خرید سمپاش شارژی تفنگی بدون مخزن 24 ولت با دو عدد باتری لیتیومی

سمپاشی یکی از اساسی ترین اقدامات کشاورزان به منظور گندزدایی از محصولات و زمین های کشاورزی است و خرید سمپاش شارژی تفنگی بدون مخزن 24 ولت با دو عدد باتری لیتیومی، همواره مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سمپاش شارژی تفنگی بدون مخزن 24 ولت با دو عدد باتری لیتیومی

سمپاش شارژی تفنگی

سمپاش شارژی تفنگی سمپاشی یکی از مهم ترین بخش ها در زمینه حفظ محصولات کشاورزی، میوه های باغی و سایر گیاهان، توانایی محافظت از آنها در برابر آفات و علف های هرز است که استفاده از سمپاش شارژی تفنگی می تواند نقش بسزایی در حفظ کیفیت زمین داشته باشد.

وجود چنین مشکلاتی هر کدام به نوبه خود باعث کاهش کیفیت و کمیت محصول می شود و با حذف صحیح و سازماندهی شده آنها می توان با کمترین آسیب زیست محیطی به بهترین نتیجه رسید.

از گذشته تا به امروز از راه ها و روش های مختلفی در این راستا استفاده شده است که در نهایت منجر به تولید سمپاش های امروزی شده است.

سمپاشی یک فرآیند شیمیایی است که به موجب آن از سموم خاصی برای از بین بردن حشرات غیر مفید استفاده می شود. از آنجایی که این سموم شیمیایی برای سلامت انسان مضر هستند، استفاده از ابزارهای اسپری استاندارد و حرفه ای بسیار مهم است.

یکی از دلایل اصلی که نیاز به استفاده از سمپاش برای سمپاشی دارد، داشتن اسپری یکنواخت برای تعیین مقدار است.

به منظور سمپاشی مناطق وسیع کشاورزی برای دستیابی به اهدافی مانند ضدعفونی بسیاری از اماکن صنعتی یا دامداری و شاید ضدعفونی مناطق بزرگ شهری به انواع سمپاش ها با قابلیت سمپاشی بالا نیاز داریم.

در بسیاری از موارد حجم فضا به قدری زیاد است و یا ارتفاع گیاهان آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توان با قدرت محدود سمپاش دستی، اقدام به سمپاشی جدی کرد.

برای رفع چنین نیازهایی است که طراحان و مهندسان دست به کار شده و انواع سمپاش های شارژی موتوری را اختراع کرده اند. در این میان طراحی یک سمپاش شارژی یکی از بهترین ایده ها برای داشتن یک سمپاش قدرتمند است.

سمپاش شارژی تفنگی در دسته سمپاش های کم ظرفیت موتور قرار می گیرد. اما طراحی سبک وزن در کنار وجود مخازن بزرگ، قیمت پایین سمپاش قابل شارژ و مسیر ساده نگهداری و همچنین سهولت استفاده باعث شده است که سمپاش قابل شارژ مجدد مورد توجه بسیاری از فعالان عرصه های مختلف کشاورزی و دامپروری قرار گیرد.

این در حالی است که بسیاری در هنگام خرید و فروش سمپاش های شارژی، دید فنی کاملی از این تجهیزات کشاورزی کارآمد ندارند.

گاهی مشاهده می شود که انواع سمپاش های شارژی را در دسته سمپاش های موتوری قرار می دهند و یا شناخت کاملی از انواع سمپاش های شارژی ندارند.

البته اغلب با این سوال مواجه می شویم که بهترین سمپاش قابل شارژ چیست؟ آیا باید یک سمپاش یکبار مصرف بخرید یا باید یک سمپاش قابل شارژ دوبار مصرف بخرید؟ در هر صورت، اگر می‌خواهید در مورد سمپاش قابل پر کردن مجدد با رویکرد فنی بیشتر بدانید، با ما همراه باشید تا بتوانیم خلاصه کاملی از این ماشین کشاورزی قدرتمند داشته باشیم.

بسیاری از تجهیزات توسط انسان با کاربردها و اهداف بسیار متفاوت طراحی شده است.

اما در این میان تنها کسانی که توانسته اند مفید واقع شوند و بخشی از نیازهای انسان را به نحوی برآورده کنند، مورد قدردانی همگان قرار می گیرند و به تولید انبوه می رسند.

مانند پروژه ساخت سمپاش شارژی که با هدف رفع نیاز مناطق کشاورزی ابداع شد و به زودی مورد استقبال همگان قرار خواهد گرفت، زیرا اساسا از طراحی بسیار هوشمندانه ای بهره می برد.

اما چرا نیاز در مناطق کشاورزی منجر به توجه به انواع سمپاش های قابل شارژ مجدد شده است؟ همه ما می دانیم که سمپاشی یک گام جدی و دائمی در مناطق کشاورزی است. مهم نیست در کجای دنیای کشاورزی هستید.

وقتی گیاهی را برای مقاصد کشاورزی پرورش می دهید، برای مقابله با انواع آفات باید یک رویارویی جدی داشته باشید.

استفاده از سمپاش های دستی برای زمین های بزرگ کشاورزی یا باغی مناسب نیست و از سوی دیگر وجود سمپاش های بزرگ مانند مدل فرغونی یا زنبی نیز با محدودیت حرکتی همراه است.

در سطح فضاهای کشاورزی یا باغ های متوسط ​​به سمپاش هایی نیاز داریم که ضمن بهره مندی از قدرت موتور، به راحتی قابل حمل و نقل باشند.

ایده طراحی یک سمپاش موتوری با موتورهای بنزینی و همراه با آن یک سمپاش شارژی با موتورهای الکتریکی برای ساخت چنین تجهیزاتی مطرح شده است.

این به معنی پاشش با قدرت زیاد توسط دستگاهی است که به راحتی قابل حمل است.

در سمپاش های موتوری اگرچه شاهد حضور موتورهای قدرتمند بنزینی هستیم. اما نمی توان به راحتی از وزن، حجم و قیمت بالای آنها چشم پوشی کرد. اگر بتوان یک سمپاش موتوری با قیمت مناسب با وزن مناسب و حجم موتور کم طراحی کرد، مطمئناً محبوب خواهد بود.

از این رو طراحان انواع سمپاش های قابل شارژ را ارائه کرده اند، زیرا این دستگاه از قدرت موتور بهره می برد و در عین حال از موتورهای الکتریکی با وزن و حجم کاهش یافته بهره می برد و در مقایسه با گرانی موتورهای بنزینی، از جمت قیمت برای خرید سمپاش شاررژی متضرر نمی شوید.

به این ترتیب وقتی با سمپاش شارژی کار می کنیم از وسیله ای استفاده می کنیم که علاوه بر شرایط متعادل می تواند قدرت سم پاشی بالایی را برای ما فراهم کند.

ایده کلی در تحقق سمپاش شارژی این است که تجهیزات موتوری به صورت کوله پشتی در پشت اپراتور نصب شود و فقط قسمت لانسی دستگاه در اختیار اپراتور قرار گیرد

. برای تکمیل این ایده از موتورهای الکتریکی استفاده شد، زیرا موتورهای الکتریکی مانند موتورهای بنزینی قادر به ارائه قدرت بهینه هستند، اما از آنجایی که تمام وظایف هر اسپری روی سطح زمین کشاورزی و در چنین فضاهایی است، هرگز نمی توان از انرژی الکتریکی استفاده کرد.

استفاده از الکتروموتورهای جریان متناوب طراحی غیر منطقی به نظر می رسد.

بنابراین در عملکرد سمپاش شارژی فقط می توان از الکتروموتورهای جریان ثابت استفاده کرد. بنابراین، در طراحی سمپاش کوله پشتی شارژی، شاهد حضور یک موتور الکتریکی با جریان ثابت هستیم که قرار است قدرت لازم برای به حرکت درآوردن پمپ هیدرولیک دستگاه را داشته باشد.

اما سوال اینجاست که چگونه می توان توان الکتریکی لازم برای کارکرد موتورهای جریان ثابت سمپاش شارژی را تامین کرد.

برای این منظور از باتری ها استفاده می شود. مانند تمام تجهیزات قابل شارژی که می شناسید، در هر سمپاش قابل شارژ باتری های قابل شارژ وجود دارد و این باتری ها در مقایسه با دستگاه بزرگ و حجیم هستند و بنابراین می توانند نیروی کافی برای به حرکت درآوردن موتور الکتریکی جریان ثابت دستگاه را فراهم کنند.

البته در طراحی سمپاش کوله پشتی شارژی سعی شده قدرت مانور بالایی داشته باشد. به گونه ای که دارای باتری هایی با امکان تعویض آسان می باشند. به این ترتیب به راحتی می توانید باتری سمپاش شارژی را از دستگاه جدا کرده و آن را شارژ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما