خرید مستقیم نهرکن کشاورزی باکیفیت از تولید کننده

خرید مستقیم نهرکن کشاورزی و بیل مکانیکی لیبهر 912 با کیفیت از تولید کننده این ابزار، از قیمت خرید آن کاسته و می توانید با نرخ واقعی این ابزار را خریداری کنید.

متقاضیان ادوات کشاورزی می توانند با شرایط عالی نهرکن کشاورزی را به صورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت عالی را از تولید کننده این دستگاه ها با شرایط عالی و قیمتی مناسب خریداری کنند.

خرید مستقیم نهرکن کشاورزی باکیفیت از تولید کننده

مشخصات مهم نهرکن درجه یک صادراتی

مشخصات مهم نهرکن درجه یک صادراتی هر وسیله مهم در کار کشاورزی، مشخصات و پارامترهایی دارد که کیفیت و درجه یک بودن محصول را با دیگر محصولات متمایز می کند. به برخی از مشخصات مهم نهرکن کشاورزی درجه یک که به صورت صادرات نیز به فروش می رسد اشاره می کنیم.

نهر کن وسیله ای برای ایجاد کانال های کوچک و متوسط و بزرگ، برای انتقال آب به داخل باغات کشاورزی و برداشت محصول است. از این رو جنسی که در ساخت نهرکن مورد استفاده قرار می گیرد باید از نوع فولاد ضد زنگ باشد تا در طول سالیان متمادی استفاده می شود و دچار خوردگی و آسیب نشود.

نهرکن های ساخته شده دارای سه ویژگی بوده که در صورت، در نظر گرفتن این سه ویژگی در ساخت، می توان نهرکن کشاورزی را برای صادرات آماده سازی کرد.

ویژگی اول شاسی نهرکن است، شاسی متصل کننده نهر کن به تراکتور است به شکلی که از سه جهت به تراکتور متصل شده و باعث محکم بسته شدن نهرکن می شود. اندازه و میزان زاویه این شاسی ها باید به گونه ای باشد که در جای خود محکم نشسته و حرکتی نکند.

ویژگی دوم نهرکن ساق یا پاشنه نهرکن می باشد، یک قطعه که از استحکام بالایی برخوردار بوده و قطعه تیغ بر گردان بر روی آن نصب شده تا ایجاد کانال یا برداشت محصول را بدون کوچک ترین حرکت اضافه ای انجام دهد‌.

ویژگی سوم این نهرکن ها تیغه برگردان است این قطعه دارای منحنی بوده و به شکل مثلثی ساخته می شود که این قطعه، کار نهر کشی یا برداشت محصولات کشت شده در خاک را انجام می دهد.

در امر صادرات، باید به تمام نکات لازم در ساخت نهر کن ها دقت کرد تا نهرکن های صادر شده در خارج از کشور تایید شده و عودت نشوند.

خوشبختانه کارخانه های تولید ادوات کشاورزی، به این نکته دقت فراوانی دارند تا محصولات با کیفیت و با استحکام بالا ساخته و مصرف کننده ها چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی از رضایتمندی کاملی برخوردار باشند.

معرفی انواع نهرکن تولید شده در ایران

معرفی انواع نهرکن تولید شده در ایران در ایران انواع مختلف نهرکن و بیل مکانیکی در ترکیه تولید شده که برای معرفی به مصرف کنندگان، به برخی نکات اشاره می کنیم تا هنگام خرید با مشکلی رو به رو نشوند و نهرکن مناسب کار خود را تهیه کنند.

در ابتدا به معرفی انواع نهر کن ها می پردازیم.

نهرکن تیلر، یک وسیله در ابعاد کوچک ساخته شده تا برای ایجاد نهرها و کانال های کوچک، برای انتقال آب های با حجم کم استفاده می شود، نهرکن های تیلر در دو نوع ثابت و متحرک ساخته شده که قابلیت نصب بر روی ماشین های کوچک با توان ۵ اسب بخار را دارد.

نهرکن دو طرفه یا ثابت، ابزاری پرکاربرد در امر آبیاری غرق آبی با عمق بالا که می توان آن را به پشت تراکتور متصل کرد و عمل کانال کشی را با قدرت انجام داد.

نهرکن یک طرفه، که به منظور ایجاد مرز فی مابین منطقه کاشت و خاکورزی استفاده می شود و به این صورت عمل می کند که کانال را ایجاد کرده و خاک کانال را به گوشه ای از نهر منتقل می کند.

نهرکن قابل تنظیم محصول دیگر از کارخانه های تولیدی بوده که با این نهرکن می توان عرض کانال های ایجاد شده را تنظیم نمود که در کارهایی از قبیل، ایجاد کانال برای لوله گذاری در برقکشی، لوله کشی گاز و آب، ایجاد کانال های فرعی برای انتقال آب و غیره استفاده نمود.

نهرکن های ثابت، نوعی از نهرکن بوده به طوریکه عمق کانال را حداکثر تا ۳۵ سانتی متر حفر می کند و دارای وزنی به اندازه ۱۱۰ کیلوگرم بوده که به نیروی کششی حدودا ۳۰ تا ۴۰ اسب بخار نیاز داشته تا حفر کانال را به درستی انجام دهد‌.

باکیفیت ترین نهرکن در کدام شهر تولید میشود؟

باکیفیت ترین نهرکن در کدام شهر تولید میشود؟ با کیفیت ترین نهرکن در کدام شهر تولید می شود؟ سوالی در ذهن خریداران این محصول همیشه وجود دارد. نهر کن یک وسیله مهم در امر کشاورزی بوده و به همین خاطر، کیفیت در تولید نهر کن ها بسیار مهم است.

به خاطر اهمیت موضوع، تمام کارخانه های تولیدی نسبت به تولید بهترین نهرکن ها اقدام می کنند تا در بازارهای رقابتی بتوانند، محصولات خود را بفروش برسانند.

کارخانه های تولید نهرکن و چاله کن، با رعایت استانداردهای لازم در ساخت این ابزار، نهر کن های سالم و با کیفیتی را تولید می کنند که تا کشاورزان در حین انجام کار، با مشکل مواجعه نشوند.

نهرکن هایی با قابلیت تنظیم کردن و ثابت در اندازه های مختلف، در شهرهای تولید کننده از جمله خراسان، اردبیل، آذربایجان، تبریز و….تولید می شود تا کشاورزان و حتی صنعت کاران بتوانند با تهیه نهرکن کارهای خود را به انجام برسانند.

سازمان و وزارت کشاورزی، همیشه بر ساخت ادوات کشاورزی نظارت کامل دارند تا تمام ادوات ساخته شده و حتی نهرکن ها به شیوه درست ساخته شوند و از استانداردهای لازم برخوردار باشند.

فروش اینترنتی نهرکن کشاورزی درجه یک با قیمت استثنایی

فروش اینترنتی نهرکن کشاورزی درجه یک با قیمت استثنایی نهرکن کشاورزی درجه یک با قیمت استثنایی و شرایط ویژه به صورت اینترنتی به فروش می رسد تا دسترسی کشاورزان را به این ابزار آسان کند.

نهرکن کشاورزی وسیله پر کاربرد در کارهای کانال کشی، شخم زدن، برداشت محصول استفاده می شود. به همین علت نیاز به تامین این دستگاه به سرعت احساس می شود.

انواع نهرکن های دو قلو، ثابت، متحرک، گلدونی و غیره در مراکز و نمایندگان شرکت ها، چه در بازار و چه به صورت اینترنتی با قیمتی استثنایی و با کیفیتی عالی به عرضه فروش رسیده است.

در فروش اینترنتی می توان به سرعت از وجود تمام نهرکن های موجود در بازار با خبر شد و هم تمام قیمت ها را مشاهده کرد و به راحتی نهرکن های مناسب را خریداری کرد. اینترنت بستری آرام و بدون تنش بوده که خریدار با کسب اطلاعات کافی می تداند نسبت به خرید اقدام کند.

در اینترنت تمام فروشنده ها در بازار رقابتی حضور دارند و از تمام همکاران خود اطلاعات کامل دارند و همین علت سبب شده نرخی که در بازارهای اینترنتی گذاشته می شود کمتر از حد بازار بوده و میزان سود خریداران بیشتر می شود.

فروش اینترنتی ادوات کشاورزی، قدمی مثبت در عرضه بدون واسطه نهرکن کشاورزی بوده و عرضه آن را، به سراسر کشور میسر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما