خرید سمپاش شارژی دوکاره در انواع ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

امروزه سمپاش ها بسیار کاربردی هستند و با آن ها محصولات سالم برداشت خواهید کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این محصول انواع مختلفی دارد که یک نمونه سمپاش شارژی دوکاره می باشد.

خرید سمپاش شارژی دوکاره در انواع ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

سمپاش شارژی دوکاره

سمپاش شارژی دوکاره همانطور که از نام سمپاش مشخص است، وظیفه آن سمپاشی می باشد، سمپاش ها در انواع مختلفی موجود هستند، سمپاش ها بهترین محصول برای سمپاشی درختان در باغ ها می باشد تا محصولات از آفات و…. در امان بمانند.

کشاورزان با بکار گرفتن از این محصول زمین های کشاورزی خود را سمپاشی می کنند تا از دست هر نوع حشره و آفت در امان بمانند و بتوانند محصول سالم و خوبی را برداشت کنند.

مصارف این محصول تنها در زمین های کشاورزی و باغ ها خلاصه نمی شود، زیرا از آن برای سمپاشی مکان زندگی طیور و دام و حتی گلخانه ها نیز استفاده می شود.

یکی از انواع سمپاش ها مدل شارژی آن می باشد که امروزه استفاده از این نوع سمپاش بسیار رایج شده است، زیرا آن ها دو کاره نیز می باشند.

از این مدل سمپاش علاوه بر سمپاشی محصولات کشاورزی و گیاهان می توان برای ضد عفونی کردن مکان های عمومی، میکروب کشی در مکان مورد نظر و گندزدایی نیز استفاده کرد.

با ضد عفونی کردن اماکن عمومی میتوان درصد ابتلای مردم به ویروس های متعدد فصلی، آنفولانزا، سارس، کووید ۱۹ و…. را به اندازه چشمگیری کاهش داد.

این سمپاش ها سبک تر از دیگر محصولات هستند و در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند، هر دو نوع از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

برخی از این سمپاش ها دارای کوله پشتی هستند که موجب حمل راحت آن ها می شود، سمپاش های شارژی با باتری کار می کنند.

هرچقدر ظرفیت سمپاش بالا باشد از باتری قوی تری در آن مورد استفاده قرار می گیرد و هرچقدر باتری قوی تر باشد زمان طولانی تری می توان عمل سمپاشی را انجام داد.

به عنوان مثال باتری ۸ah توانایی سمپاشی برای ۲ الی ۳ ساعت را دارد و با باطری ۱۲ah می توانید ۵ الی ۶ ساعت بی وقفه عمل سمپاشی را انجام دهید، این به عهده شماست که کدام باطری را انتخاب کنید، پس در انتخاب آن آزاد هستید.

دهانه ی مخزن سمپاش دو کاره بزرگ است، موجب میشود در زمان ریختن مایع سم پاشی یا ضدعفونی به درون آن راحت باشد و از آن به بیرون ریخته نشود، سمپاش های دوکاره دارای نازل های متعدد می باشند که میتوان آن را به اندازه نیاز وصل یا جدا کرد.

بعضی از آن ها مجهز به شارژر ac می باشند که موجب تسریع در روند شارژ می شود، در بیشتر سمپاش های شارژی، یک سیستم ابتدایی کار شده است و آن اهرم می باشد، این یک امتیاز برای سمپاش شما محسوب می شود.

این ویژگی موجب شده که در صورت نداشتن شارژ و یا زمانی که محصول نیاز به عیب یابی داشته باشد، استفاده از آن راحت باشد، فقط لازم است که فرد لوله شلنگ را به مخزن فشار متصل کند و با فشردن اهرم یا دسته عمل سمپاشی را انجام دهد.

در سال های اخیر که ویروس منحوس کرونا همه گیر شده بود، مردم با استفاده از این سمپاش شارژی دوکاره در محل کار و محیط خانه و… این ویروس را سرکوب می کردند.

شما نیز می توانید این محصول را خریداری کنید و از آن برای گندزدایی، میکروب زدایی و ضدعفونی مکان های مورد نظر خود استفاده کنید.

همانطور که گفته شد دارای چند عدد نازل می باشد و باتری بادوامی در آن به کار رفته است که مثل باطری موبایل قابلیت شارژ کردن دارد و می توان آن را به راحتی شارژ کرد و دوباره استفاده کرد.

برای کسانی که باغچه دارند و یا در گلخانه کار می کنند داشتن یکی از این سمپاش های شارژی دوکاره یکی از ملزومات می باشد، نوع دیگری از سمپاش شارژی مدل دو موتوره از آن می باشد.

این نوع دارای لوله خرطومی به اندازه ۵ متر و لوله مکش به اندازه ۲ متر می باشد که آن را می توان در هر اندازه از مخزنی قرار داد.

قابل ذکر است در این مدل سمپاش به خاطر وجود باتری بزرگ ۱۲ ولتی و ۱۲ آمپری و موتور قدرتمند که می تواند مایع سم یا ضد عفونی به اندازه ۵ تا ۷ لیتر را در یک دقیقه با فشار زیاد تخلیه کند.

این سمپاش دو موتوره فشار های سنگین را به راحتی متحمل می شود و عمل سمپاشی را در محیط های سخت و دشوار برای رسیدن به مخزن آن فراهم می کند، در این مدل با یک بار شارژ کردن دستگاه می تواند ۳۰ گالن از مواد مایع سم را سمپاشی کند.

یک نکته برای شما می گوییم، اگر دریچه قطع در زمان اسپری سمپاشی بیشتر از ۱۰ ثانیه بسته شد، پمپ را خاموش کرده و چند لحظه صبر کنید و دوباره روشن کنید و به کارتان ادامه دهید، این کار موجب محافظت از موتور پمپ محصول می باشد.

به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان در مخزن سمپاش، مایع های اشتعال زا و محلول های اسیدی مثل وایتکس و جوهر نمک، بنزین، حلال، اسید و بقیه مواد اسیدی و…. نریزید و از این محصول برای پاشیدن این مواد استفاده نکنید.

حتما به یاد داشته باشد که محصول دارای گارانتی را خریداری کنید تا اگر سوالی پیش آمد، بتوانید از تولید کننده و فروشنده پاسخ خود را دریافت کنید.

در اصل محصولی کا گارانتی دارد مشتری بیشتری نیز دارد زیرا خیال خریداران را راحت می کند، چون اگر محصول نقص فنی پیدا کرد و یا دچار هرگونه ایراد شد در مدت گارانتی قابل حل می باشد و خریدار هزینه ای بابت تعمیر یا حل مشکل پرداخت نمی کند.

سمپاش های دوکاره برای خریداران مادام العمر هستند، بعضی از آن ها دارای خروجی هایی هستند که می توان با آن گوشی ها را نیز شارژ کرد.

شما به نیاز های خود توجه کنید و بدانید که برای چه کاری و در چه مکانی می خواهید از سمپاش دوکاره شارژی استفاده کنید.

سپس بهترین نوع از آن را با توجه به احتیاج خود تهیه کنید و از آن ها برای سمپاشی یا ضدعفونی کردن مکان مورد نظر استفاده کنید.

این محصولات را از فروشگاه های اینترنتی و یا مغازه های فروش تجهیزات کشاورزی می توانید تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما