بزرگترین عرضه کننده علف زن تراکتوری با بهترین کیفیت

علف زن تراکتوری نوعی دستگاه از ماشین آلات زیر مجموعه دستگاه هایی است که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین همان طور که از نام آن پیداست جهت نابودی علف های هرز در محصولات مختلف کشاورزی به کار می رود و با بهترین کیفیت ممکن در انواع مختلف دستی، پشتی، برقی و بنزینی توسط بزرگ ترین عرضه کننده ماشین آلات صنعتی تولید شده و روانه بازار های فروش می شود.

بزرگترین عرضه کننده علف زن تراکتوری با بهترین کیفیت

کاربرد دستگاه علف زن چگونه اس

کاربرد دستگاه علف زن چگونه اس در صنعت کشاورزی از ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که هر یک در مرحله خاصی از کاشت و برداشت مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال می توان از انواع دستگاه علف زن نام برد که جهت وجین علف های هرز به کار رفته و انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • علف زن های دستی که به صورت دستی کار می کنند و ساختار ساده تری نسبت به انواع علف زن های برقی دارند.
  • علف زن های برقی که به کمک نیروی برق عملیات زدن علف های هرز را انجام می دهند و برخی از آنها شارژی می باشند که برای مدت زمان خاصی شارژ شده و قابل استفاده می باشند.

علف زن ها از نظر نوع سوخت نیز قابل تقسیم بندی هستند که شامل موارد زیر می شوند:

  • بنزینی
  • سوخت گازوئیلی

بنابراین مهمترین کاربرد یک ماشین علف زن از بین بردن علف های هرز می باشد که از رشد گیاهان کاشته شده جلوگیری کرده و وجود آنها خسارت زیادی به میزان بازدهی محصول می زند.

آشنایی بیشتر با علف زن تراکتوری

میزان بازدهی و باردهی یک محصول کشاورزی بستگی مستقیم به توجه به زمان درست کاشت و برداشت و همچنین زمان کود دهی صحیح دارد. از این رو به این منظور از دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که رایج ترین و پر استفاده ترین آنها دستگاه های علف زن می باشند.

این ماشین ها همان طور که از نامشان پیداست جهت از بین بردن علف های هرز و چمن های بلند مورد استفاده قرار گرفته و بنا به میزان و وسعت زمینی که قرار است علف های آن برچیده شود ظرفیت های مختلفی دارند. از انواع این ماشین ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چمن زن تراکتوری که قابلیت های بسیاری دارد و از انواع با کیفیت این ماشین ها محسوب می شود. همچنین دارای تیغه های قوی و چهار چرخ متحرک است.
  • علف زن گیربکسی یا موتوری برای استفاده در فضا های سبز طراحی شده و در زمان هایی که نیروی موتوری قوی نیاز باشد از آن استفاده می شود.
  • علف زن بنزینی که با سوخت بنزینی کار می کند و نیاز به شارژ ندارد.
  • دستی که به کمک نیروی دست جابه جا شده و عملیات از بین بردن علف های هرز را انجام می دهد.
  • شارژی که برای مدت زمان خاصی شارژ شده و قابل استفاده است.
  • علف زن های سیلندری که نوعی علف زن دستی بوده که به کمک نیروی فیزیکی کار می کند. قیمت مناسب، کم صدا بودن و عدم وجود موتور از جمله مشخصات و مزیت های این ماشین ها می باشد.

در میان مدل های نام برده شده در صورتی که عملیات چمن زنی نیاز به نیروی جابه جایی و قدرت داشته باشد انتخاب نوع علف زن تراکتوری بهترین گزینه ممکن می باشد.

تضمین کیفیت علف زن

تضمین کیفیت علف زن وجود و رشد علف های هرز در مکان های مختلف و در زمان رشد محصولات مختلف کشاورزی یکی از معضلاتی است که همواره ایجاد کننده حس ناخوشایندی برای افراد و کشاورزان بوده و ضمن این که در فضای سبز موجب کاهش زیبایی محیط نیز شده است.

به این منظور امروزه برای از بین بردن هر گونه علف هرز انواع دستگاه های علف زن به کار گرفته می شود که عبارتند از:

  • دستی که به کمک نیروی دست جابه جا شده و موجب نابودی علف های هرز می شود.
  • شارژی که برای مدت زمان خاصی شارژ می شود و در این مدت زمان به کار می رود.
  • علف زن های سیلندری که نوعی علف زن دستی با قیمت مناسب، کم صدا و عدم وجود موتور اس که مزیت های خاص خود را دارد.
  • چمن زن تراکتوری باغی که قابلیت های بسیاری داشته و دارای تیغه های قوی و چهار چرخ متحرک می باشد.
  • علف زن گیربکسی یا موتوری که در زمان هایی که نیروی موتوری قوی نیاز باشد با سوخت بنزینی کار می کند و نیازی به شارژ ندارد.

در تمامی انواع ماشین های نام برده شده آنچه که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است نوع تیغه های به کار رفته در آن می باشد. از آن جا که تیغه های فلزی از فلز ساخته می شوند بنابراین کیفیت فلز به کار رفته و میزان دوام و استحکام آن از جمله مواردی است که از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

این تیغه ها بنا به میزان کاربرد و نوع علف هایی که کوتاه می کنند دارای دندانه های متفاوتی هستند و از این رو در ضخامت های مختلفی ساخته می شوند. بنابراین یکی از فاکتور هایی که در زمان خرید این وسیله لازم است مد نظر قرار گیرد نوع تیغه ها و نوع دستگاه علف زن می باشد.

از سوی دیگر تولید کنندگان برتر دستگاه هایی با کیفیت بالا و گارانتی طولانی مدت طراحی و تولید می کنند که کیفیت آنها در بازار به اثبات رسیده و به همین دلیل میزان فروش بالایی دارند. به همین سبب خریداران بهتر است در زمان خرید با جستجوی دقیق در برند های برتر و با کیفیت خرید بهتر و رضایت بخش تری را تجربه نمایند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت علف زن

دستگاه های علف زن یکی از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین انواع ماشین آلاتی است که در صنعت کشاورزی به کار گرفته می شوند. از جمله برخی از دیگر انواع ماشین های مورد استفاده در این بخش عبارتند از:

  • چاله کن، چیزل، دستگاه نشا کاری، نهر کن
  • مکنده غلات، گاو آهن، کوتیواتور، دستگاه های کاه کوب، سم پاش، روتیواتور
  • ردیف کار، دیسک های سبک و سنگین

از آن جا که ماشین های علف زن موضوع این مقاله است بنابراین در ادامه مطلب به عواملی که بر قیمت این کالا تاثیر گذار می باشد پرداخته خواهد شد. هر دستگاه علف یا چمن زن از بخش های مختلفی تشکیل شده است که تفاوت بین قطعات آنها به تفاوت های بین هر ماشین با ماشین دیگر مرتبط می شود.

مثلا در انواع علف زن های دستی نیروی دست عامل اصلی حرکت دستگاه است که به طور قطع سرعت در این ماشین کمتر از انواع برقی آن می باشد. بنابراین مهمترین عاملی که می تواند تعیین کننده قیمت این ماشین باشد نوع آن است.

در انواع برقی علف زن به دلیل استفاده از نیروی برق و نصب موتور برقی در آن سرعت کار بیشتر بوده و البته قیمت نیز متعاقب آن بالاتر خواهد بود. نوع قطعات به کار رفته از جمله تیغه ماشین نیز از پارامتر هایی است که تعیین کننده قیمت علف زن می باشد. این ماشین ها دارای دو نوع تیغه هستند که عبارتند از:

• تیغه های پلاستیکی

• تیغه های فلزی

تیغه های پلاستیکی قیمت ارزان تری در مقایسه با انواع تیغه فلزی دارند و در مقابل علف زن هایی که دارای تیغه فلزی می باشند در صورتی که فلز به کار رفته در آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشد دوام و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

از سوی دیگر قیمت خرید مواد اولیه و قطعات مختلف و نحوه مونتاژ دستگاه نیز از دیگر مواردی است که به نوبه خود اهمیت بسیاری دارد. برخی انواع علف زن ها به صورت حرفه ای و چند کاره ساخته می شوند که قابلیت های منحصر به فردی دارند و بنا به وسعت منطقه و نوع مکان انتخاب می شوند

قیمت ارزان علف زن تراکتوری در معتبرترین نمایندگی ایران

قیمت ارزان علف زن تراکتوری در معتبرترین نمایندگی ایران یکی از راه های فروش تجهیزات و ماشین آلات مختلف مانند ماشین هایی که در کشاورزی به کار گرفته می شود فروش از طریق نمایندگی های معتبر می باشد. در این شیوه نمایندگی هایی در شهر های مختلف از سوی تولید کننده و شرکت مربوطه تاسیس شده و کالای مورد نظر که در این جا دستگاه علف زن است به مشتریان عرضه می شود.

یکی از مزیت های خرید از نمایندگی آن است که کارشناسانی در این مراکز وجود دارند که می توانند بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان ارائه نمایند. این افراد با انواع دستگاه های علف زنی و مدل های مختلف آن آشنا بوده و مزیت های استفاده از هر کدام را می دانند. به این ترتیب خریداران و متقاضیان خرید می توانند با مشاهده نمونه دستگاه های مختلف از طریق کاتالوگ مدل مناسب را انتخاب نموده و آن را خریداری نمایند.

همان طور که ذکر شد این نمایندگی ها در نقاط مختلف و شهر های گوناگون ایران تاسیس شده و از این نظر در دسترس همگان قرار دارند. در این نمایندگی ها می توان ضمن مشاهده نمونه های مختلف خریدی ارزان قیمت را نیز تجربه نمود و از کارشناسان واقع در مرکز سوالات مربوطه را پرسید.

بنابراین مهمترین مزیت خرید از مراکز و دفاتر فروش، خریدی ارزان قیمت با گارانتی و ضمانت نامه فروش می باشد که دسترسی خریداران را به فروشنده در مواقع لازم تسهیل می نماید. در این راستا با دریافت آدرس نمایندگی های واقع در نقاط مختلف کشور به ویژه شهر های بزرگ می توان این ماشین آلات را تهیه و خریداری نمود.

فروش استثنایی علف زن تراکتوری با کیفیت زیر قیمت بازار

چیدن و هرس علف های هرز چه در حیاط یک منزل یا ساختمان و چه در فضای سبز یا حتی یک زمین کشاورزی یکی از فعالیت هایی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. ساده ترین مزیت از بین بردن این علف ها زیبایی محیط از جمله حیاط ساختمان یا قسمت ورودی آن می باشد. در بخش کشاورزی نیز وجین علف های هرز موجب رشد بیشتر گیاهان کاشته شده در زمین شده و باروری بیشتر آن را به دنبال خواهد داشت.

استفاده از این وسیله سبب شده است تا کار های سخت بدنی کندن علف ها که توسط نیروی انسانی انجام می شد به کمک ماشین آسان شود و در مدت زمان کوتاهی این کار صورت گیرد. از این رو به دلیل کاربرد گسترده و اهمیت این وسیله امروزه نمونه ها و مدل های مختلفی از دستگاه علف زن با قابلیت های مختلف تولید شده است که هر کدام استفاده های خاص خود را دارد. مثلا این دستگاه ها از نظر نوع سوخت ممکن است بنزینی و برقی هستند که هر یک قیمت فروش خاص خود را دارند.

در این میان می توان به علف زن تراکتوری از بین مجموعه های مشابه این ماشین اشاره کرد که دارای قابلیت های منحصر به فرد بوده و از انواع با کیفیت این وسیله محسوب می شود. یکی از روش های فروش این تجهیزات آن است که فروشندگان از طریق فروش استثنائی آن را با قیمت ارزان تر به دست مشتریان می رسانند.

به این ترتیب خریداران می توانند نمونه های مختلف علف زن از نوع تراکتوری را انتخاب کرده و ضمن برخورداری از کیفیت موجود آن را با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار تهیه نمایند.

سفارش خرید علف زن تراکتوری درجه یک از تهران

سفارش خرید علف زن تراکتوری درجه یک از تهران همان طور که در قسمت های قبلی نیز عنوان شد ماشین آلات مختلفی مانند چاله کن، چیزل، دستگاه نشا کاری، نهر کن مکنده غلات، ماشین های علف زنی، گاو آهن، کوتیواتور، دستگاه های کاه کوب، سم پاش، روتیواتور ردیف کار، دیسک های سبک و سنگین در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد که موضوع بحث این مقاله نوع علف زن های تراکتوری می باشد.

از این وسیله در زمان پس از کاشت و رشد یک محصول استفاده می شود. حتی در فضای سبز شهری نیز استفاده از این تجهیزات بسیار مرسوم بوده و به راحتی به کمک این ماشین می توان به چمن زنی و کوتاه کردن چمن ها و علف های زمین پرداخت.

گستردگی و کاربرد زیاد این دستگاه ها سبب شده است تا سفارش خرید آن از تهران به روش های مختلفی صورت گیرد. گاهی خریداران خود با مراجعه مستقیم اقدام به مشاهده نمونه ها و مدل های مختلف نموده و به صورت مستقیم خرید خود را انجام می دهند.

سفارش خرید همچنین ممکن است از طریق نمایندگی های معتبر فروش علف زن نیز صورت گیرد. این روش نیر مشتریان خاص خود را دارد و از آن جا که این مراکز در شهر های بزرگ واقع شده اند می توان به راحتی مدل ها مختلف و برند های متنوع از آن را مشاهده کرد و به خرید پرداخت.

خرید از طریق شبکه های اینترنتی و وب سایت های فروش آنلاین که برخی از آنها به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می پردازند نیز از دیگر شیوه هایی است که کاربران خاص خود را داشته و بسیاری از شرکت هایی که به تعداد زیاد از این وسیله نیازمند هستند می توانند خرید خود را به صورت غیر حضوری و با مشاوره با کارشناسان فروش انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما