قیمت نهرکن کشاورزی دو طرفه با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش

نهرکن کشاورزی دو طرفه ازجمله ابزارهای مهمی است که به صورت گسترده در صنعت کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت نهرکن کشاورزی دو طرفه با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش

قیمت نهرکن کشاورزی

قیمت نهرکن کشاورزی نهرکن نوعی وسیله صنعتی است که توسط شرکت های صنعتی مختلف و با قیمت های متفاوت تولید می شود و کیفیت و طول عمر گوناگونی دارد.

با توجه به قطعاتی که در تولید این محصول استفاده می شود، نهرکن کشاورزی می تواند کیفیت های متفاوتی داشته باشد، درنتیجه نوع قطعات و مواد اولیه مورد استفاده در تولید نهرکن، در تعیین قیمت آن نیز تاثیر گذار است.

با توجه به ساخت کانال و آنالیزهای مکانیکی که در حین ساخت و تولید نهرکن انجام شده است، هر چه این محصول بتواند در خاک نفوذ کند و با زاویه بهتری تنظیم شود، کیفیت بالاتر، و قیمت بالاتر دارد.

استحکام، قدرت، ضد زنگ بودن و نوع بسته بندی نیز از پارامترهای مهم در قیمت گذاری نهرکن است، نهرکن یک طرفه و دستی انواع مختلف این دستگاه می باشد.

این محصول برروی ماشین های کشاورزی نیز قابل نصب و استفاده است، هر چه تیغه های نهرکن باکیفیت تر و قوی تر باشند، بر افزایش قیمت آن تأثیر می گذارد.

کارخانه هایی که این دستگاه ها را تولید می کنند با توجه به کاربرد فراوان آن در کشور و صنعت کشاورزی هر روزه کیفیت محصولات خود را افزایش می دهند و آن‌ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان می گذارند تا تولید کالاهای داخلی را ارتقا دهند.

در این قسمت تصمیم داریم به بررسی مزایای مختلف بهترین انواع نهرکن در کشاورزی بپردازیم.

اولین و مهمترین مزیت استفاده از این دستگاه، این است که دیگر نیازی به نیروی انسانی نیست و تمامی کارها در زمین کشاورزی به کمک ماشین آلات انجام می شود.

با استفاده از نهرکن کانال ها و تمام آبراه های ساخته شده می توانند آب را به قسمت های مورد نیاز هدایت کنند.

مزیت دوم صرفه جویی در زمان است و اگر کشاورزان بخواهند از نیروهای انسانی و دستی برای حفر نهرها استفاده کنند، باید زمان زیادی را صرف نمایند و در نتیجه زمان زیادی را در زندگی خود از دست خواهند داد.

این درصورتی است که با استفاده از نهرکن های دو طرفه جریان آب را با سرعت بسیار بالایی ایجاد می کنند.

مزیت سوم این است که این نهرکن ها می توانند در مدت زمان کوتاهی چندین نهر حفر کنند، این نهرها دارای عمق زیاد هستند و در عین حال یک ماشین کار را انجام می دهد و چندین آبراه ایجاد می کند.

در گذشته با استفاده از نیروی انسانی عملیات ایجاد کانال انجام می شد که کاری بسیار سخت و زمان بر بود اما استفاده از دستگاه های نهرکن توانسته تحولی شگرف در این زمینه ایجاد کند.

یکی از مهمترین موارد در کشاورزی افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی است، استفاده از خاک با کیفیت و آبیاری مناسب بسیار مهم است.

برای آبیاری مناسب زمین های کشاورزی باید نهرها و رودخانه های آب در سرتاسر زمین ایجاد شود تا آب به موقع و کافی به گیاهان برسد و آبیاری صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است.

لازم است آب بهتر و راحت تر به سمت محصولات کشاورزی هدایت شود و به نوعی مدیریت صحیح آب توسط نهرهای ایجاد شده با نهرکن ها محقق شود.

این دستگاه ها در پشت تراکتور نصب می شوند و دارای دو تیغه گاوآهن برگشت پذیر می باشند، وجود تیغه در این دستگاه باعث پاره پاره شدن و برگرداندن خاک و در نتیجه ایجاد جوی آب می شود.

از جمله قطعات اصلی دستگاه نهرکن دو طرفه می توان به شاسی، پاشنه نهرکن و تیغه های برگشتی گودال اشاره کرد، این محصول در سه نقطه به تراکتور متصل می شود.

این دستگاه قابلیت حفاری تا عمق 35 سانتی متری را دارد، شایان ذکر است که از نهرکن تیلری در مزارع و زمین های بسیار بزرگ و وسیع استفاده می شود اما از نهرکن تراکتوری برای مزارع کوچکتر استفاده می شود.

نهرکن وسیله ای است که در کشاورزی کاربرد زیادی دارد و بیشتر باغداران از این وسیله برای ایجاد شیار و کاشت نهال استفاده می کنند.

نهرکن اندازه های مختلفی دارد و خریدار باید اندازه مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود انتخاب کند، برخی از نهرکن ها سایزهای بزرگتری دارند که در پشت تراکتور نصب می شوند.

پس در هنگام خرید نهرکن حتما توجه داشته باشید که استانداردهای لازم را داشته باشد و در تولید آنها از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شود تا استفاده از آن سخت نباشد، نکته دیگری که در خرید نهرکن باید به آن توجه شود تیغه های استفاده شده در آن می باشد.

بهترین نهرکن ها دارای تیغه های ضد زنگ هستند و علاوه بر ضد زنگ بودن دارای تیغه های محکم و مقاومی هستند که به راحتی می توان از آنها در زمین های بسیار سخت و ناهموار استفاده کرد.

اکثر نهرکن های موجود در بازار دارای تیغه های یدکی هستند که خریداران در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشند.

فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران انواع نهرکن را به صورت آنلاین عرضه می کنند و شما می توانید هر نوع از این محصول را در برندهای مختلف با قیمت های متفاوت خریداری کنید.

این فروشگاه ها به صورت تخصصی در زمینه نهرکن فعالیت می کنند و شما می توانید هر برندی از نهرکن را با قیمت دلخواه تهیه کنید.

این فروشگاه امکان ارسال نهرکن به نقاط مختلف کشور را نیز برای مشتریان فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه توزیع نهرکن دو طرفه با دارا بودن پل های ارتباطی مختلف امکان تماس با مشاورین را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی از این افراد برای پاسخگویی به هر سوالی کمک بگیرند و یا آنها را برای انتخاب صحیح و مناسب انواع نهرکن راهنمایی کنند.

مجموعه ما مفتخر است که به عنوان مرکز فروش نهرکن دو طرفه فعالیت می کند، کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در این مجموعه بوده و باعث رضایت مشتریان عزیز شده است.

کیفیت بالای محصولات ما آن را از محصولات سایر رقبا و برندهای خارجی متمایز کرده است و توانسته ایم به عنوان یک صادرکننده موفق نهرکن دو طرفه به کشورهای دیگر فعالیت کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت سفارش نهرکن، استعلام قیمت محصولات و اطلاع از نوع بسته بندی آن ها با شماره های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما