فروش مکنده غلات با ظرفیت مکش 10 تن در ساعت با قیمت مناسب

با مکنده غلات سرعت بارگیری افزایش چشمگیری می یابد. فروش مکنده غلات با ظرفیت مکش 10 تن در ساعت با قیمت مناسب توسط مجموعه ما انجام می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مکنده غلات با ظرفیت مکش 10 تن در ساعت با قیمت مناسب

فروش مکنده غلات

فروش مکنده غلات در مکنده غلات دانه از طریق نازل مکش متصل به شیلنگ انعطاف پذیر به سیکلون مکش مکیده می شود، در طوفان، دانه و هوا از هم جدا می شوند، دانه در دستگاه پخش کننده پارویی می افتد، که آن را از خط خروجی عبور می دهد.

هوای جدا شده از طریق کوپلینگ لوله جریان می یابد، فن دانه را به داخل لوله توزیع و سپس به خط تغذیه فشار می دهد، جریان هوای با سرعت بالا، دانه‌ای را که از بالا می‌آید می‌کشد و آن را به سیکلون خروجی واقع در انتهای لوله به محل ذخیره می‌برد.

به نوع و رطوبت محصول، طول لوله انتقال، تعداد خم ها، ارتفاع ارتفاع، دمای هوا و فشار فشارسنج بستگی دارد.

این دستگاه از تزریق هوای فشرده برای چرخاندن دانه‌های سویا در سطل در طول فرآیند تمیز کردن استفاده می‌کند که به شاخه‌های سویا، سویای نکروزه و ناخالصی‌ها اجازه می‌دهد تا در آب شناور شوند و با آب تخلیه شوند تا به اثر پاک‌سازی برسند.

در عین حال، دانه های سویا را می توان مستقیماً در سطل خیس کرد تا پس از تمیز کردن دانه های سویا در کار و زمان صرفه جویی شود.

برای طراحی فرآیند خیساندن، توجه می کنیم که به دلیل آب و هوای متفاوت در مکان های مختلف، دمای تولید شده توسط دستگاه تفاوت هایی وجود دارد که بر زمان خیساندن تأثیر می گذارد.

طراحی این دستگاه را می توان برای رسیدگی به زمان های مختلف خیساندن تنظیم کرد، همچنین پس از اتمام فرآیند خیساندن دستگاه به طور خودکار تخلیه می شود.

این دستگاه اجازه می دهد تا عملکرد ثابتی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که دانه های سویا به طور کامل در آب خیس می شوند، که باعث کاهش نیروی کار و افزایش موثر ظرفیت تولید می شود.

مکنده غلات یک دستگاه با عملکرد بالا و فراگیر است؛ کل دستگاه به جز لوازم جانبی مخصوص از جنس استنلس استیل و دستگاه ضد خوردگی می باشد.

تزریق هوای فشرده به آب برای داشتن کیفیت تمیز کنندگی بهتر در این دستگاه از تزریق هوای فشرده به داخل آب استفاده می‌کند تا دانه‌های سویا را بغلتاند، ناخالصی‌ها را در آب شناور کند و سپس با سرریز تخلیه شود تا به کیفیت بالا و ایمنی غذای مورد نظر برسد.

ارتقاء بهره وری با کنترل خودکار: کنترل PLC بنا به درخواست مشتری اختیاری است، می تواند زمان تمیز کردن، خیساندن و تخلیه را تنظیم کند، پس از روش خیساندن، همچنین می تواند آب را به طور خودکار تخلیه کند.

بهبود کیفیت بهداشتی توسط فولاد ضد زنگ در تمام دستگاه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ، به جز برخی از قطعات یدکی خاص، همه با درمان های فولاد ضد زنگ ساخته می شوند، کل دستگاه و خط لوله را می توان به راحتی تمیز کرد تا خط لوله تمیز و بدون مانع بماند.

مجموعه ما مشاوره آنلاین 24 ساعته را ارائه می دهد، برای حل مشکلات مشتریان از راه دور با مهندسان همکاری می کند، در زمان رفت و برگشت و هزینه های نیروی کار صرفه جویی می کند و مشکلات مشتریان را به موقع و سریع حل می کند.

به این ترتیب حداکثر استفاده از دستگاه، رفع فیلتر و محافظت از لوله ها انجام می شود، مکنده ها را می توان در طرح های مختلف عرضه کرد و از کنترل بهینه تنظیم مکش توسط اپراتور اطمینان حاصل کرد.

استخراج غلات بیشتر با ماشین های استخراج مکانیکی انجام می شود که بدون انتها برای جابجایی غلات و بارگیری قیف ها یا کامیون ها استفاده می شود؛ این باعث ایجاد خسارت در غلاتی مانند برنج و غیره می شود.

آنها همچنین ماشین هایی هستند که برای جابجایی دانه های مرطوب با مشکل مواجه می شوند، از سوی دیگر، استخراج‌کننده‌های پنوماتیکی وجود دارند که از جریان هوا برای مکش دانه‌ها و سپس به حرکت درآوردن آن‌ها استفاده می‌کنند.

تطبیق‌پذیری عالی، حتی تمیز کردن اضافی را ارائه می‌کنند، اما از سوی دیگر، هزینه سرمایه‌گذاری بالا و تقاضای انرژی بالایی دارند، به همین دلیل در حال حاضر زیاد پخش نشده اند.

در دستگاه مکنده یک موتور ارتعاشی که سیستم حمل و نقل را به لرزه در می آورد، اطمینان حاصل می کند که مواد تمیز شده به طور مساوی در کل عرض کانال مکش توزیع می شود.

سرعت و جریان هوا را می توان بسیار دقیق تنظیم کرد و امکان استخراج پوسته ها یا ذرات سبک با درجه بالایی از جداسازی را فراهم می کند، ظرفیت دستگاه با حجمی که می خواهید کنار بگذارید تعیین می شود.

کانال مکش چیزهایی را که نباید با هم باشند جدا می کند، ذرات سبک مانند پوسته یا گرد و غبار به طور قابل اعتمادی کنار زده می شوند؛ در دستگاه مکنده غلات اتحاد فیزیکی این دو بخش که هر یک از قسمت اصلی خود جدا شده است، با چرخی به نام چرخ حمل و نقل تکمیل می شود.

این شامل عناصری است که قادر به ذخیره دانه ها در حاشیه است و هنگام چرخش، آنها را حمل می کند مانند یک نوار نقاله سطلی وظیفه این چرخ این است که دانه های تحویلی توسط سکوی برداشت را گرفته و به بخشی به نام قطعه جارو منتقل می کند.

دقیقاً در این بخش یک دهانه وجود دارد که رو به پایین سطل ها با جریان هوای صعودی است که دانه ها را مجبور به ترک چرخ می کند و آنها را از طریق لوله ارتفاعی برای تخلیه بعدی خارج می کند.

جریان هوا توسط یک فن تولید می شود که در داخل خود چرخ حمل و نقل قرار دارد و با استفاده از دیفیوزرها به سمت منطقه جارو و از آنجا به لوله ارتفاع هدایت می شود.

در عملکرد خود، دانه از طریق پیشروی دستگاه بر روی ستون دانه و سرعت نسبی که از پیچ های افقی دریافت می کند، وارد چرخ حمل و نقل می شود. هنگامی که چرخ می‌چرخد، دانه‌ها را در بخش جارو و جابجا می‌کند.

جایی که یک جریان هوای صعودی می‌تواند از سطل‌ها خارج شود تا بعداً آنها را از طریق لوله ارتفاعی منتقل کند و با استفاده از جداکننده سیکلون در قیف یا کامیون تخلیه کند.

فروش مکنده غلات با ظرفیت مکش 10 تن در ساعت با قیمت مناسب با بهترین شرایط توسط مجموعه ما صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما