فروش روتیواتور باغی دست دوم کاملا سالم در انواع مختلف با نازلترین قیمت

یکی دیگر از بهترین ابزار و وسایل مخصوص کشاورزی روتیواتور می باشد. فروش روتیواتور باغی دست دوم کاملا سالم در انواع مختلف با نازلترین قیمت انجام می شود و شما می توانید بهترین نوع آن را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش روتیواتور باغی دست دوم کاملا سالم در انواع مختلف با نازلترین قیمت

روتیواتور باغی دست دوم

روتیواتور باغی دست دوم متریالهایی که برای تولید روتیواتور باغی دست دوم مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت با دیگر روتیواتورها می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار هستند که استفاده از آنها برای زمینهای کشاورزی می‌ تواند، کارهای شما را با سرعت بیشتر و در کم ترین زمان ممکن انجام دهد. به دلیل استفاده از متریالهای بسیار خوب در ساخت انواع روتیواتورهای مورد نظر، باعث شده است تا این دستگاه، از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد.

روتیواتور در مزارع کوچک و هم در زمینهای بزرگ کاربرد دارد. اين وسيله به واسطه تیغه دواری که داراست زمین را شخم زده و آماده کاشت می‌کند. عمق شخم بستگی به نوع خاک و ماشین دارد.

دو مدل روتیواتور وجود دارد که خودکار کار می‌کند، می‌تواند به جلو و همچنین به عقب حرکت کند. سرعت این دستگاه قابل تنظیم است و کار کردن با آن نسبت به محصولات مشابه راحت‌ تر بوده و قادر است در زمان کوتاهی مساحت زیادی را شخم زده و سنگها و کوخها را خرد و خاک را نرم کند.

انواع روتیواتور باغی از نظر کاربرد عبارتند از:

دستی: تراکتوری است که برای شخم زدن پای درخت مناسب است. این نوع همانند دست هنگام حرکت تراکتور حرکت کرده و به‌ سمت زمین اطراف درخت رفته و با عمق بیست و پنج سانتیمتر خاک اطراف آن را زیر و رو می‌ کند و سنگ ها را نرم کرده و زمین را آماده کشت خواهد کرد.

سنسوردار: به پشت تراکتور می‌ شود و در زمین‌ها و باغها برای شخم زدن به صورت ردیفی کاربرد دارد با توجه به سنسوری که در آن به کار رفته در هنگام برخورد با درخت به عقب برگشته و سطح بدون درخت را دنبال می‌ کند.

سنسوردار بازویی: یکی از ابزارهای جدید در کار کشاورزی و شخم زنی است برای از بين بردن علفهای هرز و خرد کردن آنها کاربرد دارد.

باغی: برای شخم زدن در فصل بهار استفاده می‌شود و کاربرد آن در زیر و رو کردن، هوا دهی و نرم کردن خاک، از بین بردن علفهای هرز و رشد بهتر گیاه می‌ باشد.

اصولا کاربرد روتیواتور در زمین کشاورزی و آماده سازی زمین برای کاشت بذر و از بین بردن علفهای هرز و صاف کردن زمین می‌ باشد، همچنین با استفاده از این ابزار می‌ توانید بدون تعداد زیادی کارگر خاک زمین خود را زیر و رو کرده و آماده کشت کنید. در این روش؛ بر خلاف شیوه سنتی، کشاورزان از آماده شدن زمین خود به شیوه مناسب اطمينان دارند؛ زیرا روش‌های نوین شخم زنی باعث شده تا مواد مغذی به طور کامل به محصولی که تازه کشت شده برسد.

روتیواتور دست دوم باغی، نمونه محصولی بسیار کاربردی می باشد که در زمینه ‌های مختلفی استفاده شده و امروزه این نمونه ها مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته اند و درصد فروش قابل توجهی را به دست آورده که این امر باعث سودآوری خوبی برای تولید کنندگان شده است. شرکت پخش روتیواتور در ایران محصولات خود را همراه با در نظر داشتن تمهیدات و شرایط ویژه برای تمامی مشتریان در سراسر کشور با قیمت مناسب عرضه نموده و به بهترین شکل به فروش می رساند.

کارخانه های تولید کننده این محصولات با برند های معتبر در سراسر کشور، مدلهای جدید و فوق العاده ای را با توجه به استاندارد های روز جهان تولید نموده و وارد بازار می‌ کنند که هر یک از آنها کاربرد ویژه‌ ای داشته و در موارد مختلفی برای انجام امور گوناگون مورد استفاده قرار می ‌گیرند و در نهایت نیاز های مختلفی در صنعت کشاورزی رفع خواهد شد.

روتیواتور به دستگاهی کشاورزی گفته می‌ شود که دارای مدلهای مختلف بوده و مدل میخی آن از بازار پخش و فروش خوبی برخوردار است، شرکت عرضه بهترین روتیواتور باغی با بهترین قیمت این محصول را در تنوع بالایی از سایز، برند و کیفیت در معرض فروش قرار داده است و به عنوان شرکت عرضه کننده این محصول آن را به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

انواع روتیواتور اصل باغی محصولاتی هستند که در خاکهای کشاورزی به منظور پیدا کردن انواع سنگهای سفت در زیر خاک و همچنین نرم و خرد کردن کلوخه های سنگی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از انواع دستی آنها دارای میله های L شکل بوده و هنگامی که وارد خاک می‌ شوند به دلیل طول بلند، می توانند در عمق خاک، کلوخه ها را خرد کرده و به پودر تبدیل کنند تا به این ترتیب، خاک مورد نظر، مناسب کشت انواع محصولات کشاورزی باشد.

برخی از انواع روتیواتورهای اصلی نیز دارای سنسورهای حساس می باشد که این نوع تجهیزات، به صورت اتوماتیک کار کرده و می توانند کلوخه ها را در هر عمقی از خاک شناسایی کنند و محل دقیق کلوخه و سنگ و خارج کردن آن ها از خاک های کشاورزی را بیابند.

لازم به ذکر است که برخی از این روتیواتورهای تولید شده، قابلیت نصب به جلوی تراکتور را داشته و به این ترتیب می توان بدون نیاز به نیروی انسانی، با استفاده از تراکتور، آن را به حرکت در آورد و خاک های مورد نیاز را زیر و رو کرد. همانطور که می دانید، استفاده از تراکتور و روتیواتور به صورت همزمان می‌ تواند، زمان لازم برای شخم زدن زمین را کاهش دهد.

تولید کنندگان انواع روتیواتور باغی در ایران، اقدام به تولید تجهیزات مدرن کشاورزی و توزیع مستقیم آن ها در بازارهای کشور کرده اند. شایان ذکر است که اغلب به دلیل کاربردی بودن این تجهیزات و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در تولیدشان، افراد بسیاری متقاضی این محصولات می شوند و خریدهای خود را به صورت حضوری و غیر حضوری از این مرکز توزیع، انجام می دهند.

تولید کنندگان این دستگاه در کشور، با تولید انواع روتیواتور اصل در تعداد انبوه، توانسته اند تامین کننده بزرگ این نوع تجهیزات در کشور باشند. لذا جهت خرید، در تعداد عمده و خرده می توان با اپراتورهای فروش این مجموعه، ارتباط بر قرار کرد و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز و اطلاع از قیمتهای دقیق دستگاه مورد نیاز، سفارش خود را ثبت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما