قیمت دستگاه مکنده غلات درجه یک در انواع مختلف به صورت قسطی

دستگاه مکنده غلات برای حمل و نقل، بارگیری، تخلیه و ذخیره غلات روستایی طراحی شده است. بهترین قیمت دستگاه مکنده غلات درجه یک در انواع مختلف به صورت قسطی را از ما بخواهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت دستگاه مکنده غلات درجه یک در انواع مختلف به صورت قسطی

قیمت دستگاه مکنده غلات

قیمت دستگاه مکنده غلات قیمت دستگاه مکنده غلات در مقایسه با راندمان کاری این دستگاه کاملا به صرفه و ارزان است! تمیز کردن محصولات کشاورزی روشی است که هزاران سال پیش اتخاذ شده است و از آن زمان تاکنون تغییر چندانی نکرده است، زیرا امروزه از همان اصول مکانیکی استفاده می شود. با وجود این واقعیت که ماشین‌های مدرن امکان تمیز کردن خوب محصولات را فراهم می‌کنند، عملکرد کمی دارند که اغلب پذیرش آنها را در واحدهای ذخیره‌سازی بزرگ محدود می‌کند. در مناطق روستایی، سیستم های نظافت کاملاً ابتدایی هستند. به طور کلی ناخالصی ها به وسیله باد و با استفاده از غربال های دستی جدا می شوند. گاهی اوقات تجهیزات پیچیده تر، مانند ماشین هایی با سیستم مکش هوا و مجموعه ای از صفحه نمایش یا شیکر. در واحدهای ذخیره سازی یا مزارع بزرگ که مقادیر زیادی غلات نیاز به تمیز کردن دارند، از ماشین های تمیز کننده با سیستم آسپیراسیون هوا و غربال استفاده می شود. این ماشین ها ظرفیت بالایی برای تمیز کردن کارآمد دارند، اما عملکرد آنها نسبتاً پیچیده است.

دستگاه مکنده غلات با اندازه کوچک، وزن سبک، جابجایی آسان، راندمان دانه گیری بالا، سرعت شکستگی کم و به طور گسترده استفاده می شود. ایمن و قابل اعتماد، برای هر کشاورز، متخصص غلات و تعاونی کشاورزی بسیار مناسب است. همچنین می توان از آن در مزارع، کارخانه های مواد غذایی، کارخانه های پلاستیک و غیره استفاده کرد. می تواند گندم، سویا، ذرت، برنج، سورگوم، پلاستیک، رزین، برنج و سایر ذرات را انتقال دهد. می توان آن را به صورت افقی و اریب حمل کرد. این روش‌های حمل و نقل سنتی را تغییر می‌دهد، نیروی کار را آزاد می‌کند و استفاده از آن راحت است. این یک انقلاب جدید در حمل و نقل آغاز خواهد کرد!

طراحی دستگاه پیشرفته است، ساختار فشرده، قوی و بادوام است و عملکرد عالی است. حالت های عملیات مختلفی از جمله حالت انتقال مکش، حالت انتقال فشار، حالت انتقال مخلوط فشار مکش وجود دارد که می تواند با توجه به نیازهای عملیات مختلف انتخاب شود. دستگاه جمع و جور و انعطاف پذیر، سریع و راحت برای مونتاژ، ساختار فشرده و عملکرد کامل است. نیازهای کاربر به طور کامل در طراحی در نظر گرفته شده است. تجهیزات دارای راندمان کاری بالا و صرفه جویی در کار است. آلودگی گرد و غبار کمتر، عملکرد انعطاف پذیر و راحت. می توان آن را به صورت افقی، مایل و عمودی حمل کرد. پیچ نرم از فولاد منگنز، با سختی بالا، کشش خوب و مقاومت در برابر سایش ساخته شده است. پس از درمان لبه خاص، به لوله آسیب نمی رساند. پس از تا شدن می تواند بلافاصله به حالت اولیه برگردد و شکستن آن آسان است. این دستگاه از لوله انعطاف پذیر ضخیم شده، با مقاومت در برابر سایش بالا، کشش خوب، خمش آزاد، مقاومت در برابر گرما و سرما استفاده می کند. برای بزرگتر کردن فضای متریال از طرح مربع در خروجی استفاده شده است. این سیستم تمیز کننده برای حذف ناخالصی های سبک مانند گرد و غبار، برگ، ساقه، سرشاخه و غیره استفاده می شود و برای تمیز کردن ذرت، برنج و حبوبات در سطح تولید کننده کوچک توصیه می شود. تمیز کردن با عبور جریان هوا از دانه ها انجام می شود. سبک ترین ناخالصی ها توسط هوای فن از دستگاه خارج می شود. هنگامی که محصول حاوی مقدار زیادی ناخالصی های سنگین مانند کلوخه و ماسه باشد، تمیز کردن خوب با این روش امکان پذیر نیست. فن از یک جعبه حلزونی شکل تشکیل شده است که در داخل آن روتوری وجود دارد که توسط مجموعه ای از پره ها یا پره هایی که به صورت دایره ای مرتب شده اند تشکیل شده است که با فعال شدن دستی یا مکانیکی، جریان هوا تولید می شود. محصول در قیف بالایی قرار می گیرد که یک مخزن V شکل با یک دهانه کوچک در پایین است که دارای یک دریچه یا دروازه است که از طریق آن مقدار محصول وارد شده به پاک کننده تنظیم می شود. با عبور محصول از جریان هوا، ناخالصی های سبک جدا شده و محصول تمیز به داخل کلکتور می افتد

روی شیلنگ دستگاه مکش غلات یک پیچ نرم وجود دارد که با سرعت بالایی می چرخد ​​تا مواد را بلند کند. مارپیچ نرم نوعی فولاد منگنزی است، با سختی، کشش و مقاومت در برابر سایش خوب. لبه بیرونی پس از درمان ویژه صاف است، بنابراین باعث آسیب به لوله نمی شود. لوله مخصوص لوله آکسفورد ساخته شده است. در تمام طول سال حالت ارتجاعی دارد و می تواند خودسرانه خم شود. علاوه بر این، مواد مقاوم در برابر سایش برای افزایش طول عمر لوله ها اضافه می شود. مکش گندم و ذرت با این دستگاه می تواند به-25 تن در ساعت برسد. این دستگاه ها را می توان در عملیات پاکسازی برای حذف بخشی از ناخالصی ها از دانه ها و یا در عملیات پاکسازی پس از خشک شدن استفاده کرد. تفاوت بین دستگاه های تمیز کننده و پرو تمیز کننده اساساً با کارایی جداسازی تعیین می شود. ماشین‌های تمیزکننده دارای فن‌های قوی‌تر یا تعداد بیشتری صفحه‌نمایش با سوراخ هستند که ابعاد آن‌ها به اندازه دانه‌ها نزدیک‌تر است، که امکان تمیز کردن کارآمدتر را فراهم می‌کند.

برای دستیابی به عملکرد خوب، آگاهی از قطعات تشکیل دهنده ماشین های هوا و شیکرها مهم است. اپراتوری که عملکرد هر قسمت را می داند، برای اصلاح عیوب و بحرانی ترین نقاطی که بر عملکرد کامل کل تأثیر می گذارد، امنیت بیشتری خواهد داشت. اپراتور باید بتواند در هر زمانی که نیاز باشد تعمیرات ماشین آلات را انجام دهد و قطعات آسیب دیده را به درستی و سریع تعویض کند. دانش، حسن نیت و بینش اپراتور بسیار مهم است تا امکان کارکرد کامل تجهیزات، بدون وقفه در حین کار، فراهم شود. در حین کار، دانه ها از طریق شبکه داخلی که دارای سوراخ هایی بزرگتر از دانه ها است، وارد می شود که اجازه عبور محصول را می دهد و ناخالصی های بزرگتری را حفظ می کند. مش خارجی دارای سوراخ های کوچک تری است که دانه ها را نگه می دارد و اجازه عبور ناخالصی های جزئی را می دهد. به طور معمول، این دستگاه ها دارای سیستمی هستند که امکان تعویض مش ها را فراهم می کند که امکان تمیز کردن محصولات مختلف را فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما