عرضه انواع دستگاه های نشاکاری برنج با بهترین کیفیت

در برخی از مناطق ایران که آب، خاک و شرایط آب و هوایی آن مناسب کشت برنج است مانند شمال ایران و استان های گیلان و مازندران که اکثر کشاورزان آنجا به برنج کاری مشغول هستند دستگاه های نشاکاری می تواند بسیار کارآمد باشد‌. به وسیله این ابزار، کار نشای برنج با سرعت بیشتری انجام می گیرد. در فروشگاه مرکزی، عرضه انواع دستگاه های نشاکاری برنج با بهترین کیفیت به مشتریان انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

عرضه انواع دستگاه های نشاکاری برنج با بهترین کیفیت

نحوه تشخیص بهترين نوع دستگاه نشاکاری

نحوه تشخیص بهترين نوع دستگاه نشاکاری از بین انواع دستگاه نشاکاری هر کشاورز می تواند با توجه به بودجه و نوع محصول خود دستگاه مورد نظر را انتخاب کند. اما به طور کلی می توان این دستگاه ها را به دو نوع دستگاه نشاکاری تقسیم کرد. نوع اول به به ماشین نشاکاری راه رونده یا پیاده معروف هستند و نوع دیگر به نام ماشین نشا سوار شونده شناخته می شوند.

در زمین های کشاورزی شمال ایران بیشتر از ماشین نشاکار راه رونده استفاده می شود. این ماشین برای کرت بندی های ابعاد کوچک تر زمین نیز کارایی دارند. این دستگاه به علت دارا بودن قیمت مناسب، کاربرد آسان و قابلیت جابه جایی آسان آن، مشتریان فراوانی دارد.

دستگاه مزبور دارای لوله بلندی است و کشاورز با دست نشاها را به مکان کاشت هدایت می کند و دستگاه نشاکار آن را در عمق زمین می کارد. از انواع نشاکار دستی می توان به نشاکار چهار ردیفه و شش ردیفه اشاره کرد.

اما نشاکارهای سوار شونده در زمین های تجهیز و نوسازی شده و در کرت بندی های بزرگ تر کاربرد دارند. نحوه کار با این دستگاه به این ترتیب است که کارگر سوار ماشین می شود و بعد از روشن کردن و حرکت کردن دستگاه، عملیات نشا کردن با دستگاه انجام می شود.

دستگاه دیگری نیز که به نشاکار دو ردیفه آترانس معروف است برای کاشت های متراکم استفاده می شود. با این دستگاه، فاصله بین پشته ها کمتر از ۵۰ سانتی متر می باشد. دستگاه نشاکار عمیق کار به تراکتور متصل می شود و نشا را به صورت یکنواخت در ردیف ها می کارد.

قیمت کلی دستگاه های نشاکاری برنج در سطح بازار

قیمت کلی دستگاه های نشاکاری برنج در سطح بازار در فروشگاه مرکزی انواع دستگاه های نشاکاری برنج پنجه غازی و فرغونی به مشتریان عرضه می شود. به علت عرضه مستقیم آنها قیمت کلی دستگاه های نشاکاری برنج در این مراکز، ارزان تر از قیمت بازار آزاد می باشد.

اگر شما هم قصد دارید این دستگاه ها را در تناژ بالا و با قیمت مناسب خریداری کنید فرصت را غنیمت شمرید و به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی ما مراجعه کنید. همچنین می توانید به صورت غیر حضوری به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید و این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا همکاران ما آن را در اسرع وقت برای شما ارسال کنند.

1

  1. سلام. در زمین های کشاورزی شمال ایران بیشتر از ماشین نشاکار راه رونده استفاده می شود. این ماشین برای کرت بندی های ابعاد کوچک تر زمین نیز کارایی دارند. این دستگاه به علت دارا بودن قیمت مناسب، کاربرد آسان و قابلیت جابه جایی آسان آن، مشتریان فراوانی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما