قیمت دستگاه کاه کوب برقی تک فاز و سه فاز با تیغه های فولادی قابل تعویض

قیمت دستگاه کاه کوب برقی تک فاز و سه فاز به همراه تیغه های فولادی قابل تعویض از طریق نمایندگی فروش در اختیار خریدار ها قرار می گیرد و کیفیت می تواند در نوسان قیمتی موثر باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت دستگاه کاه کوب برقی تک فاز و سه فاز با تیغه های فولادی قابل تعویض

دستگاه کاه کوب برقی

دستگاه کاه کوب برقی امروزه صنعت کشاورزی و دام پروری به صورت کاملا مکانیزه شده و برای فرایند تسهیل در فرایند انجام کار معمولا از دستگاه های مختلفی انجام می شود که یکی از دستگاه هایی که توانسته جایگاه قابل قبولی را در این صنعت به خود اختصاص دهد در واقع دستگاه های کاه کوب برقی می باشد که در ویژگی های متفاوتی هستند.

از خصوصیت های مهمی که در رابطه با دستگاه های کاه کوب برقی مورد توجه قرار می گیرد کیفیت های این نوع دستگاه ها می باشد که با یک دیگر متفاوت خواهد بود به طوری که در سطح بیرونی این نوع دستگاه ها از ورقه های فلزی استفاده شده است که وظیفه محافظت از قسمت های این محصول را به عهده دارد به گونه ای که ضخامت ورقه های استفاده شده با یک دیگر متفاوت می باشد و هر چه ضخامت آن ها با توجه به گرید ها و استاندارد هایی که دارند بیشتر باشد در نتیجه استقامت و میزان دوامی که دستگاه کاه کوب مورد نظر در برابر شرایط گوناگون دارد نیز به میزان زیادی افزایش می یابد و کیفیت و همین طور کارایی این محصول را نیز تحت تأثیر خود قرار می دهد.

به شکل کلی دستگاه های کاه کوب برقی وظیفه خرد کردن علوفه های دامی که در ابعاد و سایز های بزرگ تری هستند را به عهده دارند به گونه ای که این دستگاه ها با توجه به قدرت موتوری که دارند و ابعاد و سایز دستگاه مورد نظر، علوفه مورد نظر را در سایز های کوچک تری خرد خواهند کرد.

بررسی های انجام گرفته نشان داده است که دام ها مانند گوسفند و گاو می توانند علوفه هایی را مورد مصرف خود قرار دهند که در سایز ۶ تا ۸ سانتی متر باشد و اگه علوفه مورد مصرف در این اندازه باشد، در نتیجه برای دام به صورت قابل هضم می باشد و این دستگاه چنین وظیفه ای را به عهده دارد.

دیگر نکته مهمی که در خصوص دستگاه کاه کوب برقی مورد توجه قرار می گیرد کیفیت ها و خصوصیت های فنی آن ها می باشد به طوری که در حجم موتور های به کار رفته در این محصول با توجه به گرید ها و استاندارد هایی که در آن ها به کار رفته است با هم دیگر متفاوت بوده به گونه ای هر چه سایز این دستگاه ها بزرگ تر باشد در نتیجه حجم موتور و ابعاد موتور استفاده شده در دستگاه کاه کوب مورد نظر نیز به میزان زیادی افزایش می یابد و می تواند کاربردی که این محصول دارد را نیز تحت تأثیر قرار دهد زیرا عملکرد آن ها در فرایند خرد کردن علوفه با سرعت و قدرت بیشتری انجام می شود که از مزیت های اصلی و مهم آن ها محسوب می شود.

طرح ها و سبک های دستگاه کاه کوب برقی در استاندارد های گوناگون نیز با یک دیگر متفاوت می باشد زیرا تعدادی از آن ها به شکلی طراحی و تولید شده اند که به صورت برقی و تک فاز می باشد.

همین موضوع سبب می شود تا راه اندازی آن ها به وسیله برق تک فاز انجام شود و تعدادی دیگر از دستگاه برقی کاه کوب هستند که به کار گیری و همین طور راه اندازی آن ها به وسیله دستگاه های سه فاز انجام می شود و سایز دستگاه های مد نظر می تواند در عملکرد و نوع برق وارده به آن ها موثر خواهد بود و می تواند کارایی آن ها را نیز برای خرد کردن علوفه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

یکی دیگر از خصوصیت های مهمی که در رابطه با کاه کوب های برقی در نظر گرفته می شود، نوع تیغه های به کار رفته در تهیه و تولید این محصول می باشد.

ابعاد و سایز این تیغه های به شکل های کاملا متفاوتی بوده و استفاده از آن ها در این محصول با توجه به گرید دستگاه مورد نظر خواهد بود زیرا سایز کاه کوب برقی مورد نظر می تواند در نوع تیغه های استفاده شده و به کار رفته در آن ها تاثیر گذار باشد زیرا هر چه تیغه های فولادی دارای اندازه بزرگ تری باشد در نتیجه قدرت این تیغه ها نیز به میزان زیادی افزایش می یابد و کیفیت های این تیغه ها نیز با توجه به گریدی که در آن ها به کار رفته است، کاملا متفاوت خواهد بود.

جنس تیغه های فولادی نیز با هم دیگر متفاوت می باشد زیرا ضخامت این تیغه ها به شکل های کاملا متمایزی از هم دیگر بوده به طوری که هر چه ضخامت این تیغه ها بیشتر باشد در نتیجه استحکام و دوامی که آن ها در برابر شرایط مختلف دارند نیز بالا تر می رود.

جنس تیغه های استفاده شده در کاه کوب برقی نیز با توجه به نوع فولاد های تقویت شده به کار رفته در این محصول به شکلی کاملا منحصر به فرد می باشد و از مزیت های دیگر فروش کاه کوب می توان به گارانتی ضمانت و خدمات پس از فروشی که دارند اشاره کرد که می تواند در کسب رضایت خاطر و اطمینان مشتری های محترم نیز تاثیر مثبت و قابل توجهی را بگذارد.

زیرا یکی از عواملی که می تواند در بالا رفتن فروش کاه کوب ها موثر باشد، در واقع کیفیت های بسیار زیاد و استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال و آلیاژ ها در خصوص آن ها می باشد تا از این طریق بتوان خواست های مشتری ها را برآورده ساخت.

شرکت ها و تولید کننده های داخلی سعی دارند تا تمام ویژگی ها و کارایی که کاه کوب ها دارند را از طریق نمایندگی های فروش مرتبط با خود در اختیار خریدار های عزیز قرار دهند تا آن ها با به دست آوردن اطلاعات تکمیلی بتوانند و با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید مستقیم و بدون واسطه آن ها بپردازند زیرا تنوع در تولید و عرضه و استاندارد هایی که دارند، کاملا متفاوت و متمایز بوده و می تواند در حجم فروش بالایی که کاه کوب های برقی دارند نیز موثر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما