قیمت چاله کن موتوری بنزینی 52 سی سی با قطر مته 20 سانتی متری

چاله کن موتوری وسیله ای ایده آل برای حفر انواع چاله است. با استفاده از یک ابزار برش دوار تاج شکل کندن را انجام می دهد. جهت اطلاع از قیمت چاله کن موتوری بنزینی 52 سی سی با قطر مته 20 سانتی متری با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت چاله کن موتوری بنزینی 52 سی سی با  قطر مته 20 سانتی متری

قیمت چاله کن موتوری بنزینی

قیمت چاله کن موتوری بنزینی تجهیزات و لوازم مختلفی برای حفاری یا چاله کنی وجود دارد که با توجه به نحوه انجام کار خود به ماشین های دوار و کوبه ای تقسیم می شوند. این تجهیزات که از یک موتور و یک مته با قطر و طول های مختلف تشکیل شده است، با بنزین کار می کند و بدون اتکا به برق می توان آن را به هر جایی برد. انتخاب شما هم با توجه به نوع کار و هم با توجه به ویژگی های زمین شناسی و هندسی زمینی که قرار است در آن توسعه یابد تعیین می شود. اثر برش با سرعت چرخش، قدرت سایندگی تاج، فشار اعمال شده توسط مکانیسم تغذیه و وزن میله ها و ابزار تعیین می شود. ماهیت سنگ علاوه بر فاکتورهای ذکر شده، تعیین کننده سرعت پیشروی است. چاله کن موتوری بنزینی کار خود را با استفاده از ابزار برش یا ترپان انجام می دهند که به انتهای سوراخ برخورد می کند. لبه های تیز ابزار سنگ را بریده و مکانیزم چرخش دستگاه با هر بار حرکت بیت را به موقعیت جدیدی می چرخاند. عواملی که اساساً سرعت پیشروی را تعیین می کنند.

سیستم های حفاری بر دو اصل متفاوت استوار هستند سیستم ضربه ای (مستقیم یا چکشی)، سیستم های چرخشی (که می تواند فشار کم و تعداد دور زیاد یا فشار قوی و چرخش آهسته باشد). در رابطه با سیستم موتور، دریل ها می توانند بنزینی، پنوماتیک، هیدرولیک یا برقی باشند.

گودبرداری مکانیکی با ماشین های چاله کن بدون فشار به صورت کامل با استفاده از ماشین های نسل اول یا بدون فشار انجام می شود. یکی دیگر از ویژگی های مشترک این است که بخش گودبرداری به طور کلی دایره ای است. در مورد حفاری مکانیکی با ماشین های یکپارچه تحت فشار، صلاحیت کم زمین معمولاً با موارد ناپایداری زیاد و وجود سطح آب در سطح بالاتر از سطح تونل همراه است. اولین راه حل برای باز کردن سپرهای مکانیزه برای کار در این شرایط تحت فشار کامل تونل بود. ابزاری است که در ساخت و سازهای عمرانی استفاده می شود، اما برای کاشت یا حتی نرده گذاری و شبکه بندی نیز مفید است. این تجهیزات قابلیت حفاری انواع خاک از جامدترین، با چوب و بتن تا شنی ترین را دارد. این به این دلیل است که آنها موتور قدرتمند و مقاومی دارند و بیشتر اوقات با بنزین کار می کنند. یعنی نیازی به کابل و برق ندارند و به راحتی از فضاهای مختلف قابل حمل و نقل هستند. حتی می‌توانید مته‌هایی با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف را انتخاب کنید تا در صورت نیاز سوراخ ایجاد کنید. نگهداری و جابجایی آنها آسان است و برای انجام کار فقط باید آنها را بلند کرد و در زمین فشار داد.

یک وسیله بسیار کارآمد برای حفاری انواع خاک است که عملکرد عالی برای ساخت و ساز، حصارکشی و کاشت دارد. برای هر کار با در نظر گرفتن نوع خاک یک بذرکار ایده آل وجود دارد. این به این دلیل است که آنها دارای مزایای خاص، چابکی و بهره وری بالا هستند. به این ترتیب، هر دستگاه به شما در صرفه جویی در زمان و کار کمک می کند. هنگام استفاده از دستگاه ارت بذر برای اولین بار، قبل از شروع کار، لازم است تجهیزات را به مکانی وسیع، آزاد و باز ببرید. پس از انجام این کار، باید برق را روشن کنید و تا زمانی که مطمئن شوید که می توانید آن را در عملکرد واقعی به درستی کار کنید، تمرین کنید. زمانی که برنامه کاری خود را برنامه ریزی می کنید، زمان کافی برای انجام کار برش و زمان کافی برای استراحت بگذارید. این به این دلیل است که خستگی یا فرسودگی فیزیکی منجر به کاهش دامنه توجه می شود و به نوبه خود منجر به تصادفات و صدمات می شود. چاله کن ها توانایی حفاری در انواع مختلف خاک، از رسی تا شنی را دارند، اما در خاک های سنگی تر باید اقدامات احتیاطی انجام شود زیرا می توانند مته را بشکنند. در ساخت و سازهای عمرانی، این تجهیزات برای باز کردن چاه برای قرار دادن شمع ها، مته ها، لوله ها و بسیاری از سازه ها مفید است. آنها هنوز به طور گسترده در فعالیت های محوطه سازی، برای حفاری چاه برای کاشت درختان، درختان نخل، نصب آلاچیق و غیره استفاده می شوند. همچنین در فعالیت های روستایی از بذرپاش های خاک برای حفر گودال ها به منظور کاشت نهال به طور کلی استفاده می شود. برای هر کار با در نظر گرفتن نوع خاک یک دستگاه ایده آل وجود دارد. این به این دلیل است که آنها دارای مزایای خاص، چابکی و بهره وری بالا هستند. به این ترتیب، هر دستگاه به شما در صرفه جویی در زمان و کار کمک می کند. هنگام استفاده از دستگاه چاله کن برای اولین بار، قبل از شروع کار، لازم است تجهیزات را به مکانی وسیع، آزاد و باز ببرید. پس از انجام این کار، باید موتور را روشن کنید و تا زمانی که مطمئن شوید که می توانید آن را در عملکرد واقعی به درستی کار کنید، تمرین کنید. زمانی که برنامه کاری خود را برنامه ریزی می کنید، زمان کافی برای انجام کار برش و زمان کافی برای استراحت بگذارید. این به این دلیل است که خستگی یا فرسودگی فیزیکی منجر به کاهش دامنه توجه می شود و به نوبه خود منجر به تصادفات و صدمات می شود.

این چاله کن برای رفع نیاز بازار به دستگاه های با قدرت متوسط ​​​​آمد. این تجهیزات برای حفاری خاک در جنگلداری، گلکاری، ساخت حصارها، در مجموعه مواد برای تجزیه خاک و همچنین برای کاشت در کشاورزی طراحی شده است. مجهز به مته 150 میلی متری است. آنها همچنین به طور گسترده ای در ساخت نرده های نگهدارنده در فعالیت های دامداری با توجه به باز کردن سوراخ برای ثابت کردن پست استفاده می شود. و از آنجایی که دستگاهی است که به عمق بیشتری می‌رسد، جمع‌آوری نمونه‌ها در لایه‌های عمیق‌تر خاک را تسهیل می‌کند، که برای ارزیابی خاک ضروری است، به‌ویژه برای محصولات چند ساله، جایی که تأیید نیاز به تصحیح pH و ضروری است. این یک جایگزین همه کاره، مقرون به صرفه و کارآمد در ساخت و سازهای عمرانی برای کارهای چیدمان و نصب شبکه های الکتریکی و در کشاورزی برای نصب نرده ها و سایر کاربردها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما