خرید روتیواتور باغی سنسوردار هیدرولیکی با قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور ها

روتیواتور جهت خاکورزی استفاده می شود خرید روتیواتور برای کشاورزی حیاتی است و برای خرید روتیواتور باغی سنسوردار هیدرولیکی با قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور ها با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید روتیواتور باغی سنسوردار هیدرولیکی با قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور ها

روتیواتور باغی سنسوردار

روتیواتور باغی سنسوردار روتیواتور باغی سنسوردار یک ماشین خاکورزی کشاورزی است که با استفاده از تیغه های نصب شده بر روی محوری که توسط برق تراکتور حرکت می کند.

خاک را در حین چرخش می شکند که گسترده‌ترین آنها دارای یک محور افقی با هیل‌هایی هستند که عموماً به شکل L هستند، اگرچه برخی با محور عمودی نیز وجود دارند.

آنها به پودر شدن خاک دست می یابند که تجزیه مواد آلی را به ویژه در خاک های سخت و خشک تسریع می کند می توان گفت که در یک کار واحد وظایف خاکورزی اولیه و ثانویه را انجام می دهند و خاک را برای کاشت آماده می کنند.

ایده اصلی تراشیدن خاک برای کنترل علف های هرز باستانی است و هزاران سال قبل از توسعه روتیواتور ها با بیل یا بیل انجام می شد کشت‌دهنده‌ها در اصل توسط حیوانات بارکش (مانند اسب، قاطر یا گاو) کشیده می‌شدند یا توسط مردم هل داده می‌شدند یا کشیده می‌شدند.

در کشاورزی تجاری مدرن، میزان کشت انجام شده برای کنترل علف های هرز با استفاده از علف کش ها بسیار کاهش یافته است با این حال، علف کش ها همیشه مطلوب نیستند، به عنوان مثال در کشاورزی ارگانیک.

حرکت چرخشی میل چرخشی از تیک آف برق تراکتور گرفته می شود که توسط یک شفت کاردان به آن متصل می شود چرخش شفت به طور کلی در جهت حرکت است، بنابراین نیروی رانش اضافی برای چرخ های تراکتور فراهم می کند محور افقی ماشین های فرز بین 150 تا 300 دور در دقیقه می چرخد.

درجه اتمیزه شدن خاک رابطه مستقیمی با سرعت مماسی روتور و رابطه معکوس با سرعت رو به جلو دارد آنها به قدرت تراکتور بین 35 تا 45 اسب بخار در هر متر عرض کاری (25-35 کیلووات بر متر) نیاز دارند.

انرژی مصرف شده به طور قابل توجهی بیشتر از گاوآهن سهم و تخته گاوآهن است که بین دو تا سه برابر دومی است.

روتیواتور به طور گسترده در باغبانی به عنوان ماشین خاکورزی استفاده می شود چرخاننده هایی وجود دارند که با یک تراکتور تک محور یا تیلر قدرتی که اغلب به آن روتولر می گویند، یک واحد را تشکیل می دهند که نام یک برند معروف بود که نام خود را به این ابزار اختصاص داد.

اندازه نسبتا کوچک آن به آن اجازه می دهد حتی در داخل گلخانه نیز کار کند قدرت موتورهای آن (سیکل اتو) معمولاً از 10 اسب بخار (7 کیلو وات) تجاوز نمی کند.

می توانید از این ماشین ها برای وجین مکانیکی فاصله ردیف ها، ادغام مواد گیاهی در خاک و همچنین کارهای اصلاحی خاک (سست شدن، خرد شدن) استفاده کنید.

برای انطباق با این کاربردهای مختلف، ضروری است که بتوانیم شدت کار را تنظیم کنیم در طول دوره رویشی، علف های هرز برای جذب مواد مغذی و آب با درختان انگور و میوه رقابت می کنند.

خاک ورزی خاک بهاره یا تابستانه با پنجه یا هارو برقی یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای وجین شیمیایی است بنابراین، ارگانیسم های خاک حفظ می شوند در حالی که علف های هرز از بین می روند.

دوار که حتی در سخت ترین شرایط نیز همه کاره هستند، بسیار مورد استقبال انگورکاران و درختکاران هستند و استحکام آنها به حدی است که حتی خاک یا سنگ های سخت نیز مانع آنها نمی شود.

ماشین های فرز دوار و روتیواتور های برقی در زمینه های مختلف کاربرد دارند و می توانید از این ماشین ها برای وجین مکانیکی فاصله ردیف ها، ادغام مواد رویشی در خاک و همچنین کارهای اصلاحی خاک (سست شدن، خرد شدن) استفاده کنید.

برای انطباق با این کاربردهای مختلف، ضروری است که بتوانیم شدت کار را تنظیم کنیم و برای شل کردن سطح خاک و شکستن آن به منظور بهبود جذب آب سطحی طراحی شده اند.

برای به دست آوردن نتایج بی عیب و نقص و جلوگیری از فرسایش، انتخاب زمان مناسب برای کار با خاک و همچنین سازگاری با شدت کار ضروری است.

به گونه ای طراحی شده اند که بقایای آن ها را قبل از مخلوط کردن با خاک کاملاً خرد می کند و امکان خرد کردن بریده های هرس، گنجاندن مالچ و پوشش زمین را در زمین یا دفن پوشش دائمی زمین در زمستان فراهم می کند.

قبل از کاشت (برای هوادهی به خاک و تهیه بستر نرم و شل) یا پس از شروع رشد محصول (برای از بین بردن علف های هرز، اختلال کنترل شده لایه خاک، خاک بالای نزدیک به گیاهان زراعی، علف های هرز اطراف را از بین می برد).

دیسک ها خاک را می چرخانند و پودر می کنند با کندن آن‌ها، دفن کردن برگ‌هایشان برای اختلال در فتوسنتز یا ترکیبی از هر دو را انجام می دهند.

بر خلاف هارو که کل سطح خاک را مختل می کند، روتیواتورها طوری طراحی شده اند که با الگوهای دقیق خاک را به هم بزنند و از گیاهان زراعی صرفه جویی کنند اما علف های هرز را مختل کنند و روتیواتور های نوع دندانه دار معمولاً از نظر شکل شبیه به گاوآهن های اسکنه ای هستند، اما اهداف آنها متفاوت است.

تیغه‌های روتیواتور نزدیک به سطح کار می‌کنند، معمولاً برای کنترل علف‌های هرز، در حالی که ساقه‌های گاوآهن اسکنه در اعماق سطح کار می‌کنند و پوشش سخت را می‌شکنند که در نتیجه، کشت نیز به انرژی بسیار کمتری در هر ساقه نسبت به شخم زدن اسکنه ای نیاز دارد.

روتیواتور های کوچک تک نفره هل داده شده یا کشیده به عنوان ابزار باغبانی برای باغبانی در مقیاس کوچک، مانند مصارف خانگی یا باغچه های سبزیجات کوچک استفاده می شوند که پنجه های دوار با اندازه های مشابه، عملکرد هارو و روتیواتور را در یک ماشین چند منظوره ترکیب می کنند.

روتیواتور ها به طور کلی یا خودکششی هستند یا به عنوان یک ضمیمه در پشت یک تراکتور دو چرخ یا تراکتور چهار چرخ کشیده می شوند که در مورد تراکتورهای دو چرخ، آنها معمولاً به طور صلب متصل می شوند و توسط کوپلینگ ها به گیربکس تراکتور هدایت می شوند.

در مورد تراکتورهای چهار چرخ، آنها معمولاً توسط یک اتصال سه نقطه ای متصل می شوند و توسط یک تیک آف قدرت (PTO) هدایت می شوند که اتصال میله کششی نیز معمولاً در سراسر جهان استفاده می شود.

امروزه نیز گاهی اوقات از نیروی حیوانی استفاده می شود که در کشورهای در حال توسعه تا حدودی رایج است، هرچند در اقتصادهای صنعتی تر نادر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما