فروش اینترنتی چاله کن درجه یک با قیمت ارزان در تهران

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و فاصله گرفتن از کشت سنتی در بخش کشاورزی، ماشین آلات زیادی طراحی و تولید شده اند. چاله کن یکی از این دستگاه هاست که برای حفر چاله یا گودال به کار می رود و به کمک آن می توانید سرعت و کیفیت عملکرد خود را بالا ببرید. فروش اینترنتی چاله کن درجه یک با قیمت ارزان در تهران، شیراز و سایر نقاط کشور از طریق همین سایت انجام می شود و شما می توانید چاله کن ارزان قیمت و با کیفیت عالی را از این مرکز تهیه نمایید.

فروش اینترنتی چاله کن درجه یک با قیمت ارزان در تهران

نقد و بررسی اجمالی انواع چاله کن موجود در بازار

نقد و بررسی اجمالی انواع چاله کن موجود در بازار چاله کن به منظور حفر گودال یا چاله به منظور های مختلفی نظیر کاشت درخت، کوددهی به روش چالکود و قرار دادن ستون ها برای فنس کشی دور زمین زراعی استفاده می شود. این دستگاه قادر است چاله هایی با عمق و قطر مشخص حفر کند و این کار را با کمک مته ای که در آن تعبیه شده است انجام می دهد. این چاله کن حرفه ای و پر قدرت با کندن خاک و هدایت آن به بیرون از طریق مارپیچ فلزی روی مته (ماردون) گودال را ایجاد می کند و بیشتر برای کارهای سنگین کشاورزی به کار می رود.

چاله کن های گوناگونی با امکانات و کیفیت های متفاوت تولید می شوند که در این بخش از مطلب به نقد و بررسی انواع چاله کن موجود در بازار می پردازیم. چاله کن پشت تراکتوری در اندازه های متفاوتی برای نصب پشت انواع تراکتور طراحی و تولید می شود. سایزهای بزرگتر برای تراکتورهای رومانی، فیات و فرگوسن 285 و 240 مناسب هستند و در تراکتورهای کوچک تر مانند تراکتور گلدانی یا کمرشکن باغی از مته های با سایز کمتر استفاده می شود.

راندمان این چاله کن تراکتوری بر خلاف انواع دستی و موتوری بنزینی یا گازوئیلی بسیار بالا می باشد و قیمت آن نیز بیشتر است. چاله کن های پشت تراکتوری در سه دسته کلی تک بازو، دو بازو و چهار بازو جای می گیرند و اندازه مته آن ها بزرگ تر از سی سانتی متر می باشد. این دستگاه ها در حفاری چاله با ابعاد بزرگ و در زمین های سخت کارایی فوق العاده ای دارند.

در ابتدا چاله کن های تراکتوری فقط به صورت تک بازو ساخته می شدند، اما با ارتقا یافتن این دستگاه ها چاله کن های دو بازو وارد بازار شدند که قابلیت نصب انواع مته را دارند. جدیدترین و پیشرفته ترین چاله کن تراکتوری تولید شده مدل چهار بازو است که از قدرت قابل ملاحظه ای برخوردار است.

بررسی کیفیت انواع چاله کن تولید شده در ایران

بررسی کیفیت انواع چاله کن تولید شده در ایران کارخانجات ماشین سازی متعددی در کشور در زمینه تولید ابزار کشاورزی و باغبانی نظیر چاله کن مشغول فعالیت می باشند و محصولات متنوع و با کیفیتی را روانه بازار می سازند. بررسی کیفیت انواع چاله کن تولید شده در ایران نشان می دهد این محصول دارای استحکام و طول عمر بالایی بوده و کارایی خوبی از خود نشان داده است. کیفیت هر کدام از اجزای تشکیل دهنده چاله کن مانند گاردان، شاسی فلزی، مته و گیربکس اهمیت به سزایی دارد.

مهم ترین قسمت چاله کن گیربکس یا جعبه دنده آن می باشد که هر چقدر قوی تر باشد دستگاه عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد، گیربکس های طراحی شده توسط مهندسان کشورمان بسیار قدرتمند بوده و نیرو را به خوبی به مته انتقال می دهند. چاله کن های ایرانی دارای قابلیت چرخش مته در هنگام گیر کردن در زمین و تخلیه خاک می باشند.

موتور های پرقدرت در ساختار این دستگاه ها جریان الکتریکی را به خوبی به انرژی مکانیکی مبدل کرده و به گیربکس منتقل می کنند. توان این موتور ها در محدوده یک الی 3 اسب بخار است. مته های قابل نصب روی این موتور ها دارای قطر های 10، 20 و 30 سانتی متری می باشند و از ورق های فولادی مستحکم و با ضخامت بالا ساخته شده است. قطعات این دستگاه با جوش ها و اتصالات مستحکم و حرفه ای به همدیگر وصل شده اند تا در برابر ضربه ها و کار سنگین مقاومت کافی داشته باشند.

در گذشته گاردان های مورد استفاده در چاله کن و سایر ادوات کشاورزی از خارج وارد می شدند که با همت متخصصان داخلی این قطعه بومی سازی شده و کیفیت مطلوبی دارد.

میزان سرمایه لازم برای صادرات چاله کن تراکتوری

میزان سرمایه لازم برای صادرات چاله کن تراکتوری از آن جایی که ماشین آلات کشاورزی تولید داخل بسیار مرغوب بوده و نیاز بازار داخلی را تامین می نمایند، به کشورهای خارجی نیز صادر می گردند. این محصولات جایگاه مناسبی در بازار های جهانی پیدا کرده اند. صادرکنندگان ایرانی به تجارت ادوات کشاورزی نظیر چاله کن تراکتوری روی آورده اند و از این طریق به کسب در آمد مشغول هستند. صادرات چاله کن (گود کن) به بازار های خارجی سبب ورود ارز به کشور شده است که رقم آن قابل توجه است.

صادرات این محصول علاوه بر ارز آوری به توسعه و شکوفایی اقتصاد غیر نفتی کمک شایانی کرده و زمینه اشتغال زایی بیشتر را فراهم آورده است. اگر شما هم قصد فعالیت در این حیطه را دارید بهتر است بدانید میزان سرمایه لازم برای صادرات چاله کن تراکتوری و سایر تجهیزات کشاورزی مبلغ کمی نیست. روش های مختلفی برای تامین سرمایه نظیر استفاده از تسهیلات بانکی و … وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان در کشور در حوزه ادوات کشاورزی فعالند که کیفیت محصولاتشان صادراتی می باشد. تولیدات این شرکت ها علاوه بر کشورهای منطقه به آفریقا، اروپا و امریکا نیز راه یافته و نیازهای آن ها را پاسخ داده اند. با شناسایی و افزایش بازار های هدف خارجی و برطرف نمودن موانع قانونی و گمرکی می توان به تسهیل صادرات این محصولات کمک کرد.

مشکلاتی نیز در زمینه تامین مواد اولیه مانند افزایش تصاعدی قیمت ها وجود دارند که فعالیت تولید کننده ها را با محدودیت روبرو ساخته و ظرفیت تولید را کاهش داده اند.

خرید ارزان چاله کن باکیفیت بصورت مستقیم از تولیدکننده

خرید ارزان چاله کن باکیفیت بصورت مستقیم از تولیدکننده خرید ارزان چاله کن باکیفیت بصورت مستقیم از تولید کننده امکانی است که توسط کارخانه های معتبر ماشین آلات کشاورزی برای کشاورزان و مصرف کنندگان ایجاد شده است. این روش با استفاده از حذف واسطه ها و دلالان سبب شده است شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده می توانید بهترین چاله کن تراکتوری را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما