خرید اینترنتی چاله کن موتوری با بهترین کیفیت و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

از دستگاه ها و ابزارهای بسیار کاربردی، چاله کن موتوری است که برای بسیاری از کارهای صنعتی و کشاورزی از آن استفاده می شود.خرید اینترنتی چاله کن موتوری با بهترین کیفیت و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید اینترنتی چاله کن موتوری

خرید اینترنتی چاله کن موتوری برای حفر چاله در انواع شکل یکی از بهترین دستگاه ها چاله کن موتوری است که در انواع بنزینی و برقی از ابزار آلات بسیار پرکاربرد در باغبانی و کشاورزی است.

این دستگاه خاص جهت حفر انواع مختلف گودال به کار می رود و به این ترتیب نهال و درخت های مختلف و درختچه ها را در درون آن می کارند در ضمن برای دانه های خاص از این محصول استفاده می شود.

این دستگاه در دو مدل تک نفره و دو نفره ساخته می شود که مدل تک نفره این محصول برای کار به یک نفر نیاز دارد و از قدرت موتور پایین تری نسبت به مدل های دونفره برخوردار است.

گودال حفر شده توسط این دستگاه ها قطر و عمق کمتری دارد و علاوه بر این در نمونه های دونفره موتور قدرت بیشتری دارد و قادر به حفره چاله با عمق بیشتر است.

در چاله کن های تک نفره اندازه مته از ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر متفاوت است و قادر به حفر چاله ای با عمق ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر است اما انواع دونفره از مته های با سایز ۳۰ و ۳۵ سانتی متر استفاده می شود و چاله به عمق ۸۰ سانتی متر را حفر می کنند.

از این دستگاه خاص برای کاربردهای دیگری همچون فنس کاری در دور زمین های کشاورزی و باغات استفاده می شود بنابراین برخلاف ظاهر دارای کاربرد بسیار زیادی برای امور مختلف است.

نمونه های با کیفیت این دستگاه دارای موتورهای دو زمانه هستند که به قدرت بالا معروف بوده و مته آنها امکان تخلیه خاک داخل گودال را دارد.

به همین دلیل یک چاله یا گودال تو خالی و آماده برای قرار دادن نهال یا هر وسیله دیگری را فراهم می کند.

این چاله کن معمولاً دارای موتور 63 و 68 سی‌سی است و شاسی بسیار محکمی دارد که خصوصیت آنها کاهش فشار وارد به کاربر و اپراتور است به طوری که این شاسی دارای فنر مخصوصی است که میزان ضربه وارد به کاربر را کاهش می دهد و طول عمر زیادی دارد.

اجزاء تشکیل دهنده این چاله کن شامل موتور، گیربکس و چرخ دنده و شاسی است و مته به صورت مجزا از آن قرار دارد و به آن وصل می شود همچنین در این نوع چاله کن ها از شاسی های فرغونی استفاده می شود.

یکی از مزایای طراحی بسیار عالی این محصول کنترل بهتر کاربر بر روی دستگاه است همچنین فشار کمتری به کاربر وارد می شود و با داشتن چرخ های ویژه ای که دارد حمل و نقل آن را بسیار آسان خواهد داشت.

طراحی این شاسی به گونه ای است که وزن دستگاه را به خوبی تحمل کرده و اپراتور هم مجبور به تحمل وزن آن حین جابه جایی نمی باشد در ضمن این شاسی به گونه ای طراحی شده است که کاربر هنگام حفر چاه فاصله بیشتری با چاله کن خواهد داشت و دودی استنشاق نمی کند.

مته هایی که برای این دستگاه طراحی شده است کاربرد مشخصی دارند به عنوان مثال از مته های با قطر ۱۰ سانتی متر در فنس کشی استفاده می شود و مته هایی که قطر ۲۰ سانتیمتر دارند اغلب برای گودال کنی به کار می روند.

مته های با قطر ۳۰ سانتی متر مختص کاشت نهال می باشند در ضمن این مته ها پس از استفاده طولانی مدت و در اثر تماس با شن و خاک و سنگ به تدریج فرسوده شده و امکان تعویض آنها نیز به راحتی فراهم است.

اکثر کشاورزان و باغبان در سال های اخیر برای حفر چاه جهت کاشت نهال از این دستگاه ها استفاده می کنند چون هزینه ایجاد باغ با استفاده از این دستگاه ها بسیار کمتر می باشد و به این ترتیب نه تنها برای کاشت نهال بلکه در مراحل بعدی برای کود دهی به صورت چال کود نیز از آن استفاده می نمایند.

این دستگاه ابزار بسیار مناسبی برای آنها می باشد که به جای کارگر از این دستگاه برای حفر تعداد زیادی از چاه در هر ساعت استفاده کنند و به این ترتیب هزینه های بسیار زیادی برگشت داده می شود.

این نوع چاله کنه نسبت به نمونه دستی آن دارای کارایی بسیار بیشتری است و به طوری که برای حفر هر گودال به زمان بسیار کمتری نسبت به آن نیاز دارد.

نمونه های بنزینی این محصول برای مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد و از کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشد که حجم موتور آنها با یکدیگر متفاوت است و برخی از آنها و دارای قدرت بیشتری بوده و چالشهای و با عمق و قدرت بیشتری را ایجاد می کنند.

یکی از روش های دستیابی به این نوع چاله کن های موتوری ارتباط با فروشنده این دستگاه بسیار پر کاربرد است که از طریق اینترنت به راحتی امکان شناسایی آن وجود دارد و به این ترتیب با استفاده از این روش هم فروشنده های زیادی را می توان پیدا نمود.

فروشندگان این وسیله انواع مختلف این چاله کن موتوری را عرضه می کنند و در تماس با آنها نسبت به اطلاع از نمونه‌های مختلف این چاله کن و قیمت روز آنها اطلاعات لازم را به دست آورد و در نهایت پس از انتخاب فروشنده مناسب به نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام کرد.

فروشنده معتبر این دستگاه در کشور از این سایت انواع مختلف چاله کن موتوری را با بهترین کیفیت آنها عرضه می کند و این محصولات را به صورت گارانتی دار و با خدمات پس از فروش به خریداران عمده عرضه می نماید و خریداران خود نیز به راحتی قادر به تهیه آن با قیمت بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها هستند.

این روش خرید یعنی خرید اینترنتی دارای بسیاری از مزایا و محاسن است که باعث شده امروز به روش متداول در خرید فروش انواع محصولات به کار رود و این در مورد خرید چاله کن موتوری نیز صدق می کند.

تمام مراحل مربوط به سفارش این دستگاه از این سایت به راحتی به وسیله شخصی که قصد تهیه آن را دارد انجام می شود و با قیمتی بسیار مناسب به خصوص در سفارش های عمده به دست خریداران خواهد رسید همچنین همگی دارای خدمات پس از فروش می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما