خرید فوق العاده گاوآهن هشت خیش از بزرگترین مراکز

یکی از اداوات بسیار ضروری که در صنعت کشاورزی از آن برای شخم زنی و همچنین هوادهی به خاک زمین‌های کشاورزی استفاده می شود، گاوآهن هشت خیش می باشد که با داشتن جنس بسیار محکم، کاملا مقاوم می‌باشد و با بسته شدن به پشت تراکتورها در مدت زمان کوتاهی می تواند خاک زمین کشاورزی را زیر و رو کند و آن را آماده برای بذر پاشی نماید. استفاده از این محصول توسط کشاورزان باعث گشته است که فروشندگان فراوانی در این زمینه شروع به فعالیت نمایند و انواع مختلف گاو آهن اصل را با قیمت مناسب در دسترس خریداران خود قرار دهند.

خرید فوق العاده گاوآهن هشت خیش از بزرگترین مراکز

صفر تا صد صادرات گاوآهن

صفر تا صد صادرات گاوآهن هر تولید کننده ای آرزو داد بعد از تامین نیاز کشور، تولیدات خود را افزایش داده وبه کشور های خارجی صادر نماید که هم صرفه اقتصادی داشته و هم اینکه محصول خود را به سراسر جهان معرفی نماید. اما چگونگی و نحوه صادرات به همین سادگی نبوده و برای صادر کردن، نیاز به آگاهی دارد، ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با نحوه ی صادرات گاوآهن آشنا کنیم.

ایران، یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید انواع گاوآهن می باشد که بالا بودن کیفیت در این محصولات، مورد توجه بازار های خارجی قرار گرفته و صادرات آن ها را افزایش داده است. پس از انجام بازار یابی های گسترده از محصول خود، برای انتخاب بازار خارجی مقصد، بهتر است که نزدیک ترین و به صرفه ترین آن ها را انتخاب کنید که کشور های همسایه، همواره بهترین گزینه برای صادرات محسوب می گردند. پس از گفت و گو های ابتدایی میان شما و خریدار، پروفرمای محصول ارسال می گردد؛ در این لحظه همچنان شما باید از کیفیت و تولید انبوه گاوآهن صادراتی، اطمینان کامل داشته باشید که قیمت گذاری و بسته بندی مناسب را نیز باید به این موارد اضافه کرد.

برای خروج گاوآهن از مرز کشور، باید قوانین و ضوابطی را رعایت کرد تا کالای شما بدون هیچ مشکلی، مراحل صادرات را پی در پی سپری کند. اخذ و دریافت مجوز صادرات گاوآهن با توجه به اعلام نیاز بازار خارجی، ثبت اطلاعات شما و محصول در سامانه تجارت ایران، پرداخت هزینه بیمه و هزینه حمل و بارگیری کالا، تکمیل اسناد دال بر بازرسی کیفیت و بسته بندی محصول توسط گمرک و… از مواردی هستند که باید مدارک مربوط به آن ها جمع آوری تا اجازه خروج کالا صادر گردد.

البته نحوه صادرات که در بالا اشار کردیم به صورت کلی و در عین حال کامل بود. امیدواریم که مورد پسند شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد و توانسته باشیم به بخش اعظم سوال های ایجاد شده در ذهن شما، پاسخ مناسبی را بدهیم.

اطلاعات مفید درباره کاربرد گاوآهن

در بخش کشاورزی ادوات و ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از آنها در مراحل جداگانه کاشت، داشت و برداشت کاربرد دارند، حال یکی از ادواتی که در مرحله کاشت و یا پیش از آن مورد کاربرد واقع شده و عملیات آماده سازی زمین و خاک را توسط آن به بهترین نحو انجام می دهند، گاوآهن است که خاک را زیر و رو کرده و بستر لازم برای کاشت محصولات و اقلام کشاورزی مختلف را فراهم خواهد کرد.

اما در ادامه متن می خواهیم چند نکته در مورد گاوآهن هشت خیش ارائه داده و به عبارت دیگر، مشخصات گاوآهن با کیفیت را مورد بررسی قرار دهیم که در عبارات زیر به آنها اشاره شده است:

  • تعداد شاخه یا خیش گاوآهن ارتباط مستقیم با کیفیت آن داشته و به طور کلی گاوآهنی که از تعداد خیش بیشتر برخوردار باشد، گویای کیفیت بالاتر خواهد بود.
  • همچنین یکی از انواع این محصول که دارای کیفیت بسیاری بوده و کاملا جهت انتخاب، مناسب به نظر می رسد، گاوآهن برگرداندار است که در مقابل گاوآهن بشقابی قرار دارد.
  • نوع شاسی گاوآهن نیز از کیفیت آن حکایت داشته و محصولاتی که دارای شاسی سنگین تر هستند، باکیفیت تر خواهند بود.
  • همچنین مرغوب ترین نوع گاوآهن مجهز به مهره تفلون دار بوده و این مورد را هم می توان به جمع مزیت های این محصول اضافه کرد.

گاوآهن هشت خیش یکی از ابزارهای بسیار پر مصرف می باشد که دارای تیغه های فلزی از جنس فولاد مرغوب و با کیفیت می باشد و این محصول از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و با توجه به نوع و ساختاری که دارد قادر است تا عمق 10 تا 40 سانتی متری زمین نفوذ کرده و به زیر و رو کردن خاک و همچنین شخم زدن زمین های زراعی کمک بسیار زیادی نماید.

این نمونه گاوآهن با توجه به کیفیت و مدلی که دارد برای مصارف کشاورزی بسیار مفید بوده و از آنجایی که می تواند در برابر سنگ، کلوخه، نم و رطوبت، سرما و گرما و فاکتورهای مختلف دیگر مقاومت خوبی از خود نشان دهد، موجب شده تا برای مصارف کشاورزی مختلف و متعدد مورد استفاده قرار گیرد.

راهنمای خرید بهترین گاوآهن

راهنمای خرید بهترین گاوآهن انواع مختلف تجهیزات وجود دارد که امروز به کمک صنعت کشاورزی آمده و باعث رونق گرفتن این صنعت شده است، به طوری که یکی از مهمترین صنایع کشور، صنعت کشاورزی می باشد و بسیار در سلامت اقتصاد کشور تاثیر گذار می‌باشد .در اینجا قصد داریم درباره یکی از این تجهیزات و صنعت کشاورزی با شما صحبت کنید و نکاتی را در مورد خرید این محصول بیان کنیم .

از مهمترین تجهیزات کشاورزی گاوآهن می باشد که امروز در ابعاد مختلفی وجود دارد که به صورت بارکش و یدک کش در پشت تراکتور ها و یا خودروهای دیگر بسته می‌ شود و باعث شخم زدن و زیر و رو کردن خاک و زمین کشاورزی می‌شود .در اینجا میخواهیم نکاتی را درباره خرید این گاوآهن ها برایتان بیان کنیم تا در هنگام خرید باید چه نکاتی را رعایت کنید.

گاوآهنی را خریداری کنید که دارای تیغه بیشتری باشد، هر چقدر تیغه گاوآهن بیشتر باشد حجم بیشتری از زمین را می توانید شخم بزنید، همچنین باید کاملا از جنس فولاد و کاملا تیز و خمیده باشد تا بتواند با کمترین زحمت خاک را زیر رو کرده و در طی مسیر اگر به سنگی برخورد کرد به هیچ عنوان تیغه نباید بشکند.

همچنین باید گاوآهن وزن مناسبی داشته باشد، گاو آهن نباید وزنش سبک باشد، چرا که ممکن است به راحتی بشکند که نشان از بی کیفیت بودن این محصول دارد و هم چنین به راحتی امکان دارد پس از مدتی کار کردن فرسوده شود. با این وجود به هیچ عنوان نباید گاوآهن بیش از حد سنگین باشد که نتوانید آن را تکان دهید و یا اینکه در هنگام بستن به تراکتور هم به سختی تراکتور حرکت کند.

عوامل موثر بر کیفیت گاوآهن

گاو آهن ابزاری بسیار کاربردی در زمینه کشاورزی می باشد و در شمار ادوات کشاورزی محسوب می گردد، زیرا از این وسیله برای زیر و رو نمودن خاک و به نوعی شخم زدن آن به استفاده می کنند، بدین صورت که گاوآهن باکیفیت را به دستگاه تراکتور وصل نموده و با به حرکت در آمدن دستگاه تیغه های آن در زمین فرو رفته و عمل شخم زدن آغاز می گردد، بنابراین ما لازم دیدیم در ادامه و در ذیل به صورت اجمالی به شرح هر چه بیشتر اطلاعات و نکات مهمی درخصوص تولید و عوامل موثر بر کیفیت گاو آهن بپردازیم:

از جمله عوامل موثر بر کیفیت گاوآهن، متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن است، به طبع هرچه از فولاد های مرغوب و تیغه های برنده تر در تولید این محصول استفاده شود، سطح کیفی آن نیز افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این گاوآهن باید طراحی استاندارد و مناسبی داشته باشد تا بتوان بیشترین میزان بهره وری را از آن به دست آورد.

نکته مهم درباره این دستگاه این است که سبب ذخیره شدن انرژی افراد می گردد، زیرا کار با این وسیله استفاده از نیروی انسانی را بسیار کاهش داده است، و از مزیت های استفاده از آن می‌توان به سرعت عمل بالا و جلوگیری از ایجاد گرد و خاک در هوا اشاره کرد.

لازم به ذکر است گفته شود گاوآهن موردنظر در سایز و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد، که هر کدام از آن ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارد و قابل استفاده در زمین های بسیار سخت می باشند.

توزیع مستقیم گاوآهن هشت خیش با نازلترین قیمت

توزیع مستقیم گاوآهن هشت خیش با نازلترین قیمت مرکز توزیع مستقیم گاوآهن هشت خیش، برای موفقیت بیشتر خود در زمینه فروش انواع گاوآهن، سعی در عرضه بدون واسطه این محصولات با کیفیت دارد. این مرکز با استفاده از شیوه های نوینی که در عرضه محصولات مثل استفاده از تبلیغات رسانه ای و چاپ بنر و یا استخدام بازاریاب وجود دارد تلاش خود را در جهت افزایش فروش گاوآهن به کار می گیرد. همچنین برای توزیع بیشتر از موتورهای جستجو کمک می گیرد، چرا که می داند اولین و مهمترین گزینه در عرضه محصولات، موتورهای جستجو خواهند بود.

موتورهای جستجو فروش کالا را با جزئیات دقیق تر و کامل تری در دسترس مشتریان قرار می دهند. از پارامترهای مهم در توزیع بدون واسطه گاوآهن هشت خیش بکارگیری ترفند قیمت پایین این محصول است. قیمت پایین یکی از عالی ترین موارد انتخابی از نظر مصرف کننده در خرید محصولات به شمار می رود. چرا که در این بین به فکر کاهش مصرف هزینه های خرید خود می باشد. به یقین توزیع گاوآهن هشت خیش با ارائه گواهینامه های بین المللی، شرایط فروش را به نفع فروشندگان این محصول به اتمام می رساند.

صادرات گاوآهن هشت خیش با کیفیت به اروپا

تجارت گاوآهن عمده همواره مزیت های فراوانی را به همراه دارد، این صادر کننده سابقه و قدمت زیادی در این زمینه دارد و سالیان زیادی است که نیاز بازار های خارجی را تامین می نماید. این صادر کننده شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

شرکت های بازرگانی در زمینه تجارت اینگونه محصولات نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند، آنها همیشه برترین برند ها را انتخاب می نمایند تا هم اعتبار خود را افزایش بدهند و هم رضایت مشتریان را جلب کنند. صادرات این وسیله بر اساس سفارش و درخواست مشتریان هم انجام می شود تا دستگاه متناسب با نیاز و بودجه آنان باشد.

افزایش میزان استقبال کشور های خارجی از این دستگاه باعث شده تا هم تجارت آن بیشتر شود و هم تولیدات آن گسترش پیدا کرده و به سطح انبوه برسد. با تجارت این دستگاه هم تولید کننده سود کلانی را به دست می آورد، هم برای جوانان ایجاد اشتغال می کند و هم اقتصاد کشور را دچار تحولات کرده و رونق می بخشد.

کشور های مختلف به خصوص کشور ما، اصلی ترین راه در آمدشان از طریق صادرات محصولات عمده می باشد. امروزه ایران، تبدیل به یکی از قوی ترین صادر کنندگان در زمینه فروش گاوآهن با کیفیت تبدیل شده است که مدل های مختلف لوله گاوآهن ارزان را به سراسر جهان ارسال می کند. محصولات تولید شده در کشور ما با تضمین بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در بازار های جهانی عرضه شده و به همین علت، می توانند طی مدت زمان خیلی کوتاهی محبوبیت خیلی زیادی هم به دست آورند.

شما باید بدانید که صادرات این محصولات به دیگر کشور های منطقه و اروپایی، مانعی برای عرضه مدل های مختلف گاوآهن به داخل کشور ما نیست، هنوز هم این محصولات به راحتی در داخل کشور ما قابل تهیه هستند و شما نباید در این مورد دغدغه یا نگرانی خاصی داشته باشید. البته که صادرات مدل ها و ساختار های مختلف گاوآهن، می تواند تاثیرات خاص خود را بر روی قیمت این محصول داشته باشد.

بزرگترین تامین کننده گاوآهن هشت خیش در کشور

بزرگترین تامین کننده گاوآهن هشت خیش در کشور امروزه تمامی افرادی که قصد خرید گاوآهن هشت خیش را دارند می توانند بدون حضور در مراکز پر ازدحام برای خرید این محصول از طریق اینترنت اقدام کنند و محصول مورد نظر خود را به راحت ترین شکل ممکن خریداری کنند و بابت محصول خریداری شده مبلغ ناچیزی را پرداخت کنند.

بازار فروش گاوآهن کشاورزی در تمامی نقاط کشور از رونق بسیار بالا و بی نظیری برخوردار می باشد و تمامی مصرف کنندگان عزیز می توانند با مراجعه مستقیم و بی واسطه به مراکز عرضه و فروش معتبر گاوآهن کشاورزی، این محصول فوق العاده را برای استفاده خریداری کرده و از خریدی که در این حوزه به انجام رسانده‌اند خرسند باشند، چون هنگامی که مشتریان برای خرید به مراکز معتبر مراجعه می‌کنند می‌توانند به صورت تضمین شده محصول مورد نظر خود را با سطح کیفی بالا و قیمتی عادلانه بدون حضور دلالان و سودجویان دریافت کنند.

سفارش گاو آهن در انواع مختلف از جمله گاوآهن هشت خیش در حال حاضر در سطح کشور ما دارای جایگاه ویژه ای می باشد، چرا که همانگونه که می دانید گاوآهن ها از جمله انواع ابزارآلات سخت در کشاورزی محسوب می‌شوند، که امروزه با توجه به سلیقه و نظر شخصی افراد به روش های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما عزیزان برای ثبت سفارش خود می توانید به مراکز مربوطه تولید و یا همچنین سایت سفارش گاوآهن هشت خیش مراجعه نمایید و ابزار آلات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایید، در این صورت گاوآهن با قیمت مناسب و به صرفه تری به دست شما می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما