فروش علف زن هوندا چهار زمانه با استهلاک پایین و راندمان کاری بالا

فروش علف زن هوندا چهار زمانه با استهلاک پایین و راندمان کاری بالا‌ از طریق مراکز اینترنتی معتبر با قیمت مناسبی انجام می شود و خرید راحتی را برای مصرف کننده فراهم می کند. با استفاده از روش ‌های جدید و تکنولوژی با تولید علف زن های چند کاره این راه حل آسان شده است و به راحتی علف های هرز را از بین می برد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش علف زن هوندا چهار زمانه با استهلاک پایین و راندمان کاری بالا

علف زن هوندا چهار زمانه

علف زن هوندا چهار زمانه علف زن چهار زمانه برای بریدن و تراشیدن علف در مزارع کشاورزی استفاده می شود که دارای سرعت بالا و عملکرد خیلی خوبی است که نوع هوندا یکی از قویترین علف زن ها در بازار می باشد،که در مضارع وجود دارد همیشه یکی از مشکلات کشاورزان است که دنبال راه حل برای از بین بردن آنها هستند.

در این قسمت می خواهیم شما را با علف زن هوندا چهار زمانه آشنا کنیم این محصول برای افرادی که زمین کشاورزی دارند بسیار کاربردی است،

  • زمان های گذشته علف زن ها تنها یک کار انجام می‌داد که باغبان و کشاورز مجبور بود برای هر کدام از فعالیت ها یک دستگاه جداگانه بخرد اما با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چند کاره به وجود آمد که با خرید یک دستگاه چند فعالیت متفاوت را می توان انجام داد یکی از این دستگاه ها دستگاه علف زن هوندا چهار زمانه است.
  • استفاده از علف زن یکی از ابزار باغبانی است که با آن به راحتی در زمان کوتاهی می توانید علف های هرز شمشاد و شاخ و برگ دور دست را کوتاه کنید و این کار برای خیلی از افراد سرگرمی است .
  • علف زن دارای انواع متفاوتی است که هرکدام قیمت متفاوت با کارکرد مخصوص به خود را دارد،دارای تیغه می باشد که به کمک این تیغه قسمت های اضافی برش زده می شود هر کدام از انواع الفبا دارای موتور با دوام و پرقدرت است.
  • عمر تیغه علف زن بستگی به میزان هرس کردن و تمیز کردن آن دارد اگر هر بار برای استفاده از علف زن تیغ آن را تیز کنید عمر آن کوتاه می شود و خطرات ایمنی هم به وجود می آورد، طول عمر آن را افزایش دهید هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید هر بار تیغه آن را چک کنید.
  • برای تیز کردن تیغه ها آن را نزد یک فرد متخصص ببرید یا اگر خودتان مهارت دارید انجام دهیداگر برای اولین بار است که از این دستگاه استفاده می کنید بهتر است که زیر نظر فرد متخصص انجام دهید و تا زمانی که کاملاً به استفاده از آن مسلط نشدید به تنهایی از آن استفاده نکنید.
  • انواع علف زن به صورت بنزینی دارای موتور های قدرتمندی است که با سرعت زیادی کار می کند اما صدایی که تولید می کند زیاد است.
  • علف زن چهار کاره هوندا در عین حال که موتور بسیار قوی داردو صدایی ایجاد نمی کند و یکی از ویژگی های مهمی که باعث شده است فروش بالایی داشته باشد همین است که صدا ندارد به طوری که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به کوتاه کردن علف های هرز کنید بدون آنکه کسی یا خودتان را آزار دهید.
  • موتور علف زن هوندا دارای وزن بسیار سبک و در عین حال موتور بسیار پر قدرتی است که در مدت زمان کوتاه مسافت زیادی را می توان علف زنی کرد.
  • از ویژگی های دیگر علف زن چهار کاره هوندا می‌توان به این موارد اشاره کرد که دارای یک محور کابل فولادی است که این محور وزن سبک دارد در عین حال محکم و انعطاف پذیر است و دارای دوام زیادی است که میزان خستگی اپراتور را کاهش می دهد.
  • این دستگاه عمر طولانی دارد و به همین دلیل استفاده از آن و خرید آن خیلی مقرون به صرفه است و به دلیل اینکه زود خراب نمی شود نیازی نیست که هزینه‌ای برای تعمیر یا تعویض آن انجام دهید.
  • علف زن های زیادی در ایران وجود دارد که انواع علف زن را با برندهای مختلف و کارایی متفاوت تولید می کنند این شرکت ها با هم رقابت مثبتی دارند و هرکدام سعی می کنند در این حالت کیفیت محصولات می باشد کارایی بیشتری داشته باشد تا مصرف کننده با خرید یک محصول چند دستگاه متفاوت داشته باشد به صورتی که چند کاره باشد.
  • برای خرید این محصول اگر به صورت اینترنتی اقدام کنید به دلیل اینکه واسطه وجود ندارد با قیمت مناسب این را می خرید و از تخفیفات اینترنتی هم بهره مند می شوید.
  • شاسی و بدنه علف تراش هوندا یک صفحه زیر باک دارد که از سوراخ شدن احتمالی باک و خارج شدن بنزین جلوگیری می کند.
  • اهرم آلومینیومی که به لوله سبک موتور متصل شده است طوری ساخته شده تا مقاومت بالایی داشته باشد و در عین حال سبک باشد به طوری که هنگامی که فرد دارد با دستگاه کار می کند خسته نشود.
  • این دستگاه دارای فرمان و کلید است که به صورت دوچرخه می باشد فرمان از جنس چدن روی میله آلومینیومی می باشد و دارای دسته قابل تنظیم است که هر کسی بر اساس شرایط خودش می تواند تنظیم کند.
  • بند دوشی علف زن از دیگر قسمت‌های این دستگاه می باشد که بند روی شانه یا دوش کسی که قرار است با دستگاه کار کنم قرار می‌گیرد و به راحتی به فعالیت ادامه می دهد به علت اینکه پهنای باند ۵ سانت است و از الیاف نرم است هیچگونه اذیت و آزار نمی دهد.
  • از علف زن بر اساس جنس آن و بنزینی بودن یا دستی بودن آن فرق می‌کند با توجه به اینکه اکثر علف زن ها بنزینی است و دارای موتور تک سیلندر دو زمانه است با روغن و بنزین کار می کند.
  • قبل از استفاده کنید باید مطمئن باشید که با که آن پر است و تیغه مناسبی برای آن انتخاب شده است برای کارایی های مختلف تیغه خاصی وجود دارد.

امیدواریم که خواندن این مطلب درباره علف زن چهار کاره هوندا کاملا آشنا شده باشید از قیمت مطلع شوید باید با ما تماس بگیرید زیرا به دلیل نوسانات بازار را به دلیل این که انواع مختلفی وجود دارد قیمت درج نمی شود همکاران ما ۲۴ ساعت پاسخگوی شما هستند و کسانی که تماس می گیرند مشاوره رایگان دریافت می کنند.

هدف ما این است که مشتریان از محصولی که تهیه می کنند راضی باشند به همین دلیل همیشه محصولات با کیفیت را عرضه می کنیم خوشبختانه تمامی مشتریان رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما