فروش سمپاش زنبه ای گیربکسی با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش

سمپاش زنبه ای گیربکسی تنها یک نمونه از سمپاش ها است زیرا این محصول دارای تنوع زیادی هست دارای گارانتی می باشد در کشاورزی کاربرد دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش سمپاش زنبه ای گیربکسی با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش

سمپاش زنبه ای گیربکسی

سمپاش زنبه ای گیربکسی در زمانهای گذشته برای اینکه آفت گیاهان از بین برود با روش های سنتی اقدام می‌کردند که این کار بسیار وقت گیر بود اما امروزه با تولید دستگاه سمپاش در زمان کمی با سرعت زیاد حجم زیادی از مزرعه سمپاشی می شود.

و در میزان استفاده از سم صرفه جویی می شود به این نوع سمپاش، سمپاش برانکاردی نیز گفته می‌شود که یک موتور احتراقی یا برقی دارد و با پمپ پیستونی شلنگ فشار قوی به روی این دستگاه نصب شده است.

سمپاش زنبه ای دارای دو مدل است که به صورت چرخدار و ثابت می باشد اکثر سمپاش هایی که در بازار وجود دارد بدون چرخ هست که با قرار گیری یک مخزن سم می توان عملیات سمپاشی را در زمان کمی انجام داد با ما همراه باشید

سمپاش زنبه ایظرفیت و ابعاد و مدل های مختلفی می باشد که موتور و پمپ قدرتمند آن طوری است که می توان تا چندین ساعت از آن استفاده کرد بدون آنکه وقفه ایجاد کند.

از این سمپاش در مراکز مختلف از جمله گلخانه مزارع و باغ های کشاورزی دامداری ها استفاده می شود تا آفت و حشرات از بین برود.

سمپاش زنبه ای گیربکسی نام دیگر آن بنزینی است که با برق کار می کند و استفاده از این نوع سمپاش برایزمین زمین های کشاورزی که نیاز به حجم زیادی سم پاشی دارد استفاده می شود.

انواع دیگر سمپاش زنبه ای تراکتوری یا پشت تراکتوری است که قابل حمل است و برای مناطق صعب‌العبور و کوهستانی استفاده می شود.

این سمپاش دارای مخزن ثابت است که به سمپاش و وصل می شود و با استفاده از یک شیلنگ بلند سمپاشی درختان و گیاهان انجام می شود.

یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که می‌توان آن را به خود را حمل کرد و با خود را به باغ برد بنابراین امکان حمل و نقل آن بسیار آسان است.

تجهیزات و پمپ سمپاش روی شاسی آن قرار دارد و به مخزنی که در باغ وجود دارد وصل می شود بنابراین می توان سم یا محلول های دیگر را از طریق شلنگ آن روی گیاه اسپری کرد.

در سمپاش زنبه ای محدوده برای استفاده از مخزن وجود ندارد زیرا امکان تردد در باغ در بین ردیفی که فاصله بین درختان وجود دارد حرکت می کند و همه قسمت ها را سمپاشی می کند.

برای اینکه محصولات کشاورزی کیفیت خوبی داشته باشد سمپاشی خیلی مهم است به همین دلیل سمپاشی باید با روش درست و با دستگاهی انجام شود.

تا مقدار سم که به گیاهان پاشیده می شود قابلیت تنظیم داشته باشد تا به درستی آفت و حشره های اضافی از بین برود.

سمپاش وسیله ای است که قبل از استفاده باید شکسته شود تا اگر مشکلی در آن به وجود آمده باشد را برطرف کرد برای مثال باید مطمئن شوید که دستگاه سوراخ نیست یا مشکلی در هیچ کدام از قطعات آن وجود ندارد.

سمپاش زنبه ای گیربکسی برای مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد مناسب است است و دارای دو سیلندر چهار زمانه است که فضا کمی اشغال می کند.

به علت اینکه از گیربکس استفاده می شود به آن مدل گیربکسی گفته می شود این گیربکس طول عمر موتور را بالا می برد و فشار روی موتور را کاهش می دهد.

سمپاش زنبه ای گیربکسی دارای قطعاتی می باشد که شامل موتور، پمپ، شلنگ، لانس و نازل است دارای دو موتور برقی و بنزینی است که هر کسی بر اساس هر مکانی که استفاده می کند از نوع برقی و بنزینی آن استفاده کند.

موتور دستگاه سمپاش از قسمت دیگران مهمتر است زیرا تمام فعالیت روی موتور است بنابراین داشتن موتور قوی خیلی مهم است، سمپاش باید وزن سبکی داشته باشد تا امکان جابجایی آن آسان باشد و خستگی ایجاد نکند.

نحوه استفاده و راه اندازی از سمپاش زنبه ای به این صورت است که باید در جای خشک و صافی قرار بگیرد این مرحله مهم است است سپس شلنگ مکش یک اینچ را باید به سمت ورودی پمپ ببندید و از سمت صافی در مخزن قرار دهید.

شیلنگ را قسمت بالا کنار پمپ ببندید و از سمت دیگر در مخزن بگذارید شلنگ باید از یک سمت به یکی از دو خروجی پمپ وصل باشد و از سمت دیگر به لانس برسد.

شیر رفت و برگشت را زمانی که باز می کنید دکمه پاور موتور را روشن کنید و شیر دریچه گاز را تا وسط باز کنید.

زمانی که طناب هندل موتور را روشن می کنید بعد از ۱۰ ثانیه روشن می شود و عمل سمپاشی را می توانید انجام دهید میزان خروجی سبز کاملاً بستگی به فشاری که روی شلنگ ایجاد می کنید دارد.

باید هنگام استفاده نکات ایمنی را رعایت کنید یکی از این نکات این است که حتما عینک مخصوص داشته باشید به طوری که تمام چشم را بپوشاند و از ماسک فیلتر دار استفاده کنید تا مواد سمی وارد ریه نشود.

داشتن دستکش پلاستیکی و لباس مخصوص هم مهم است زیرا سم ممکن است به پوست خیلی از افراد آسیب بزند و حساسیت ایجاد کند.

حتماً به میزان سمی که خارج می‌ شود دقت داشته باشید و متناسب با گیاه سم را تهیه کنید.

بهترین روش برای سمپاشی روش اسپری می باشد به طوری که به صورت غیرمستقیم سم به گیاه می رسد و آفت آن را از بین می برد، انواع سمپاش دارای قیمت و مدلهای مختلف است که هر کدام دارای برند خاصی می باشد.

اگر اینترنتی خرید کنید به دلیل نبود واسطه قیمت برای شما مناسب خواهد بود، شرکت هایی که سمپاش تولید می کنند برای اینکه جایگاه خود را در بازار حفظ کنند کیفیت را بالا می برند.

انواع سمپاش با تنوع بالا را می‌ توانید اینترنتی به همراه تخفیفات ویژه تهیه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت با همکاران ما تماس بگیرید کارشناسان ما همه روزه آماده خدمت رسانی و دادن مشاوره رایگان به شما هستند.

به دلیل این که در بازار نوسان وجود دارد قیمت را در این قسمت درج نمی‌ کنیم اما مطمئن باشید که قیمت خیلی مناسب است.

همچنین کیفیت این محصول خیلی خوب است هدف ما این است که رضایت شما خریداران را به دست بیاوریم بنابراین تمام تلاش خود را می‌ کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما