فروش ردیف کار تراکتور باغی در انواع مختلف بدون واسطه از بهترین تامین کننده

ردیف کارها وظیفه قرار دادن مقدار صحیح بذر در خاک را بر عهده دارند. ما نمایندگی فروش ردیف کار تراکتور باغی در انواع مختلف بدون واسطه از بهترین تامین کننده هستیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش ردیف کار تراکتور باغی در انواع مختلف بدون واسطه از بهترین تامین کننده

ردیف کار تراکتور باغی

ردیف کار تراکتور باغی این ماشین‌ آلات کشاورزی توسعه‌ ای برای تولیدکنندگان است تا کار خود را با روش‌ های مؤثر کشاورزی انجام دهند که به سودآوری و کاهش خطرات کمک می‌ کند. به همین دلیل به ابزاری تعیین کننده برای برداشت تبدیل می شوند. به منظور ارائه این مزایا، مهم است که تمیز، کالیبره شده و با سرعت مناسبی که هنگام ریختن دانه ها دچار مشکل نشود، نگهداری شود. این بسیار مهم است زیرا موفقیت کشت به شرایط کاشت نیز بستگی دارد. به طور کلی ردیف کار ها ماشین هایی با میله ها و لوله هایی هستند که دانه ها از طریق آن ها توزیع می شود و همزمان شیارها را برای قرار دادن آن ها در زمین باز می کنند. با این حال، این ماشین‌ ها می‌ توانند در قرار دادن کود، حتی به طور همزمان، با ترکیبی از بذر و کود نیتروژن مورد نیاز محصولات را به خاک اضافه می‌ کند، کمک کنند.

انسان بدوی می‌ دانست که با دفن دانه‌ ها یا قسمت‌ های گیاه می‌ تواند گیاهان جدیدی را رشد دهد و به تدریج خود را از یک جمع‌ آور به یک کشاورز تبدیل کند. بومیان بومی کوبا، مانند سایر کشورها، بذرها را با ایجاد سوراخ هایی در زمین با چوب تیزی به نام کوآ کاشتند. کاساوا با ساختن تپه های خاکی که در آن خرچنگ ها (تکه های ساقه) دفن شده بودند کاشته می شد. در حال حاضر، برخی از دهقانان هنوز کاشت دستی را انجام می دهند، بذرها را به داخل شیار می اندازند و با پاهای خود می پوشانند، اما این کارها با بهره وری بسیار بیشتر و تلاش کمتر با کاشت و کاشت که توسط کشش حیوان یا تراکتور حرکت می کنند انجام می شود. مدل‌ هایی از ردیف کار ها برای توزیع بذر برنج در مزرعه‌ ای که توسط ورقه‌ ای آب پر شده است وجود دارد، یکی از این تیم‌ ها با نیروی انسانی کار می‌ کند و می‌ تواند تا دوازده شیار را در یک گذر بپوشاند. دانه دانه. آن ها غلات یا دانه هایی مانند ذرت، گندم، برنج، لوبیا، سویا و غیره می کارند. کاشت می تواند دانه به دانه، قطره چکان (یک جریان کوچک پیوسته در شیار) یا به صورت توده ای (گروه های کوچک دانه ها با فاصله از یکدیگر) باشد.

با ردیف کار کاشت را می توان با یا بدون آماده سازی قبلی خاک انجام داد. در اغلب موارد شکستن خاک (شخم زدن)، شل شدن آن (شکستن کلوخه ها) و شیار زدن (بازکردن شیارها) قبلا انجام می شود. در موارد خاص، علف کش ها و کود ها قبل یا همراه با کاشت استفاده می شود. سپس دانه ها رسوب می کنند، با خاک پوشانده می شوند و کمی فشرده می شوند (کاری که به عنوان پوشش دانه شناخته می شود). مکانیزم درایو مجموعه قطعاتی است که حرکت اندام های توزیع بذر را تضمین می کند. در برخی موارد از طریق یک کاردان کوپل شده با تیک آف قدرت تراکتور و در برخی دیگر با چرخ میدانی، یعنی چرخی است که هنگام چرخش در حین حرکت ماشین، حرکت را به اندام های توزیع کننده منتقل می کند. جعبه توزیع در اکثر بذرها جعبه دنده ای وجود دارد که ترکیب آن برای دستیابی به فرکانس های چرخشی مختلف اندام توزیع کننده بذر متغیر است و بنابراین می تواند آن را با استاندارد توزیع یا تحویل مورد نیاز استانداردهای فنی تطبیق دهد. هاپر. از رسوبی تشکیل شده است که دانه ها قبل از توزیع در آن انباشته می شوند. پخش کننده. این مکانیسمی است که وظیفه گرفتن بذرها را به مقدار و با فرکانس مورد نظر و رساندن آن ها به لوله رسانا دارد. لوله یا خروجی پایین. به طور کلی از یک لوله لاستیکی انعطاف پذیر یا قطعات فلزی مخروطی تشکیل شده است که دانه ها را دریافت کرده و آن ها را به عضوی که آن ها را در شیار قرار می دهد هدایت می کند. آن ها ماشین هایی هستند که برای کاشت یا کاشت غده ها (عموماً سیب زمینی) در نظر گرفته شده اند. این یک مدل مخصوص ردیف کاری است که بذرها را به صورت ردیفی توزیع می کند و آن ها را روی زمین شخم زده پخش می کند. به طور کلی کار با تیغه vشکل برای پوشاندن بذرها تکمیل می شود. آن ها کود های شیمیایی یا آلی را همزمان با کاشت بذر اعمال می کنند. آن ها دارای قیف های مستقل و مکانیسم های توزیع برای کود هستند که در همان شیار دانه ها یا نزدیک به آن ها می ریزند. از یک ساختار فلزی تشکیل شده است که سایر عناصر و اندام های کاری را پشتیبانی می کند. اکثریت قریب به اتفاق ردیف کاران دارای چرخ هایی برای حفظ موقعیت و ثبات خود بر روی زمین هستند.

فن آوری های سنتی بذر کار نیاز به کشت خاک دارد. با این حال، تکنیک های جدید کشاورزی حفاظتی توصیه می کند که این کار نباید انجام شود و استفاده از ماشین آلات باید کاهش یابد. با این کار، خاک حاصل خیز تر نگه داشته می شود و ماشین آلات به دفعات کمتر جایگزین می شوند که هزینه کمتری را برای تولید کننده نشان می دهد. کاشت های بدون خاک ورزی باید سبک و متناسب با عمق کاشت مورد نیاز برای پوشش خوب بذر باشند. همچنین مهم است که آن ها بتوانند بین تغییرات سطح زمین حرکت کنند و بین بقایای پوشش آلی بدون مسدود شدن حرکت کنند. یکی دیگر از توصیه های کشاورزی حفاظتی، تناوب زراعی است، تکنیکی که با موفقیت در مناطقی مانند پاکستان مورد استفاده قرار گرفته است، جایی که با بذر کار های چند محصول با خاک ورزی صفر، موفق به کاشت 2.2 میلیون هکتار برنج و گندم در دوره 2016 تا 2017 شدند. بر اساس گزارش مرکز بین المللی بهبود کیفیت غلات، کاشت مستقیم برنج در مزارع شخم نشده و بدون غرقاب باعث بهبود تراکم بوته و صرفه جویی 25 درصدی آب مصرفی در این محصول شد. این داستان موفقیت نشان می دهد که بذر، خاک و بذر، مهمترین سه گانه برای کشاورز هستند. از این رو، انتخاب مناسب ترین با شرایط هر زمین بسیار مهم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما