فروش دیسک سنگین تراکتور در مدل های مختلف به صورت قسطی با شرایط ویژه

دستیابی به دقت و کارایی در کشاورزی و کشت با کمک دیسک سنگین قدرتمند و پیشرفته بسیار راحت است. فروش دیسک سنگین تراکتور در مدل های مختلف به صورت قسطی با شرایط ویژه توسط ما انجام می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش دیسک سنگین تراکتور در مدل های مختلف به صورت قسطی با شرایط ویژه

دیسک سنگین تراکتور

دیسک سنگین تراکتور گاو آهن دیسکی یا دیسک سنگین تراکتور برای کشاورزی در هر اندازه و مقیاس مناسب است. اینها در بسیاری از اقدامات لازم در مزرعه، مانند کاشت و نگهداری روزانه از سطح زیر کشت، کمک بزرگی می کنند. گاو آهن دیسکی برای تراکتور ها از فناوری جامد استفاده می کند که احتمال خرابی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. نگهداری از آن ها فوق العاده آسان است و نیازی به صرف هزینه زیادی برای نگهداری ندارید. از میان طیف وسیعی از محصولات کارآمد و عملکرد محور انتخاب کنید. گاو آهن دیسکی برای تراکتور ها که به تکمیل چندین فعالیت مختلف کمک می کند. از جمله، آن ها به سست شدن خاک، حفر خندق، علف های هرز و زراعت باغ کمک می کنند. گاو آهن دیسکی برای تراکتور در مدل های مختلف و با موتور های قدرتمند و کارآمد که بی صدا هستند و سرعت کار بالاتری دارند عرضه می شوند. گاو آهن های دیسکی تراکتور دارای یک شاسی ناهموار هستند و در نسخه های برقی، گازی و دیزلی برای تجربه شخصی ارائه می شوند.

دیسک سنگین یک ابزار کشاورزی بسیار چند منظوره و پر کاربرد است، زیرا ابزاری است که با آن می توان تعداد زیادی خاک بسیار متفاوت را کشت کرد. گاو آهن دیسکی برای زمین های دارای سنگ، با ریشه های برجسته و خاک های شنی به شدت توصیه می شود. وظیفه اصلی این ابزار کشاورزی، چرخاندن خاک، تولید خاک بسیار سست و شنی برای کشت است. این کلش را برای تجزیه خود در خود جای می دهد، اگرچه به خوبی گاو آهن قالبی نیست، اما تا زمانی که خیلی خیس نباشد، کلوخه های خاک را بهتر می شکند. دیسک سنگین از لوله فولادی 2.5 اینچ در 2.5 اینچ ساخته شده است که برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی پوشش پودری دارد. دیسک های سنگین شیاردار 16 اینچی از فولاد سخت شده ساخته شده اند. 4 اسپیندل دیسکی مجهز به کلاهک های چدنی و قرقره هایی هستند که قابل روغن کاری هستند. بریدگی دارند تا خاک مرطوب و سنگین را با صمغ‌ زدگی کمتر از بین ببرند و بقایای سنگین‌ تر را از بین ببرند. این تیغه‌ ها برای زمین‌هایی که در گذشته شخم کاری نشده‌ اند ایده‌آل هستند و برای شکستن سیستم‌ های ریشه علف‌ های هرز مناسب هستند و به آن ها اجازه می‌ دهند سریع‌ تر بشکنند.

مزایای گاو آهن دیسک سنگین:

  • برای خاک های رسی بسیار توصیه می شود.
  • در خاک هایی با پوشش گیاهی فراوان بسیار خوب عمل می کنند.
  • به دلیل ظرفیت غلتیدن دیسک سنگین و تا حدی اجتناب از نیرو های مخالف مقاومت زمین، کمی نیروی کمتری از تراکتور نیاز دارند.
  • با توجه به قطعات تعویض کمی مورد نیاز، این ابزار هزینه های تعمیر و نگهداری را به حداقل می رساند.

گاو آهن های دیسکی ما با نصب بر روی میله های بالابر هیدرولیک تراکتور و به لینک بالایی کار می کنند. این ابزار با پروفیل های فلزی 120×120 میلی متر ساخته شده است. این امر دوام عالی ابزار را تضمین می کند. همچنین در نسخه های 2،3،4،5 و 6 دیسکی عرضه می شود تا بتوان آن ها را با تراکتور شما سازگار کرد. این دیسک های سنگین با موادی ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و شکستگی دارند. این دیسک سنگین را می توان با توجه به شرایط زمین از نظر موقعیت زاویه و جهت تنظیم کرد. با توجه به حرکت چرخشی دیسک های سنگین، تراکتور می تواند به راحتی بر روی گاو آهن مانور دهد و در نتیجه صرفه جویی در مصرف سوخت بالا می رود. از گاو آهن های دیسکی ما برای کشت کلش و زمین های آیش، مالچ خاک، آماده سازی بستر بذر، کنترل علف های هرز و بیماری ها، کود، علف کشی و کاهش فرسایش بادی استفاده می شود.

گاو آهن دیسکی برای تراکتورها در مجموعه ما برای یک تجربه بدون درز که می تواند به بهبود بهره وری و عملکرد کمک کند. درست را انتخاب کنید. گاو آهن دیسکی برای تراکتور در انواع مدل ها، رنگ ها، ظرفیت ها و ویژگی ها. این محصولات پیشرفته از ایمنی بالایی برخوردار بوده و دارای موتور های 4 زمانه با گیربکس اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک هستند. گاو آهن دیسکی برای تراکتور ها را می توان برای کشاورزی در هر نوع زمین و شرایط آب و هوایی استفاده کرد، که آن را برای هر کسی که در زمینه کشاورزی فعالیت می کند ضروری است. مجموعه ما در حال حاضر بزرگترین شرکت تولید بدنه در کشور است و در تولید و فروش راه حل های انرژی در سطح بین المللی شناخته شده است. علاوه بر این، مجموعه ما طیف گسترده ای از قطعات یدکی اصلی دارد که کیفیت و تضمین خدمات تعمیر و نگهداری ارائه شده به دستگاه ها و یا تجهیزات شما را تضمین می کند. قرقره های چدن مهر و موم شده قابل روغن کاری هستند تا امکان چرخش صاف دیسک های سنگین را فراهم کنند. قاب پشتیبانی از لوله فولادی 2.5 اینچ در 2.5 اینچ ساخته شده است که برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی پوشش پودری دارند.

استفاده به اندازه از تکنیک ها و تجهیزات مدرن خاک ورزی دیسکی سنگین، علاوه بر بهبود قابل توجه در شرایط زراعی خاک، کاهش قابل توجهی در هزینه های تولید ایجاد می کند. هنگامی که نیاز دارید با قدرت مانور زیاد در نقاط تنگ کار کنید، فقط می توان به بهترین اتصالات اعتماد کرد. از جمله مزایای اصلی که دیسک سنگین تراکتور ارائه می دهد سهولت عملکرد آن است. قاب تقویت شده آن بر روی یک پین می چرخد ​​و چرخش صافی به دست می آورد، دیسک های چرخان آن امکان بریدن نوار های زمین زراعی را حتی با علف های هرز زنده یا ریشه دار فراهم می کند. فروشگاه ما طیف گسترده ای از جذابیت ها را ارائه می دهد. گاو آهن دیسکی برای تراکتور متناسب با بودجه و مشخصات فنی شما. با این تخفیف های جذاب تامین کنند گان گاو آهن دیسکی تراکتور ممکن است بخواهند خرید عمده و ذخیره سازی این ماشین های درخشان را در نظر بگیرند. امروز تجربه کشاورزی خود را افزایش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما