قیمت خرید نهرکن دستی با کیفیت در فروشگاه های معتبر

نهرکن یکی از ابزار مفید و کاربردی در کشاورزی است که به تراکتور وصل می شود تا نهر هایی بر روی زمین کشاورزی ایجاد شود. قیمت نهرکن دستی بسته به جنس و نوع آن متفاوت می باشد که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر سراسر خراسان این محصول با کیفیت و درجه یک را خریداری کنید. یکی دیگر از انواع نهرکن، نهرکن یک طرفه است که به تراکتور های گلدونی و هولدر وصل می شود. شما می توانید به کمک این نهرکن علاوه بر شخم زدن زمین، زمین را زه کشی کنید و در زمان و وقت خود صرفه جویی کنید.

قیمت خرید نهرکن دستی با کیفیت در فروشگاه های معتبر

همه چیز درباره تولید نهرکن درجه یک در ایران

همه چیز درباره تولید نهرکن درجه یک در ایران در ابتدا باید به شما بگویم که دستگاه های نهرکن به چند صورت دستگاه نهرکن ثابت و دوطرفه و دستگاه نهرکن یکطرفه و دستگاه نهرکن قابل تنظیم تولید می شوند. که هر کدام از این مدل های نهرکن درجه یک و مرغوب هستند و کارایی خاص خودشان را دارند. این دستگاه های نهر کن به طور کلی از سه قسمت اصلی به نام های شاسی، ساقه یا پاشنه، عامل خاک ورز (تیغه های نهر کنی) تشکیل و تولید شده اند. شاید برای شما این سوال پیش آید که تولید این سه قسمت اصلی چه فایده ای دارد؟

من در اینجا به شما علت تولید هر یک از این قسمت اصلی را می گویم. شاسی نهرکن به این علت تولید شده است که شاسی و عامل خاک ورز را به تراکتور وصل می کند، پس در صورت نبود این قطعه به طور کامل کار نهرکن مخدوش می شود. پاشنه نهرکن یک قطعه آهن قوی و فولادی می باشد که وظیفه نگهداری تیغه های نهرکن را دارد و سپس روی شاسی نصب می شود. تیغه برگردان که خودش از دو خویش برگردان دار که از قسمت تیغه بهم وصل می شوند تشکیل شده، وظیفه ایجا نهر و جوی را دارد. همانطور که خواندید هر قطعه وظیفه ی خودش را دارد و نبود هر یک ممکن است مشکل ایجاد کند.

یکی دیگر از انواع تولید شده نهرکن ها، نهرکن تیلر نام دارد‌. این نهرکن وظیفه ایجاد جوی های کوچک را بر عهده دارند و بیشتر در باغ ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم با این دستگاه شیار ها و جوی های عمیق تری ایجاد کنیم باید چند دور از ازن دستگاه استفاده کرد.

فاکتورهایی مهم برای خرید نهرکن باکیفیت

فاکتورهایی مهم برای خرید نهرکن باکیفیت از آن جایی که خرید نهرکن برای کشاورزان یک کار حیاتی و مهم محسوب می شود، باید دقت کافی در خرید این محصول داشته باشید. در قدم اول باید ببینید که این محصول را برای چه هدفی می خواهید. آیا این محصول را برای حفر کردن شیار ها و جوی های باریک برای باغ ها می خواهید؟ یا این محصول را برای حفر کردن نهر های بزرگ و شخم و زه کشی زمین های کشاورزی با هکتار های بزرگ می خواهید؟ پس از انتخاب هدف خود برای خرید نهرکن، شما می توانید به فروشگاه های معتبر سراسر شهر یا استان خود بروید و با توجه به نیاز خود نهرکن را انتخاب کنید.

یکی دیگر از فاکتور های مهم خرید نهرکن، توجه به نام کشوری است که این محصول را تولید کرده است. معمولا نهرکن های ایرانی با کیفیت تر می باشند و در صورت خرابی قطعات قابل تعویض آن ها به خوبی د بازار پیدا می شوند و به راحتی تعمیر می شوند. همچنین از لحاظ قیمتی نهرکن ایرانی قیمت مناسب تری دارد و شما با خرید یک نهرکن ایرانی علاوه بر برخورداری از یک محصول مرغوب و درجه یک با قیمتی مناسب از ایرانی و کالای ایرانی حمایت کرده اید. حتما با این موضوع دقت کنید که محل اتصال قطعات نهرکن به خوبی جوش خورده باشد. در صورتی که این کار به خوبی صورت نگرفته باشد در اولین استفاده از این محصول، نهرکن خراب و قطعات آن از هم جدا می شود و کار شما را مختل می کند. پس حتما محل اتصال قطعات به یکدیگر را به خوبی چک کنید.

یک پیشنهادی که می توانم به شما بدهم این است که از خود تولید کننده به صورت مستقیم یا از فروشگاه های کاملا مطمعن و شناخته شده نهرکن را خریداری کنید تا سرتان کلاه نرود و از خرید محصول خود لذت کافی را ببرید.

صفر تا صد مراحل صادرات نهرکن در ایران

صفر تا صد مراحل صادرات نهرکن در ایران در اولین قدم برای صادرات نهرکن در ایران باید ببینید کدام کشور نیاز به این محصول دارد و در دهه های اخیر این محصول را به تعداد زیاد به کشور خود وارد کرده است. پس از انتخاب کشور مقصد باید به کارخانه های تولید نهرکن بروید و پس از قیمت گرفتن هر نهرکن برای خرید عمده با فرد تولبد کننده به توافق برسید. قاعدتا هرچقدر شما با میزان کمتری نهرکن را از تولیدکننده خریداری کنید پس از صادرات سود بیشتری نصیب تان خواهد شد.

اگر تا الان مجوز های لازم برای صادرات را نگرفته اید، الان موقع مناسبی برای این کار هست. البته قبل از آن باید انباری را برای جمع آوری نهرکن های خریدادی شده، اجاره و یا خریداری کنید. پس از اخذ مدارک لازم برای صادرات باید ماشین باربری برای ارسال محصولات خود به گمرک کرایه و پس از تحویل محصولات به گمرک، در آنجا یک بار دیگر نهر کن ها چک می شوند و سپس در گمرک تا زمان ارسال کالا انباشته می شوند.

در اینجا شما باید برای ارسال محصول خود به کشور مقصد یکی از راه های آبی، هوایی و زمینی را بسته به نیاز خود انتخاب کنید‌. بهتر است که نهرکن ها را بیمه کنید که در صورت وجود آمدن هر گونه مشکل و یا از دست دادن محصول بر اساس حادثه، بیمه مشکل شما را حل کند. در مرحله آخر شما با طی کردن مراحل قانونی گمرکی می توانید نهرکن ها را به راحتی به کشور مقصد ارسال کند و منتظر سود خود از صادرات نهرکن های با کیفیت و مرغوب خود باشید.

بزرگترین شرکت صادرات نهرکن دستی درجه یک در تهران

بزرگترین شرکت صادرات نهرکن دستی درجه یک در تهران از آنجایی که نهرکن های کار های کشاورزان را بسیار آسان می کنند خرید فروش این محصول زیاد می باشد. در تهران شرکت بزرگی وجود دارد که کار صادرات نهرکن دستی را برعهده دارد. قاعدتا اگر این نهرکن های دستی از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار نبودند، کشور های دیگر این محصول را نمی پذیرفتند و از واردات آن اجتناب می کردند. اما همانطور که می بینید این شرکت بزرگ ترین شرکت صادرات نهرکن دستی درجه یک در تهران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما