خرید سمپاش فرغونی 50 لیتری با امکان اتصال همزمان دو شلنگ با برد ۲۵ متر

در زمینه کشاورزی و باغبانی انواع ابزارهایی وجود دارد که می توانند کار را بسیار آسان کنند مانند سمپاش فرغونی. جهت خرید سمپاش فرغونی 50 لیتری با امکان اتصال همزمان دو شلنگ با برد ۲۵ متر با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سمپاش فرغونی 50 لیتری با امکان اتصال همزمان دو شلنگ با برد ۲۵ متر

سمپاش فرغونی 50 لیتری

سمپاش فرغونی 50 لیتری دستگاه سمپاش کشاورزی نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی است که باید حداکثر کارایی را ارائه دهد. این تا حد زیادی به وضعیت نگهداری و توجه به آماده سازی آن برای برنامه ها بستگی دارد. فرآیند کالیبراسیون فراتر از محدودیت های آماده سازی تجهیزات است و اساساً نتیجه را بر محصول و محیط زیست نشان می دهد. سمپاش فرغونی 50 لیتری یک ماشین کشاورزی است که برای پخش یک ترکیب طبیعی مانند آب یا مواد شیمیایی مانند علف کش ها یا آفت کش ها استفاده می شود و آن را به صورت قطره های بسیار ریز با کاربرد گیاه پزشکی با هوا مخلوط می کند. این وسیله ای است که می تواند مایع را پاشیده و به طور یکنواخت در یک منطقه خاص پخش کند. از آنجایی که استفاده از سمپاش‌ ها می‌ تواند پیچیده باشد و بسته به کاربرد مورد نظرشان می‌ توانند در اشکال و اندازه‌ های مختلفی تولید شوند، درک بهتر این که سمپاش برای چیست و چگونه می‌ توان از آن استفاده کرد، ضروری است.

برای درک عملکرد سمپاش باید به طور کلی بدانیم که مفهوم پاشش به چه چیزی اشاره دارد. به عبارت ساده، سمپاشی تکنیکی است که (در دنیای باغبانی و کشاورزی) برای محافظت از محصولات در برابر آفات و بیماری ها اجرا می شود، سمپاش ابزاری است که برای انجام کارهای ذکر شده قبلی استفاده می شود. به طور کلی، سمپاش دستگاهی است که دارای یک مخزن کوچک آب متصل به یک سری آبپاش است که به کشاورز کمک می کند تا از سبزیجات خود بسیار موثرتر و بدون تلاش زیاد محافظت کند. شیر برگشت اجازه عبور مایع را با توجه به فشار مدار می دهد. این فشار را کنترل می کند و بر مقدار سرو شده و اندازه قطره تأثیر می گذارد. از فلومتر ها یا ظروف اندازه گیری، دبی ارائه شده توسط نازل ها اندازه گیری می شود.

این دسته از ماشین‌ها با نام اسپرینکلرها نیز شناخته می‌ شوند و علاوه بر بهینه‌سازی زمان مراقبت از مزرعه مورد درمان، به استفاده بهینه از ترکیباتی که برای محافظت از محصولات استفاده می‌شوند نیز کمک می‌کنند و باعث می‌شوند که محصول بسیار بیشتر شود. مایع محافظی که به نوبه خود می تواند با انواع دیگر اجزاء مخلوط شود تا از گیاهان مراقبت بهتری شود. در این جا شایان ذکر است که سمپاش ها به عنوان شیئی در نظر گرفته می شوند که برای استفاده از محصولات بهداشتی گیاهی به کار می روند که این مواد عبارتند از مواد یا مخلوطی از مواد با هدف پیشگیری، جذب، تخریب، دفع یا مبارزه با بیماری ها یا آفات در گیاهان و مزارع. ، که هم مزایا و هم معایبی را به همراه دارد!

کارکرد اصلی این دستگاه برای سمپاشی در کشاورزی بستگی به نوع سمپاش مورد بحث دارد، بنابراین می توان انواع سمپاش های زیر را پیدا کرد. سمپاش های جمع و جور با تمرکز بر ارائه تحرک بیشتر در محیط، به همین دلیل بیشترین توصیه و استفاده را در زمین های کوچک دارند. سمپاش های استفاده شده مزیت این نوع سمپاش ها این است که نیاز منحصر به فردی را برآورده می کنند و در نتیجه به مقرون به صرفه ترین سمپاش های موجود در بازار تبدیل می شوند. سمپاش های تراکتوریزه ظرفیت این را دارند که مایعات بسیار بیشتری نسبت به سمپاش های ذکر شده قبلی در خود داشته باشند. علاوه بر این، این تراکتورهای اسپری پمپ های فشار بسیار قوی تری را در خود جای داده اند که می توانند همان مقدار کار را در زمان بسیار کمتری انجام دهند. پهپادهای اسپری، پیشرفته ترین از نظر فناوری. همانطور که از نام آن مشخص است، این پهپادهای کنترل از راه دور هستند تا محتوای آن را به صورت هوایی روی گیاهان و سبزیجات اسپری کنند، بدون اینکه نیازی به حمل و نقل یا رانندگی با ماشین خاصی برای انجام این کار باشد. ارزیابی کلی و عملکرد قطعات سیستمی را تشکیل می دهد که از پارامترهای تعیین شده تبعیت می کند. اول، حرفه ای نظارت بصری برای تشخیص عیوب در نگاه اول. سپس به تدریج نقاط عصبی را بررسی کنید.

در سمپاش فرغونی در دستگاه سمپاش کشاورزی، گیج فشار دستگاهی است که فشار مایع رانده شده توسط پمپ در لوله را تشخیص می دهد. یک مانومتر آسیب دیده داده های اشتباهی را ارائه می دهد که اندازه قطرات و دوز نامناسب را استنباط می کند. گیج فشار باید برای بررسی فشار کاری مناسب دستگاه سمپاش کشاورزی ارزیابی شود. برای توییت کردن کلیک کنید برای تشخیص خرابی گیج فشار اصلی توصیه می شود از فشار سنج شاهد روی بوم استفاده کنید. مانومتر تجهیزات را نیز می توان با استفاده از یک مانومتر دقیق ایزومتریک دیگر جدا کرد و کنتراست کرد. به دلیل شرایط کاری فیزیکی و شیمیایی که در معرض آن قرار می‌گیرند نیاز به نگهداری ویژه دارد.

اگرچه سمپاش های ذکر شده را می توان در باغ های بزرگ اجرا کرد، اما حقیقت این است که آنها بیشتر بر روی کارهای کشاورزی متمرکز هستند. سمپاش های ماشه ای: رایج ترین سمپاش ها هستند و عموماً برای آبیاری نهال های تازه کاشته شده استفاده می شوند. بزرگترین ایراد این ابزارها این است که هنگام سمپاشی حجم بسیار کمی از مایع را پخش می کنند و کاربرد آنها روی بیش از یک گیاه یا گلدان بسیار خسته کننده می شود. سمپاش باغی تحت فشار: در این مناسبت، سمپاش هایی وجود دارند که ظرفیت آنها متفاوت است. همانطور که از نام آن مشخص است، این سمپاش ها دارای مکانیزم خودکاری هستند که از طریق آن مایع تحت فشار آزاد می شود، بنابراین کاربرد بسیار پیوسته تری به دست می آید. سمپاش های باغی کوله پشتی: راحتی و ارگونومی ارائه شده توسط این سمپاش ها برای باغ های خانه های بزرگ بسیار مناسب است. آنها دارای یک شیر تنظیم فشار هستند که امکان پاشش ثابت و ساده را فراهم می کند و همچنین امکان تنظیم طول را برای کار پیش نویس بهینه تر دارد. همه اینها به صراحت نشان می دهد که طیف وسیعی از سمپاش ها وجود دارد و آنها موثرترین راه برای مراقبت از محیط کشاورزی یا باغی هستند که در اختیار دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما