیازها با توجه به شرایط افزایش یابد.

به قدرتی بین 15 تا 20 اسب بخار در هر چیزل نیاز دارد با توجه به ویژگی هایی که دارد باید با سرعت های بالاتری نسبت به گاوآهن های سنتی کار کرد چیزل تراکتور به شما امکان می دهد با عمق صفر تا چهل (40) سانتی متر کار کنید.

اگرچه از نظر فیزیکی می‌توان قلاب را عمیق‌تر کرد، اما توصیه نمی‌شود، زیرا عملکرد ارتعاشی چیزل را کاهش می‌دهد و نیاز برق را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

زمانی که زمین قبلاً با چیزل ها کار شده باشد، بسته به محصول، عمق بین 20 تا 30 سانتی متر توصیه می شود در چیزل توری با اشکال و طرح های مختلف، بسته به اهداف خاکورزی، نوع خاک و میزان رطوبت است.

رنده پای اردکی، کاربرد آن برای خاک های شنی یا مرطوب است سهم جهانی برای شخم زدن خاک های بسیار سخت استفاده می شود به این ترتیب شرایط ایده آل برای ارتعاش و در نتیجه کار خوب را پیدا می کند.

چرخ های راهنما این اجازه می دهد تا به همراه سیستم هیدرولیک تراکتور عمق کار ابزار کشاورزی را تنظیم کنید در گاوآهن‌های بادگیر، عملکرد دوگانه، عمق و حمل و نقل را انجام می‌دهند.

این اجازه می دهد تا آب تصفیه خوب، حفظ رطوبت در زمین و هوادهی خوب خاک نیز حاصل شود چیزل تراکتوری فرسایش را به حداقل می رساند.

با انجام کارهای عمودی، به سختی بقایای برداشت قبلی را جابجا می کند، به این ترتیب باد و آب بسیار کمتر زمین را فرسایش می دهند.

علف هرز کوچک این سیستم با عدم وارونه کردن خاک به جلوگیری از جوانه زدن بذر علف های هرز کمک می کند خاکی که با این گاوآهن کار می شود باعث کاهش علف های هرز می شود؛ مجموعه ما ارائه دهنده بهترین قیمت چیزل تراکتور باغی در ایران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما