علف زن دستی شارژی دارای استاندارد در برند و مدل های مختلف

خرید کلی ماشین علف زن شارژی دارای استاندارد در برند و مدل های مختلف با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می شود. دستگاه علف زن وسیله ای است که برای برداشت علف های هرز استفاده می شود. این محصول با توجه به نوع طراحی دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد و مدل های دستی و پشتی بیشترین تقاضا را در بین خریداران دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

علف زن دستی شارژی دارای استاندارد در برند و مدل های مختلف

علف زن دستی شارژی

علف زن دستی شارژی کنترل علف های هرز یکی از مشکلات اساسی در ایستگاه های تحقیقات کشاورزی، باغ های گیاه شناسی، نهالستان ها و باغ ها می باشد که معمولا به صورت دستی و با صرف هزینه و زمان زیاد انجام می شود. برای رفع این مشکل علاوه بر کنترل مکانیکی علف های هرز، ماشین علف زن دستی شارژی بر روی موتور چرخ دار ساخته و نصب شد که کارکردهای دیگری از جمله برداشت محصولات کم بازده، قطع بوته ها و گیاهان، قطع نهال، برداشت گیاهان دارویی و … را دارد. کارخانه های ماشین سازی شامل انتخاب مکانیزم برش، محاسبه توان موتور مورد نیاز، طراحی مکانیزم انتقال نیرو از موتور به عامل برش، تهیه نقشه های دوبعدی و سه بعدی قطعات و اجزا می باشد که پس از طراحی، قطعات آماده و دستگاه مونتاژ شد. سپس عملکرد دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و تا حد امکان کارایی آن با روش های سنتی به ویژه از نظر زمانی مقایسه شد.

کیفیت دستگاه علف زن با توجه به خصوصیات فنی و کیفی آن تعیین می شود یعنی طراحی آن عامل مهمی در کیفیت کار دستگاه خواهد بود. کاربر باید بتواند به راحتی ماشین چمن زنی را حمل یا جابجا کند، بنابراین مدل های با کیفیت معمولاً سبک وزن هستند و به راحتی قابل حمل هستند. کیفیت قطعات به کار رفته در تولید ماشین علف زن کارایی و عمر مفید آن را تضمین می کند. موتور علف زن باید قدرت بالایی داشته باشد و در عین حال در برابر ضربه و عوامل محیطی مانند آب و رطوبت مقاوم باشد. یکی دیگر از اجزای مهم این دستگاه دستگیره های آن است، که در اشکال مختلفی مانند دایره ای، تک دسته ای و دوچرخه مانند طراحی و تولید می شوند. دسته ها باید سبک و قابل تعویض بوده و از وارد آوردن فشار به بدنه دستگاه خودداری شود.

علف زن های دستی مدل های چرخ دار هستند که به راحتی با دسته آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ حرکت می کنند. این نوع ماشین چمن زنی بهترین انتخاب برای چمن زنی مناطق کوچک مانند استادیوم های فوتبال است. موتورهای چهار زمانه تعبیه شده بر روی آنها امکان تنظیم قدرت هرس را فراهم می کند و دارای استارترهای دسته ای هستند که از ویژگی های کیفی آنها می باشد. در مناطقی که امکان استفاده از علف زن های بزرگ وجود ندارد، علف زن شارژی جایگزین مناسبی است که کارایی بالایی دارد. بدون شک برای هرس و برش علف باید یک دستگاه استاندارد و مناسب با قدرت بالا انتخاب شود. برای این منظور توجه به برند شرکت اعلاف زن ها بسیار حائز اهمیت است. سازندگان برای افزایش راندمان کاری این دستگاه ها تیغه های مختلفی را برای هرس طراحی کرده اند. امکان تعویض تیغه به اپراتور یا کشاورز این امکان را می دهد که با استفاده از این دستگاه با توجه به نیاز و شرایط محیطی خود بیشترین کارایی را داشته باشد.

مدل های جدید ماشین علف زن نه تنها برای پیرایش چمن، بلکه برای بریدن شاخه های درختچه های کوچک و برخی محصولات در زمین های کشاورزی و از بین بردن علف های هرز در باغ های کوچک و ویلاها استفاده می شود. تیغه های تیز و برش با کیفیت بالا، عدم آلودگی محیط زیست، نداشتن وزن سنگین و قابل حمل و گارانتی پس از فروش از دیگر ویژگی های ماشین های علف زنی مرغوب و باکیفیت است. برای خرید حتما به ویژگی های فنی مانند نوع موتور، وزن دستگاه، سرعت چرخش تیغه، منبع برش و حجم موتور توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از نکات مهم هنگام خرید بهترین ماشین علف زنی شارژی در زیر شرح داده شده است. ماشین علف زنی باید طراحی و شکلی کاربردی داشته باشد، کار با آن آسان باشد و بتواند در مدت زمان بسیار کوتاهی سطح وسیعی از زمین های مختلف را علف زنی کند.

در هنگام انتخاب توجه به دوام و مقاومت محصول بسیار حائز اهمیت است و ماشین علف زنی در معرض شرایط مختلفی قرار می گیرد بنابراین باید از آن در برابر انواع آسیب ها، فشار زیاد و وزن درب محافظت شود. توجه به ظاهر ماشین علف زن نیز بسیار حائز اهمیت است و شما باید با توجه به نوع کاربری خود، اندازه و ابعاد ماشین علف زن را انتخاب کنید. این محصول دارای ابعاد مناسب و استاندارد بوده و برای انواع مصارف با اندازه ها و ابعاد مختلف و وزن های مختلف مناسب می باشد. ماشین علف زن دارای مخزنی است که علف های خرد شده در آن جمع می شود بنابراین هیچ گونه کثیفی و آلودگی ایجاد نمی کند و برای انجام انواع کارهای بزرگ مناسب است.

این دستگاه بسیار کاربردی است و با تعمیر قطعات آسیب دیده آن و بازرسی منظم می توان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد و عمر مفید دستگاه را بسیار افزایش داد. این دستگاه یکی از تجهیزات کشاورزی و باغی مورد استفاده در فضای سبز می باشد. علاوه بر بررسی تمامی مشخصات فنی مانند قدرت موتور، جنس بدنه، نوع تیغه و حالت کارکرد، بررسی قیمت فروش این دستگاه ها نیز حائز اهمیت است. همانطور که می دانید قیمت مدل های وارداتی با توجه به نرخ ارز با بیشترین تغییرات همراه است و هر چه تقاضا برای خرید برندهای خاص و مطمئن افزایش یابد، فعالیت نمایندگان فروش برای عرضه این نوع علف زن ها نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های مجاز اعلاف زن به معنای خرید مدل های اصلی و باکیفیت با قیمت تعیین شده است.

از آنجایی که ماشین های علف زن ایرانی، چینی، ژاپنی و برخی برندهای اروپایی در بازار داخلی موجود است، شناخت این ماشین ها کار آسانی نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم برای انتخاب مدل های مورد نیاز با مشاوران فروش حرفه ای تماس بگیرید. نمایندگی های فروش این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی توزیع و پخش مستقیم علف زن ارزان ایرانی و خارجی آماده همکاری با خریداران و حتی صادرکنندگان در سراسر کشور جهت ارائه مدل های سفارشی می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و سفارشات عمده جدیدترین مدل های موجود در بازار با هدف کاهش هزینه ها می توانید با مشاوران فروش آنلاین تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما