قیمت دستگاه سمپاشی هوایی ضد آب و قابل شستشو با بهره گیری از طراحی تاشو

دستگاه سمپاشی هوایی برای انتشار عوامل بیولوژیکی کنترل آفات محصولات در حال گسترش است. برای اطلاع از قیمت دستگاه سمپاشی هوایی ضد آب و قابل شستشو با بهره گیری از طراحی تاشو با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت دستگاه سمپاشی هوایی ضد آب و قابل شستشو با بهره گیری از طراحی تاشو

دستگاه سمپاشی هوایی

دستگاه سمپاشی هوایی کشاورزی یکی از بخش هایی است که از ظهور و توسعه فناوری های جدید بیشترین بهره را می برد. همانطور که در وبلاگ قبلی خود اشاره کردیم، روش کار در این زمینه امروز مانند چند سال پیش نیست و با گذشت سال ها، ویژگی های جدیدی در ماشین ها و ابزارها گنجانده شده است که به ما امکان می دهد کنترل بیشتری داشته باشیم. بر محصولات ما و تا حد زیادی سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به مراقبت از آنها. اکنون، دوران سمپاشی هوایی آغاز می شود. سال‌ ها درباره سمپاشی هوایی صحبت می‌ شد، اما زمان آن فرا رسیده است که در بخش اولیه شهرت پیدا کنند. همه ما شنیده ایم که آنها واقعاً نقش مهمی ایفا خواهند کرد،

یک فناوری نسبتاً جدید به نام دستگاه سمپاشی هوایی در محصولات کشاورزی در حال گسترش است. استفاده از این دستگاه ها که هنوز در حال تنظیم است، ممکن است باعث افزایش کاربرد هوایی سموم دفع آفات شود. کارشناسان معتقدند سمپاشی هوایی می توانند جایگزینی برای به حداقل رساندن یکی از مشکلات اصلی سمپاشی هوایی مواد شیمیایی کشاورزی شوند که اصطلاحاً دریفت نامیده می شود که درصدی از این محصولات است که به دلایل مختلف به محصول نمی رسند. در حال حاضر، کشاورزی در سراسر جهان به سمت امنیت غذایی در آینده گرایش دارد، به همین دلیل است که به دنبال فناوری‌ های مدرن برای کمک به کاهش توجه ناکافی به محصولات کشاورزی است که هزینه‌ های غیر ضروری در نظارت بر آنها ایجاد می‌ کند. از قرن 19 تا به امروز، تولید دستگاه ها یا واحدهای بدون سرنشین به عنوان یک فناوری قدرتمند مورد استفاده در زمینه کشاورزی دقیق توسعه یافته و افزایش یافته است. سمپاش هوایی به عنوان یک ابزار فناوری نو آورانه استفاده می‌ شوند، می‌ توان مشکلاتی را که در مزارع بزرگ کشت می‌ شود حل کرد، زیرا با دوربین‌ های با وضوح بالا و اطلاعات جغرافیایی می‌ توانند بیش از هزار هکتار را در کمتر از یک ساعت پوشش دهند. یکی از وظایف اصلی سمپاش های هوایی نظارت بر زمین های کشاورزی است. برای این کار، سمپاش تصاویری را ثبت می کند که پس از پردازش مناسب کامپیوتری، قادر به ارائه داده های دقیق هستند.

هنگامی که از فناوری های جدید صحبت می کنیم، تنها به بهبود قابل توجه در تجهیزات و عملکرد تراکتورها و تریلر ها اشاره نمی کنیم، بلکه به ماشین آلات نوآورانه برای استفاده از مواد شیمیایی کشاورزی اشاره می کنیم، حسگر هایی که بسته به درجه بلوغ محصول، خود را متمایز می کنند. برنامه های مدیریتی هدایت شده با اطلاعات به دست آمده توسط ماهواره ها ترکیب شده است و اکنون سمپاشی هوایی وارد شده اند. درست است که همه این ابزارها روش کار ما در زمینه ها و در نهایت زندگی ما را بسیار تسهیل می کنند. اما در میان مزایای بسیار، می‌ توانیم مزاحمت کوچکی پیدا کنیم، و آن این است که کاملاً در عصر اطلاعات و اینترنت غوطه‌ ور هستیم، کانال‌ های زیادی برای دریافت اطلاعات وجود دارد که گاهی اوقات کشاورزان نمی‌ دانند کدام ابزار واقعا مفید هستند و با نیازهای اصلی ما سازگار هستند. در حال حاضر استفاده از سمپاشی هوایی برای سمپاشی در مزارع ما زمان زیادی در پیش دارد، اما مسلم است که در آینده این نوع فناوری نه تنها جایگزینی برای کاربردهای معمولی خواهد بود، بلکه در کاربردهای خاص مانند تشخیص نیز کلید خواهد بود. شیوع بیماری ها، لکه های علف های هرز و غیره، اجتناب از تماس با سمی ترین مواد فعال و کاهش استفاده از سوخت و فشرده سازی خاک توسط تراکتورها. کشاورزی دقیق با سمپاش های هوایی بدون سرنشین دارای مزایای متعددی است، از نظارت دقیق و دقیق بر برداشت، بهبود مصرف آب یا سمپاشی دقیق با هزینه کم. بنابراین با استفاده از آن می توان عکس های مادون قرمز را در اختیار کشاورزان قرار داد که پس از ارسال به برنامه های کامپیوتری خاص، نقشه هایی از قدرت گیاهان و برگ های آنها تهیه می کنند.

این سمپاش عمدتاً برای کاربردهای مایع استفاده می شود، این روش بیشترین ارتباط را با کنترل کننده های آفات دارد. برای اعمال در ترک ها و شکاف ها، چسباندن روی سطح، چه در محیط ملک و چه در مناطق خاص استفاده می شود. برای اکثر حشرات خزنده استفاده می شود. استفاده از آن به آنچه که برچسب محصول نشان می دهد بستگی دارد. همچنین به عنوان ULV (حجم بسیار کم برای مخفف آن در انگلیسی) شناخته می شود، این روش شامل تشکیل یک مه بسیار ریز است که با مخلوط کردن حشره کش و هوای فشرده در نبولایزر به دست می آید که اندازه قطره را به حداقل می رساند. که بتوان مدت بیشتری در محیط نگهداری کرد. این روش برای درمان فضاهای بسیار بزرگ و مرتفع مانند: انبارها، انبارها، باغ ها، مکان های دارای سقف بلند و … توصیه می شود. برای حمله به حشرات در حال پرواز، آفات محصولات ذخیره شده، حشرات خزنده و غیره توصیه می شود.

سمپاشی هوایی گزینه خوبی برای سمپاشی کشاورزی هستند، زیرا امکان استفاده از محصولات بهداشتی گیاهی را از هوا فراهم می کنند. این هنوز به طور گسترده توسط اکثر کسانی که در این بخش هستند استفاده نمی شود، اما فرصتی عالی برای آینده در کاربردهای دقیق و در مبارزه برای کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از کشاورزی است. وقتی گیاه روزنه ها را می بندد به این دلیل است که یک لحظه تنش هیدریک رخ می دهد که باعث افزایش دما می شود و بنابراین می توانیم استفاده از آب را بهینه کنیم و استراتژی های آبیاری دقیق را اعمال کنیم. سمپاشی هوایی می توانند تصاویر حرارتی را تشخیص دهند و بنابراین امکان تشخیص تنش آب در گیاهان را فراهم می کنند. از طریق پرواز سمپاشی هوایی می‌ توانیم از وضعیت سلامت و رشد محصول مطلع شویم، زیرا تصاویر چند طیفی به‌ دست‌ آمده با آنها، بنیه گیاه را بر اساس تشعشعاتی که گیاهان ساطع می‌ کنند، اندازه‌ گیری می‌ کنند. سمپاشی هوایی علاوه بر تصاویر حرارتی به ما امکان می دهند تا بررسی های توپوگرافی زمین را نیز بدانیم که می تواند در پروژه های بزرگ کشاورزی بسیار مفید باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما