فروش مستقیم علف زن تراکتور باغی با کیفیتی بی نظیر

فروش مستقیم علف زن تراکتور باغی با کیفیتی بی نظیر، تاثیر مهمی روی افزایش میزان محصول فروخته شده داشته است، چون امکان خرید محصول با کیفیت بالا و با قیمت درب کارخانه برای کل مشتریان فراهم می شود. علف زن، دستگاهی می باشد، که برای درو کردن و تراشیدن علف های هرز باغ، علوفه، یونجه و…. استفاده می شود، که به یک داس پر سرعت و پر قدرت می توان آن را تشبیه کرد و برای پاک سازی باغ از گیاهان هرز، به کشاورزان و باغ داران کمک شایانی می کند‌.

فروش مستقیم علف زن تراکتور باغی با کیفیتی بی نظیر

عواملی که بر کیفیت علف زن تاثیر گذار است

عواملی که بر کیفیت علف زن تاثیر گذار است عواملی که بر کیفیت علف زن تاثیر گذار، هستند، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کیفیت اجزا و قسمت های مختلف علف زن: از قسمت های مختلف دستگاه علف زن می توان به موتور، لوله واسط، نگهدارنده دسته و نگهدارنده و تیغه های علف زن اشاره کرد. موتور دستگاه علف زن، قلب تپنده و مهم ترین بخش دستگاه علف زن محسوب می شود و می تواند نیروی محرکه دستگاه را تامین کند و هر گونه نقص و آسیبی به موتور علف زن می تواند به دستگاه آسیب وارد کند و هزینه های زیادی را به دوش شما بیندازد‌. لوله واسط، با توجه به نوع دستگاه علف زن که پشتی یا دوشی می باشد، طراحی لوله واسط آن می تواند، متفاوت باشد. نگهدارنده دسته و نگهدارنده، در جا به جایی و کنترل دستگاه علف زن نقش مهمی دارد و باعث کنترل دستگاه و راحتی حرکت آن می شود‌. دسته یا نگهدارنده علف زن یا علف تراش، به صورت های مختلفی مانند دایره ای، تک دسته، حلقه ای و دسته دوچرخه ای می باشد‌. تیغه، در اصلاح و کوتاه کردن علف ها و گیاهان نقش مهمی دارد و با توجه به نوع علف باید، تیغه علف زن انتخاب شود. تیغه های علف زن به دو صورت هشت پره و دو پره می باشند و برای هرس کردن علف های مختلفی کاربرد دارند.
  • استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها برای تولید علف زن: هر چه از دستگاه های پیشرفته تر و مدرن تر برای تولید علف زن استفاده شده باشد، کیفیت علف زن تولید شده آن افزایش پیدا می کند.

گام به گام صادرات علف زن از ایران

برای صادرات علف زن، باید تمام مراحل صادراتی که برای صادرات تمام کالا ها و محصولات انجام می شود، گام به گام طی شود، که از مراحل مختلف صادرات می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • شناخت کشور وارد کننده کالا: در این مرحله باید در کشور های مختلف، بازار فروش کالای صادراتی مورد نظر انجام شود تا بتوانید کشوری که کالای شما در آن بالا ترین فروش را دارد انتخاب کنید و در فروش و صادرات محصول موفق تر شوید و سود خوبی را کسب نمایید.
  • دریافت کارت بازرگانی: برای انجام هر گونه فعالیت تجاری در سطح بین الملل، شما باید اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنید.
  • بازاریابی صادراتی: بعد از این که کشور های مقصد صادرات خود را شناسایی کرده اید، باید با استخدام بازاریاب، شروع به تبلیغات و بازاریابی محصول در کشور مقصد صادرات کنید تا بتوانید مشتریان فراوانی در بازار خارجی مورد نظر پیدا کنید.
  • ارسال پیش فاکتور یا پروفورما: بعد از این که مشتریان خارجی خود را پیدا کرده اید، باید اقدام به صدور پیش فاکتور کنید، که یک پیش فاکتور باید دارای اطلاعاتی مانند تعداد کالاها، قیمت و….. باشد.
  • قرار داد صادراتی: در مرحله بعد باید یک قرار داد دو طرفه بین صادر کننده و وارد کننده کالا امضاء شود و سپس صادرات و ارسال کالا انجام گردد.

بررسی پارامتر های موثر در انتخاب علف زن

بررسی پارامتر های موثر در انتخاب علف زن از پارامترهای موثر در انتخاب علف زن، می توان گزینه های زیر را نام برد:

  • نوع فعالیت: انواع علف زن با تامین اهداف گوناگون کشاورزی و باغبانی تولید می شوند.‌ علف زدن در دو مدل طراحی می شود، که می توان علف زن دوشی و علف زن پشتی را نام برد. افرادی که هر از گاهی به دستگاه علف زن نیاز دارند، باید علف زن پشتی را خریداری کنند، چون کار کردن با آن ساده می باشد و قدرت کمی دارد، به همین دلیل برای محوطه های سبز پارکی و باغ های خانگی استفاده می شود. علف زن دوشی مدلی کارآمدتر و حرفه ای تر می باشد و کار با آن در مقایسه با علف زن پشتی دشوارتر است ولی قدرت و مانور بالاتری دارد و می تواند حجم وسیعی از علف های مزارع و باغات را با سرعت بالایی بتراشد، به همین دلیل قیمت بیشتری نسبت به علف زن پشتی دارد‌.
  • مساحت باغ یا مزرعه: با توجه به حجم کاری مورد نظر باید قدرت علف زن را انتخاب کنید. به عنوان نمونه برای باغات بزرگ و مزارع باید علف زن هایی که دارای موتور های قوی تر و ظرفیت های کاری بیشتری هستند را تا خریداری نمایید. برای گیاهان مختلف تحت شرایط متفاوت باید از علف تراش های مختلفی استفاده شود. شما می توانید علف زن های چند کاره را خریداری کنید که لطیف ترین گیاهان تا سخت ترین درختان را بتوانید بتراشید. از تیغه های گوناگونی در طراحی این نوع مدل دستگاه علف زن استفاده شده است.
  • کیفیت تا کارایی موتور دستگاه: بررسی نوع موتور و کارایی آن در هنگام خرید علف زن بسیار مهم می باشد. در طراحی علف تراش ها اصولا موتور ها از انواع بنزینی می باشند و در دو مدل چهار زمانه و دو زمانه طراحی شده اند. موتور های دو زمانه در مقایسه با موتور های چهار زمانه قدرت بالاتری دارند و با شتاب بالایی کار را انجام می دهند و صدای بیشتری را تولید می نمایند، به همین دلیل برای مناطقی که فضاهای مسکونی ندارند، باغات بزرگ و مزارع بهترین گزینه محسوب می شوند. قدرت و زمان کارکرد مداوم موتور دستگاه علف تراش باید در هنگام خرید علف زن مورد توجه قرار بگیرد.
  • دقت در برند تولید کننده: در هنگام خرید هر کالایی، انتخاب برند مناسب، مقوله مهم و با اهمیتی می باشد و معرف کیفیت دستگاه است. در واقع برند، زمینه ساز یک اعتماد می باشد.

اهمیت استفاده از علف زن در کشاورزی

علف زن، یک ابزار باغبانی مجهز می باشد که برای نگهداری عمومی مناطق کشاورزی به طور معمول استفاده می شود. از دستگاه علف زن می توانید برای از بین بردن علف های هرز، برش چمن، درختان سبک و هر گونه برگ و شاخ درختان استفاده می شود‌‌. از دستگاه علف زن می توانید برای شکل دادن بوته و درخت اطراف باغ هم استفاده کنید.

از طریق بنزین، معمولا علف زن ها تغذیه می شوند یا با باتری کار می کنند و نسبت به دیگر دستگاه های باغی قدرت بیشتری دارند‌ و برای دستیابی به همه قسمت های مزرعه دارای شفت های بلندی می باشند و با استفاده از آن ها می توانید نگهداری و نظافت از فضای سبز را به راحتی انجام دهید. دستگاه های علف زن برای مجتمع های آپارتمانی بهترین گزینه محسوب می شوند و می توانند فضای منظم، زیبا و شادابی را تقدیم فضای مورد نظر کنند. برای از بین بردن علف ها، شاخ و برگ و چمن های ضخیم استفاده می شود. علف زن ها در مدل های مختلفی تولید می شوند، که ما برای آشنایی شما عزیزان به انواع مختلف آن ها اشاره ایی کوتاه و گذرا کرده ایم:

  • علف زن موتوری: برای زدن چمن های حجم بالا و بیشتر از 200 متر مربع استفاده می شود و در مدل های معمولی و سرنشین دار تولید می گردد. مدل های معمولی علف زن برای حجم های متوسط و کم کاربرد دارند ولی مدل سرنشین دار آن در حجم های کاری بالا استفاده می شود و از توان و قیمت بالاتری برخوردار می باشد و قدرت و سرعت بیشتری نسبت به علف زن برقی دارد و بهترین گزینه برای مکان هایی می باشد، که امکان دسترسی به برق وجود ندارد.
  • علف زن دستی: برای کوتاه کردن علف هایی که مساحت زمین ها کمتر از 150 متر مربع می باشد، استفاده می شود و در هنگام استفاده از آن کاربر باید سریع راه برود تا تیغه های علف زنی آن عملکرد خوبی پیدا کنند.‌
  • علف زن برقی: به وسیله موتور الکتریکی، نیروی محرک آن تامین می شود و نسبت به مدل بنزینی آن به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد.
  • علف زن کوله پشتی: برای علف تراشی، درو یونجه و حاشیه زنی استفاده می شود و چون استفاده از آن راحت تر می باشد، اپراتور دچار خستگی کمتری می شود‌.

تولید کننده برتر جدیدترین علف زن تراکتور باغی با کیفیت در ایران

تولید کننده برتر جدیدترین علف زن تراکتور باغی با کیفیت در ایران تولید کننده برتر جدیدترین علف زن تراکتور باغی با کیفیت در ایران، با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت تمام استاندارد های بین المللی سعی می کند، کالای درجه یک و مثال زدنی را تولید و روانه بازارها نماید. تولید کننده برتر علف زن تراکتوری را با ویژگی های ایده آل زیر تولید می کند:

  • دستگاه علف زن دارای قدرت و توان مناسبی می باشد.
  • تعادل مناسبی دارد، به همین دلیل خطری در حین کار ایجاد نمی کند و اپراتور می تواند به راحتی با آن کار کند.
  • تیغه های برش دهنده دستگاه علف زن دارای استحکام و کیفیت مناسبی می باشد‌.
  • با محیط زیست سازگاری دارد و آلودگی کمی تولید می کند‌.
  • دستگاه علف زن تولیدی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.

برای نگهداری از دستگاه علف زن باید به یک سری نکات طلایی توجه کنید. به عنوان نمونه بعد از مدتی که از دستگاه علف زن استفاده کرده اید باید مدت زمانی را برای استراحت موتور دستگاه در نظر بگیرید تا عمر موتور دستگاه علف زن افزایش پیدا کند‌. برای استفاده از دستگاه علف زن بنزینی، باید همیشه بنزین باکیفیتی را داخل دستگاه بریزید و به جای بنزین نباید از سایر سوخت ها استفاده کنید.

بعد از پایان کار تیغه های دستگاه را به وسیله پمپ باد تمیز کنید و بشویید و نگذارید، شیره گل و گیاهان روی تیغه خشک شوند و تیغه روی دستگاه باید متناسب با کار شما باشد و به هیچ عنوان از تیغه اشتباه روی دستگاه استفاده نکنید، چون باعث می شود به دستگاه آسیب وارد شود. در هنگام کار با دستگاه علف زن باید به نکات ایمنی زیر توجه کنید:

  • هنگامی که تحت تاثیر الکل یا دارو های مختلف هستید و در هنگام سیگار کشیدن به هیچ عنوان نباید از دستگاه علف زن استفاده کنید.
  • در هنگام استفاده از علف زن حتما از تجهیزات ایمنی مانند لباس مناسب، عینک ایمنی، چکمه، دستکش و کلاه استفاده کنید.
  • در شرایط آب و هوای نامساعد، مانند مه، طوفان، رعد و برق نباید از دستگاه علف زن استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه، قبل از استفاده از علف زن باید، سنگ ها، تکه چوب ها، کاج ها، بطری ها و….. که در مسیر دستگاه وجود دارند، برداشته شوند.
  • حداقل 15 متر باید فاصله انسان، وسایل نقلیه و حیوان با دستگاه باشد.
  • به هیچ عنوان به قسمت تخلیه کننده چمن و تیغه ها نباید پاها و دست های خود را نزدیک کنید.
  • به هیچ وجه به صورت حرکت رو به عقب عمل چمن زنی را انجام ندهید.
  • در شیب های 15 درجه یا 27 درصد شیب هرگز از دستگاه علف زن استفاده نکنید‌.

پخش بدون واسطه علف زن تراکتور باغی با کیفیتی برتر در کشور

پخش بدون واسطه علف زن تراکتور باغی باکیفیت بالا و برتر در کشور، توسط گروه های مختلفی از عرضه کنندگان انجام می شود، تا بتوانند در بازار رقابت کامل امروزی از رقبای خود پیشی بگیرند. چون بین عرضه کنندگان علف زن تراکتور باغی رقابت شدیدی وجود دارد، که این رقابت به نفع مشتریان می باشد و می توانند با کیفیت بالا و قیمت مناسبی کالا را به راحتی تهیه کنند.

بزرگترین مراکز خرید علف زن تراکتور باغی با تضمین کیفیت

بزرگترین مراکز خرید علف زن تراکتور باغی با تضمین کیفیت بزرگترین مراکز خرید علف زن تراکتور باغی با تضمین کیفیت، اقدام به ارائه محصول کرده اند، تا بتوانند اعتماد خریداران را جلب کنند و میزان فروش خود را افزایش دهند. علاوه بر این، مزیت های استفاده از علف زن باعث شده، بزرگترین مراکز خرید آن بتوانند سود خوبی را کسب کنند، که از مزیت های علف زن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • باعث زیبا سازی محوطه می شود و به نگهداری و حفظ محیط کمک می کند.
  • برای کوتاه کردن و مرتب کردن چمن های بلند و علف های هرز استفاده می شود.
  • انواع مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به حجم کار، مدل آن را انتخاب و خریداری کنید‌.
  • تمام استاندارد های لازم در ساخت آن رعایت شده، به همین دلیل از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
  • برای اصلاح گیاهان زائد و علف های هرز اطراف درختان استفاده می شود.علف های هرزی که در گوشه کنار ها و حتی آسفالت رویده اند را می توانید با استفاده از علف زن اصلاح کنید تا جلوه زیبایی تقدیم محیط مورد نظر شود و همین ها باعث شده اند، خرید ارزان و با کیفیت علف زن، خرید علف زن دست دوم برقی، خرید علف زن تیلر و خرید علف زن سه کاره همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما