قیمت انواع دیسک سنگین تراکتور به صورت عمده

دیسک سنگین تراکتور و بیل مکانیکی لیبهر 912، از جمله ادوات کشاورزی مهم و تاثیرگذاری است که برای خاک ورزی در زمین های زراعی بزرگ و وسیع، مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت انواع دیسک سنگین تراکتور به صورت عمده، ارزانتر از خریدهای جزئی محاسبه خواهد شد. با معرفی محصولات جدید در این حوزه که قابلیت اتصال به انواع وسایل نقلیه موتوری سنگین را دارا می باشند، کار کشاورزان آسانتر و انجام خاک ورزی با سرعت بالاتری، صورت می گیرد.

قیمت انواع دیسک سنگین تراکتور به صورت عمده

انتخاب بهترین نوع دیسک سنگین برای صادرات

انتخاب بهترین نوع دیسک سنگین برای صادرات امروزه انجام امور کشاورزی از حالت سنتی خود خارج شده و به شکل مکانیزه درآمده است. به این ترتیب امور مختلف کشاورزی، با سرعت و دقت بالاتری انجام گرفته، تا حد امکان از فرسایش خاک جلوگیری می شود و بازده کار به شکل چشمگیری افزایش می یابد. یکی از تجهیزات ضروری در کشاورزی های صنعتی، دیسک سنگین می باشد.

از دیسک سنگین برای خرد کردن کلوخ ها، یکنواخت کردن سطح خاک و آماده سازی آن برای کاشت بذر استفاده می شود. کارخانه های متعددی در کشورمان، به کار طراحی و تولید انواع ادوات و تجهیزات کشاورزی مشغول هستند که، دیسک سنگین هم یکی از تولیدات شاخص آنها می باشد. کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع در طرح و کارایی دیسک های سنگین ساخت ایران، موجب شده مشتریان فراوانی خارج از مرزها داشته باشد.

بهترین انتخاب دیسک سنگین برای صادرات، دارای مشخصات زیر می باشد:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع با انواع جک هیدرولیک را دارا باشد.
  • دیسک ها باید مجهز به شاسی سنگین و کاملا مستحکم باشند، تا در شرایط دشوار هم کارایی مفیدی داشته باشد.
  • دیسک های صادراتی، همگی دارای سیستم تنظیم افقی و تراز کننده هستند تا عمق کار یکنواخت بوده و فشار کمتری به تراکتور وارد شود.
  • بهترین نوع دیسک، آن است که گلگیرها حتی در شرایط مرطوب هم قابلیت تنظیم، داشته باشند.
  • باید لبه های جلویی دیسک، پره دار طراحی شود تا نفوذ بهتری در خاک داشته و بقایای کلوخ ها را به خوبی خرد کند.
  • پره ها به شکلی طراحی شوند که هم پوشانی کامل داشته و هیچ قسمتی از خاک، از تماس با پره ها جا نماند.

توزیع کنندگان دیسک سنگین تراکتور به صورت عمده

توزیع کنندگان دیسک سنگین تراکتور به صورت عمده توزیع کنندگان دیسک سنگین تراکتور و بیل مکانیکی در ترکیه به صورت عمده، این نوع تجهیزات را به دست مشتری در گوشه و کنار کشور، می رسانند. دسترسی آسان به دیسک سنگین، کیفیت بالا و قیمت مناسب ان، موجب شده تا کشاورزان از خرید نمونه های ایرانی استقبال خوبی کنند. شرکت های بازرگانی متعددی به کار صادرات انواع دیسک های سنگین تراکتور به دیگر کشورهای جهان، مشغول هستند.

صادرکنندگان، انواع دیسک سنگین تراکتور را به صورت عمده و با قیمتی ارزان از تولیدکنندگان باسابقه و خوشنام کشور، خریداری کرده و آماده عرضه به بازارهای خارجی می کنند. محصولات درجه یک، دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش گسترده هستند.

1

  1. سلام.امروزه امور مختلف کشاورزی، با سرعت و دقت بالاتری انجام گرفته، تا حد امکان از فرسایش خاک جلوگیری می شود و بازده کار به شکل چشمگیری افزایش می یابد. یکی از تجهیزات ضروری در کشاورزی های صنعتی، دیسک سنگین می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما