خرید چاله کن بنزینی دست دوم در حد نو با امکان ارسال به سراسر کشور

چاله کن بنزینی به عنوان جایگزینی برای حفاری با انفجار دستی، مکانیکی یا انفجاری استفاده می شود. برای خرید چاله کن بنزینی دست دوم در حد نو با امکان ارسال به سراسر کشور با ما تماس حاصل نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید چاله کن بنزینی دست دوم در حد نو با امکان ارسال به سراسر کشور

چاله کن بنزینی دست دوم

چاله کن بنزینی دست دوم چاله کن بنزینی دست دوم محصولی درجه یک برای حفر انواع چاله است. این عوامل آن را به ویژه برای مناطق شهری بسیار مناسب می کند و به طور قابل توجهی هزینه کندن را کاهش می دهد. تقریباً در همه موارد، یک موتور بنزینی نیروی مورد نیاز برای حفاری را تأمین می کند. سپس نیرو به صورت الکتریکی یا مکانیکی تحویل داده می شود. در مورد گمانه های عمیق، ژنراتورهای الکتریکی که با موتور دیزلی کار می کنند بیشتر استفاده می شود. گزینه الکتریک دارای مزایای بسیاری از جمله کاهش نویز و سازماندهی آسان سایت است. موتورهایی که انرژی مکانیکی را تامین می کنند یا به یک میز چرخشی متصل هستند که حرکت را به میله مربعی منتقل می کند [همانطور که از نامش پیداست، مربع یا شش ضلعی است تا امکان چرخش آن را فراهم کند. این میله توسط یک اتصال سایش به میله های مته متصل می شود که حرکت را به ابزار حفاری (بیت به انگلیسی) منتقل می کند]، یا به یک سر چرخشی (چرخش برقی) که حرکت را مستقیماً به حفاری میله های مته منتقل می کند.

سیستم چرخشی معمولاً شامل یک سر مته است، یک میله محرک که از یک میز چرخشی عبور می کند و به یک رشته مته (یا رشته مته) متصل می شود و در انتهای ستون یک مته ابزار که زمین را حفر می کند. محور محرک، و در نتیجه رشته مته و مته، همگی از طریق میز چرخش و یک بخش زاویه‌ای از ریسمان که در سطح میز قرار دارد، تحت چرخش قرار می‌گیرند، یا اگر میز وسیله چرخش آن نباشد. دستگاه حفاری، از طریق سر تزریق که برای راندن ستون نیز استفاده می شود. رشته مته مجموعه ای از میله ها است که به هم پیچ شده اند و معمولاً در اندازه های استاندارد هستند. افزودن ساقه در حین حرکت به شما امکان می دهد عمیق تر پیشرفت کنید. برای دکل های متوسط ​​و بزرگ، اندازه میله ها استاندارد شده است و به طور متوسط ​​9.5 متر است. این اندازه استاندارد ممکن است حرامزاده به نظر برسد، اما معلوم می شود که طبق استانداردهای API تعریف شده است و با طول 30 فوت مطابقت دارد. میله های مته توسط رزوه های استاندارد شده به یکدیگر متصل می شوند. قطر میله ها در اتصالات بزرگتر است تا آنها را تقویت کرده و در برابر سایش محافظت کند. برای مته، ابزار حفاری در انتهای رشته مته یکی از کلیدهای فعالیت اوست. ابزار باید از کاتالوگی به همان اندازه که سنگ شناسی با آن مواجه می شود، انتخاب شود. در حالی که یک ابزار چکشی می تواند سنگ سخت را بشکند، برخلاف ابزارهای مارپیچ و سه تیغه، برای حفر خاک رس بی اثر خواهد بود. این ابزار بسته به قطر آن می تواند از چند کیلوگرم تا چند صد کیلوگرم وزن داشته باشد.

دستگاه حفاری چاله کن بنزینی به چندین روش حفاری اشاره دارد که برای تکمیل یک گمانه و اطمینان از تامین آب به انرژی انسانی نیاز دارد. در مناطقی که سازند ها کاملاً نرم و آبهای زیرزمینی نسبتاً کم عمق هستند، می توان از تکنیک های مختلفی استفاده کرد. حفاری دستی می تواند آب آشامیدنی را تامین کند. تجهیزات را می‌ توان به راحتی به جمعیت‌ های دورافتاده یا سخت‌ توان حمل کرد که در غیر این صورت رها می‌ شوند. افراد، مشاغل و دولت ها از هزینه های کمتری نسبت به حفاری مکانیکی قدردانی می کنند. حفاری دستی نیز مشاغل محلی را فراهم می کند. حفاری مستلزم نصب یک دریک است که به عنوان تکیه گاه برای میله های مته عمل می کند. در انتهای اولین میله مته، مته قرار دارد که به عنوان یک مته بزرگ عمل می کند. روش های حفاری دستی برای تامین آب آشامیدنی برای نیازهای خانگی حداقل در 36 کشور در سراسر جهان استفاده می شود. در برخی نقاط، روش های حفاری دستی به خوبی ایجاد شده است. این دستگاهی است که به دلیل تطبیق پذیری آن، عموماً نمی توانید بدون آن در یک مکان یا چاله خاکبرداری انجام دهید. علاوه بر این، می تواند خود را در محل تخریب ثابت کند. از سوی دیگر، آنها برای حفاری های محدود بسیار زیاد مانند پایه ستون ها هستند. لازم نیست کل باغ را حفر کنید، فقط یک سوراخ مناسب هستند.

تجهیزات چاله کن اغلب می توانند به راحتی به مکان هایی منتقل شوند که با تجهیزات حفاری بزرگتر و معمولی قابل دسترسی نیستند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تکنیک های حفاری دستی در شرایط زمینی مناسب بسیار موثر هستند. این تکنیک ها فراتر از محدودیت های هیدروژئولوژیکی مناسب نیستند. در مواردی که سازند خیلی سخت است یا تشکیل آبخوان خیلی عمیق است، حفاری معمولی گزینه ارجح است. برخلاف حفاری دستی که برای حفر چاه نیاز به حضور فیزیکی در زیر زمین دارد (حداقل یک متر قطر)، حفاری دستی به اپراتورها اجازه می دهد تا در بالای زمین بمانند و سوراخی با قطر باریک (50 تا 200 میلی متر) حفر کنند. حفاری دستی می تواند منابع آب زیرزمینی بهبود یافته بسیار مقرون به صرفه را برای خانوارها و جوامع، هم برای اهداف خانگی و هم برای اهداف تولیدی فراهم کند. عمق حفاری به تکنولوژی و سازند بستگی دارد، اما می تواند تا 30 متر و گاهی بیشتر گسترش یابد. روش مارپیچ شامل نفوذ به زمین با استفاده از یک گمانه با قطر کوچک با مارپیچ استوانه ای یا مارپیچ است. این روش می تواند در برخی از ماسه ها و سیلت ها و برخی از سازندهای رسی نفوذ کند.

در چاله کن بنزینی دست دوم با استفاده از مته ماپیچی، لازم نیست هر بار که سوراخی را حفر می کنید خاک آن را بردارید. شما با این دستگاه خاک برداری همزمان نیز دارید زیرا مته آن دو کار را همزمان انجام می دهد. این دستگاه می تواند چندین سوراخ در یک روز ایجاد کند و به کارگران این امکان را می دهد تا وظایف خود را به سرعت انجام دهند. مزیت دیگر این دستگاه این است که می تواند سوراخ هایی با قطرهای مختلف ایجاد کند. این از نیاز به استفاده از دستگاه دیگری جلوگیری می کند. از آنجایی که دستگاه دارای قطعات قابل تعویض است، نیاز به دستگاه جداگانه را برطرف می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما